اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909224805113571

پک طلایی گرافیک آموزشگاه عصرنخبگان

کد: 139909224805113571

https://bit.ly/34isLzR

، تهران , (اخبار رسمی): در پک طلایی گرافیک که در واقع یک دوره جامع آموزش گرافیک است، شما سه نرم افزار طراحی کرل، ایندیزاین و فتوشاپ را در طی یک دوره آموزشی بصورت کاملا کاربردی، پروژه محور و ویژه بازار کار آموزش خواهید دید.

پک طلایی گرافیک آموزشگاه عصرنخبگان
آموزش نرم افزارهای گرافیکی در آموزشگاه عصرنخبگان

پس از شرکت در دوره جامع گرافیک با داشتن یک رزومه قوی شانس خود را برای استخدام افزایش می‌دهید پس پیشنهاد میکنیم این دوره فوق العاده طراحی را از دست ندهید.

آموزشگاه کامپیوتر عصرنخبگان از جمله برترین واحدهای آموزشی سازمان فنی و حرفه ای در شرق تهران است که با طراحی پکیج کامل آموزش حرفه ای گرافیک، با آموزش سه نرم افزار کرل، ایندیزاین و فتوشاپ از پایه بصورت کارگاهی و توسط اساتید مجرب، به علاقه مندان این رشته کمک می کند تا با کسب مهارت های لازم و دریافت گواهینامه معتبر، به راحتی یک گرافیست ماهر شوند.

دوره جامع گرافیک یک دوره آموزشی مناسب برای علاقه مندان به مهارت های طراحی است. اغلب مخاطبین این دوره از میان دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های هنری، مدیران شرکت ها و آژانس های خلاقیت، تبلیغات و ایده پردازی، افراد فعال در حوزه دیجیتال، طراحی وب و شبکه های اجتماعی و ادمین صفحات مجازی هستند.

این اطمینان را به شما میدهیم که پس از این دوره توانایی کار به عنوان یک طراح را خواهید داشت. فعالیت در زمینه طراحی و گرافیک جز آن دسته از شغل هاست که میتوان به عنوان تمام وقت، پاره وقت، دورکاری یا حضوری در آن مشغول شد.

همچنین می توانید هرکدام از دوره های آموزش نرم افزارهای گرافیکی را به صورت جدا نیز ثبت نام کنید.

برای مشاهده تاریخ کلاس ها، قیمت و اطلاعات بیشتر روی این لینک کلیک کنید: پک طلایی گرافیک

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عصرنخبگان

آموزشگاه عصرنخبگان در سال 92 با هدف ارتقا سطح دانش و مهارت علاقه مندان در رشته های حسابداری، کامپیوتر، گرافیک، معماری و هم چنین ارائه دیپلم رسمی در 5 رشته در شرق استان تهران آغاز به فعالیت نمود. عصرنخبگان با شعار عصرنوآوری در آموزش های کاربردی در طول این سال ها سعی در ارائه آموزش های متناسب با نیازهای روز بازار کار با بیانی ساده به کارآموزان داشته است و همواره از همراهی شما عزیزان در این مسیر برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش