اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108226819013571
در دسترس نیست

معرفی آموزشگاه معتبر جهت اخذ مدرک icdl

مدرک icdl از کجا بگیرم بهتره؟

کد: 140108226819013571

، تهران , (اخبار رسمی): در این مطلب به بررسی ویژگی های یک آموزشگاه خوب برای گرفتن مدرک icdl، که این روزها بیشتر افراد برای استخدام به آن نیاز پیدا کرده اند، پرداخته ایم. توجه به این نکات پیش از اخذ مدرک باعث می شود تا از اعتبار مدرک خود اطمینان داشته باشید.

مدرک icdl از کجا بگیرم بهتره؟
معرفی آموزشگاه معتبر برای گرفتن مدرک icdl فوری با هزینه مناسب

اخذ مدرک در صورتی ارزش دارد که از اعتبار آن مطمئن باشید؛ پس در انتخاب آموزشگاه معتبر حتما دقت کنید.

اگر شما هم برای شرکت در آزمون استخدامی بانک، آموزش پرورش و ... و یا استخدام در ادارات دولتی و غیردولتی نیاز به مدرک icdl معتبر دارید، با ما همراه باشید تا بهترین موسسه برای اخذ این مدرک را به شما معرفی کنیم.

مدرک icdl مدرکی است که اکثر افراد با هر سنی به آن نیاز پیدا می کنند، چه برای استخدام در ادارات و شرکت ها و چه برای مهاجرت. اما اخذ مدرک در صورتی ارزش دارد که از اعتبار آن مطمئن باشید. مدرک icdl یا همان مهارت های هفتگانه کامپیوتر توسط آموزشگاه ها، جهاد دانشگاهی، سرای محله، سازمان فنی حرفه ای و ... ارائه می شود. به جرئت می توان گفت که معتبرترین مدرک، مدرک icdl فنی حرفه ای است که با اعتبار بین المللی چه داخل و چه خارج از کشور اعتبار ثابت شده ای دارد.

با توجه به اینکه گرفتن مدرک icdl از سازمان فنی حرفه ای کمی زمان بر با بازه حدودا 3 ماهه است، بسیاری از افراد اقدام به اخذ مدرک از آموزشگاه ها با زمان خیلی کمتر می کنند. اکثر آموزشگاه ها می توانند پس از قبولی شما در آزمون تا حداکثر یک هفته مدرک شما را صادر کنند. پس اگر برای اخذ مدرک icdl عجله دارید، گرفتن مدرک آموزشگاهی می تواند برای شما گزینه مناسبی باشد. پیش از گرفتن مدرک icdl از آموزشگاه ها لازم است تا حتما اعتبار و مجوز آن آموزشگاه را بررسی نمایید. از جمله مواردی که در انتخاب آموزشگاه برای کسب مهارت های هفتگانه کامپیوتر و کسب مدرک این دوره اهمیت زیادی دارند عبارتند از:

مجوز آموزشگاه 

داشتن مجوز کسب و کار و همچنین نماد اعتماد الکترونیکی برای یک آموزشگاه ضروریست. آموزشگاه عصرنخبگان یک آموزشگاه مجاز فنی حرفه ای و قابل استعلام از سایت سازمان فنی حرفه ای است که هم در ارائه مدرک آموزشگاهی و هم مدرک فنی حرفه ای بین المللی فعالیت دارد.

اعتبار مدرک آموزشگاه 

آموزشگاه های آزاد فنی حرفه ای که می توانند علاوه بر مدرک سازمان، مدرک خود آموزشگاه را در زمان کمتر ارائه دهند باید موارد مهمی که برای استخدام و آزمون های استخدامی مهم است در مدرک قابل ارائه خود درج کرده باشند. مواردی از قبیل درج ساعت آموزش، مهر و امضای مدیر آموزشگاه، شماره مجوز فنی حرفه ای، کد استاندارد مهارت و ...

نحوه آموزش مهارت های icdl

آموزش مناسب یکی از مهم ترین مولفه های هر آموزشگاه است. آموزشگاه عصرنخبگان با ارائه بسته آموزش icdl که شامل فیلم های آموزشی جامع، جزوه و نمونه سوالات همراه با راه حل می شود، به شما کمک می کند تا در مدت زمانی کوتاه برای اخذ مدرک آماده شوید. علاوه بر این در صورت نیاز می توانید در کلاس های حضوری و آنلاین این آموزشگاه شرکت کنید.

خدمات و پشتیبانی

در انتخاب آموزشگاه حتما به این مورد توجه داشته باشید که آموزشگاه چه خدماتی را به صورت رایگان در اختیار کارآموزان خود قرار می دهد. آموزشگاه عصرنخبگان خدمات مختلفی از جمله برگزاری کلاس آنلاین رفع اشکال، ارائه فیلم های ضبط شده آموزشی، امکان استفاده از سیستم های آموزشگاه برای تمرین، استفاده از سیستم های تک نفره برای آموزش در کلاس ها، کاریابی تخصصی کارآموزان، امکان عضویت در گروه های پشتیبانی، امکان تکرار دوره آموزشی در صورت شرکت در کلاس، امکان آپدیت فیلم های آموزشی و ...  را ارائه می دهد. 

به طور کلی، مدرک icdl که یکی از پرتقاضا ترین مدارک در حال حاضر است، باید حتما از آموزشگاه های مجاز و معتبر اخذ شود. در صورتی که مدرک شما ارزش لازم را نداشته باشد، علاوه بر هدر رفتن وقت و هزینه، اعتبار خود را در موقعیت های شغلی یا مهاجرت به خطر می اندازید.

برای اخذ مدرک icdl معتبر در زمان کوتاه با قیمت مناسب، پیشنهاد ما به شما آموزشگاه عصرنخبگان است که با داشتن مجوز فنی حرفه ای، امکان دریافت مدرک آموزشگاهی و مدرک سازمان فنی حرفه ای را برای شما فراهم می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عصرنخبگان

آموزشگاه عصرنخبگان در سال 92 با هدف ارتقا سطح دانش و مهارت علاقه مندان در رشته های حسابداری، کامپیوتر، گرافیک، معماری و هم چنین ارائه دیپلم رسمی در 5 رشته در شرق استان تهران آغاز به فعالیت نمود. عصرنخبگان با شعار عصرنوآوری در آموزش های کاربردی در طول این سال ها سعی در ارائه آموزش های متناسب با نیازهای روز بازار کار با بیانی ساده به کارآموزان داشته است و همواره از همراهی شما عزیزان در این مسیر برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش