اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909174793515561

لیست بهترین و محبوب ترین تکنیک های والیبال

کد: 139909174793515561

https://bit.ly/2IqoUsR

، تهران , (اخبار رسمی): به دلیل اینکه پنجه مهم ترین و پرکاربرد ترین تکنیک والیبال است که به دفعات در کار گروهی استفاده می‌شود، آموختن انواع تکنیک‌های پنجه در والیبال برای همه‌ی والیبالیست‌ها اهمیت دارد.

لیست بهترین و محبوب ترین تکنیک های والیبال (2020)
لیست بهترین و محبوب ترین تکنیک های والیبال

به دلیل اینکه پنجه مهم ترین و پرکاربرد ترین تکنیک والیبال است که به دفعات در کار گروهی استفاده میشود، آموختن انواع تکنیک های پنجه در والیبال برای همه ی والیبالیست ها اهمیت دارد.

والیبال یکی از جذاب ترین ورزشهای گروهی است که طرفداران زیادی در بین جوانان و نوجوانان دارد. به علت پرهیجان بودن این ورزش همیشه استقبال بالایی در مورد آموزش بهترین تکنیک والیبال از سوی دوستداران این ورزش صورت میگیرد. در این مطلب به بررسی بهترین تکنیک والیبال میپردازیم و با هم بررسی میکنیم که مهمترین تکنیک در والیبال چیست پس لطفا تا انتهای مطلب از وبلاگ آسان اسپرت همراه ما باشید.

مختصری از تاریخچه ی والیبال

قبل از بررسی تکنیک والیبال و و اینکه مهمترین تکنیک در والیبال چیست بد نیست با تاریخچه آن بطور مختصر آشنا شویم. در سال ۱۹۸۵ یک معلم آمریکایی با نام ویلیام.جی. مورگان از ترکیب دو بازی تنیس و بستکبال بازی ابتدایی والیبال را اختراع کرد و آنرا مینونت نام گذاشت. در ابتدا تکنیک والیبال چندان پیشرفته نبود و فقط منحصر به رد توپ از تور بود و حتی توپ آن به دلیل سنگینی زیاد باعث زده شدن افراد از این ورزش می شد. در سال های بعد توسط دکتر آلفرد هاستلر گسرتش یافت و والیبال نام گذاری شد و با گسترش تنکنیک ها و قوانین به مرور به کشور های دیگر صادر شد.

آموزش تکنیک های والیبال حرفه ای

بازیکنان حرفه ای توانایی بدن را با تکنیک والیبال ترکیب میکنند. جدای اینکه چقدر با استعداد هستید، والیبال داخل سالن یا والیبال ساحلی بازی میکیند، اگر به دنبال حرفه ای شدن هستید باید بدانید مهمترین تکنیک در والیبال چیست و چطور باید آنهار را به نحو درست اجرا کرد. تکینک والیبال در ۶ زمینه شامل تکنیک پنجه در والیبال، ساعد، اسپک، سرویس، آبشار، دفاع روی تور میباشد. تکنیک های والیبال حرفه ای شامل انواع پاس، توپ گیری با یک دست، سرو، تمارین تحت فشار، شیرجه، توپ گیری و … است که در این مطلب به بررسی برترین های تکنیک والیبال و آموزش والیبال میپردازیم.

آموزش تکنیک پنجه در والیبال

به دلیل اینکه پنجه مهم ترین و پرکاربرد ترین تکنیک والیبال است که به دفعات در کار گروهی استفاده میشود، آموختن انواع تکنیک های پنجه در والیبال برای همه ی والیبالیست ها اهمیت دارد. اگر شما تکنیک های پنجه در والیبال را به طور درست فرا بگیرید و بتوانید توپ را با سرعت و دقت به نقطه مورد نظر انتقال دهید به راحتی میتوانید در والیبال پیشرفت کنید. در هنگام فراگیری تکنیک های پنجه در والیبال نحوه ی قرار گیری بدن، وضعیت دست ها اهمیت دارد. این تکنیک از دو مرحله ی دریافت و ارسال تشکیل شده است:

• دریافت توپ: این قسمت از تکنیک های پنجه در والیبال برای زمانی است که توپ در میدان دید بازیکن قرار میگیرد و به سمت بازیکن می آید. در این هنگام برای دریافت توپ بازیکن باید کمی به روی پاهای خود نشست کند ( زانو ها را خم کن ) و دستان را کمی باز و آرنج را به سمت جلو ببرد و شبیه کمان کشیده شده آماده ی اجرای تکنیک پنجه در والیبال می شود.
• ارسال توپ پس از دریافت: مرحله ی دوم از تکنیک پنجه ی در والیبال ارسال توپ بعد از دریافت آن است. هنگام ارسال توپ باید بدن به سمت جلو متمایل باشد. سر رو به بالا و وزن بدن باید کمی به روی پنجه ی پای جلو انداخته شود. به عبارتی هنگام دریافت باید پاها موازی باشد و هنگام ارسال توپ باید کمی به سمت جلو متمایل شد. البته در صورتی که پاس هوایی و با پرش باشد باید به هوا بپرید و کامل از زمین جدا شد.
انواع ارسال توپ توسط تکنیک پنجه در والیبال را میتوان در جهت های پاس به پشت، پاس پرشی، پاس به بغل و … داد.
فقط توجه داشته باشید که هنگام اجرای تکنیک های پنجه در والیبال باید نحوه ی قرارگیری دستان شما طوری باشد که از فضای ایجاد شده از کنار هم قرار گرفتن انگشتان اشاره و دست شما یک شکل مثلث یا الماس تشکیل شده باشد. همچنین هنگام اجرای تکنیک پنجه در والیبال نباید ضربه را با نوک انگشتان دست زد و باید با قسمت های میانی انگشت به نیمه ی پایینی توپ ضربه زد.

ادامه مطلب تکنیک والیبال را در وبلاگ آسان اسپرت مطالعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسان اسپرت

گروه تخصصی "آسان اسپرت" در سال ۱۳۹۵ با هدف فعالیت در زمینه ارائه کلیه خدمات و محصولات ورزشی از طریق فضای مجازی شروع به فعالیت نمود. ما نیز همانند بسیاری از شما مراجعه کنندگان به فضای مجازی و مشتریان سنتی که به دنبال سریعترین، ساده ترین و ارزانترین راه دریافت خدمات و محصولات ورزشی بودید، همواره دچار سختی ها و پیچیدگی های مراحل خرید یا فروش در شکل سنتی و مجازی بوده ایم و به خوبی می دانیم که یافتن بهترین گزینه ی ممکن برای خرید و فروش خدمات و محصولات ورزشی در بازار شلوغ کنونی، کاری بس پر دغدغه، زمان بر، و گیج کننده است. از این رو گروه آسان اسپرت به عنوان جامعه متخصصین ورزش کشور و مسلط به مقوله ورزش و تحولات گوناگون این صنعت بر آن شد که ضمن بررسی علمی و دقیق نیاز ها، محدودیت ها، فرصت ها و تهدیدهای موجود بازار فعلی ورزش کشور ، به ایجاد و راه اندازی پایگاهی مجازی بپردازد. اگرچه نهایت سعی خود را نموده ایم که حداکثر سادگی را در فرآیند ارائه خدمات و محصولات داشته باشیم، لیکن همواره مشتاق دریافت نظرات و پیشنهادات سازنده شما برای هرچه بهتر و کارآمدتر کردن این فرآیند هستیم. در صورتی که علاقمند به در میان گذاشتن نظرات خود با ما هستید، آنها را به آدرس[email protected] ارسال نمائید. آسان اسپرت با ساده سازی و روشن سازی فرآیند خرید و فروش انواع خدمات و محصولات ورزشی، شما را یاری می کند تا با کمترین دردسر و در کمترین زمان "بیابید" یا "بسپارید".

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش