اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909194799413571

دوره های مهارت محور در آموزشگاه عصرنخبگان

کد: 139909194799413571

https://bit.ly/3a7NASn

، تهران , (اخبار رسمی): آموزشگاه عصرنخبگان به عنوان واحد برتر آموزش های فنی حرفه ای استان تهران، دوره های مهارت محور رشته ‌های حسابداری ، کامپیوتر ، گردشگری و معماری را برگزار می‌کند.

آموزشگاه حسابداری و کامپیوتر عصرنخبگان در شرق تهران
آموزشگاه حسابداری و کامپیوتر عصرنخبگان

برای کسب اطلاعات درباره دوره های آموزشی، بسته های آموزش غیرحضوری و همچنین مشاهده ی آموزش های رایگان به سایت عصرنخبگان مراجعه کنید.

آموزشگاه عصرنخبگان در سال 92 با هدف ارتقا سطح دانش و مهارت علاقه مندان در رشته های حسابداری، کامپیوتر، گرافیک، معماری و هم چنین ارائه دیپلم رسمی در 5 رشته در شرق استان تهران آغاز به فعالیت کرد. عصرنخبگان با شعار عصرنوآوری در آموزش های کاربردی در طول این سال ها سعی در ارائه آموزش های متناسب با نیازهای روز بازار کار با بیانی ساده به کارآموزان داشته است.

یکی از مزیت های اصلی عصرنخبگان برگزاری تمامی دوره های آموزشی مطابق با نیاز روز بازار کار است. مزیت به کارگیری این روش آموزشی بدین صورت است که شرکت کنندگان پس از پایان دوره و با حضور در محیط های کاری نیاز کمتری به گذراندن دوره های کارآموزی خواهند داشت.

مجموعه آموزشی عصرنخبگان به عنوان یکی از پرمخاطب ترین آموزشگاه های کشور، همواره خدمات پشتیبانی خوبی را به کارآموزان خود ارائه داده است. با توجه به افزایش استفاده کنندگان از بسته های آموزش غیرحضوری، وظیفه خود میدانست تا شرایط پشتیبانی خوبی را فراهم آورد تا بتواند رضایت کارآموزان غیرحضوری خود را نیز همانند دوره های حضوری جلب نماید. لذا در صدد برآمد تا با یک برنامه ریزی منسجم، به صورت آنلاین و مجازی ، از بسته های غیرحضوری نیز پشتیبانی نماید.

از دیگر خدمات خاص آموزشگاه عصرنخبگان می توان به تکمیل رزومه برای کارآموزان دوره ها و امور کاریابی آنان اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کلاس های آموزشی، بسته های آموزش غیرحضوری و همچنین مشاهده ی آموزش های رایگان به سایت عصرنخبگان مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عصرنخبگان

آموزشگاه عصرنخبگان در سال 92 با هدف ارتقا سطح دانش و مهارت علاقه مندان در رشته های حسابداری، کامپیوتر، گرافیک، معماری و هم چنین ارائه دیپلم رسمی در 5 رشته در شرق استان تهران آغاز به فعالیت نمود. عصرنخبگان با شعار عصرنوآوری در آموزش های کاربردی در طول این سال ها سعی در ارائه آموزش های متناسب با نیازهای روز بازار کار با بیانی ساده به کارآموزان داشته است و همواره از همراهی شما عزیزان در این مسیر برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش