اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909224805613571

آموزش غیرحضوری حسابداری و کامپیوتر در آموزشگاه عصرنخبگان

کد: 139909224805613571

https://bit.ly/3m9zz93

، تهران , (اخبار رسمی): آموزش غیرحضوری مهارت ها با توجه به نیاز روز بازار کار در آموزشگاه عصرنخبگان همراه با پشتیبانی آنلاین

آموزش غیرحضوری حسابداری و کامپیوتر در آموزشگاه عصرنخبگان
آموزش غیرحضوری در آموزشگاه عصرنخبگان

با توجه به شرایط فعلی کشور در دوران کرونا، بهترین راه یادگیری مهارت به صورت غیرحضوری و آنلاین است که این امکان توسط آموزشگاه عصرنخبگان فراهم شده است.

مجموعه آموزشی عصرنخبگان به عنوان یکی از پرمخاطب ترین آموزشگاه های کشور، همواره خدمات پشتیبانی خوبی را به کارآموزان خود ارائه داده است.

بسته های آموزشی آموزشگاه عصرنخبگان شامل موارد زیر است:

  1. پک جامع آموزش سپیدار سیستم
  2. پک جامع آموزش نرم افزار هلو
  3. پکیج آموزش کامپیوتر (ICDL)
  4. بسته آموزش همکاران سیستم
  5. بسته آموزش فتوشاپ
  6. بسته آموزش وردپرس
  7. پکیج آموزش کورل دراو
  8. بسته آموزش اکسل پیشرفته
  9. بسته آموزش ایلوستریتور

با توجه به افزایش استفاده کنندگان از بسته های آموزش غیرحضوری، عصرنخبگان وظیفه خود میدانست تا شرایط پشتیبانی خوبی را فراهم آورد تا بتواند رضایت کارآموزان غیرحضوری خود را نیز همانند دوره های حضوری جلب نماید. لذا در صدد برآمد تا با یک برنامه ریزی منسجم، به صورت آنلاین و مجازی ، از بسته های غیرحضوری پشتیبانی نماید.

اگر برای اولین بار است که تجربه آموزش آنلاین را دارید، نگران این موضوع نباشید. چرا که کارشناسان ما حتما جهت خرید بسته های غیر حضوری و استفاده از خدمات پشتیبانی آنلاین کمکتان خواهند کرد. فقط باید به راهنمایی های انجام شده به خوبی توجه کنید و عمل کنید.

برای اطلاعات بیشتر راجع به بسته های آموزشی، مشاهده قیمت و مزایای بسته ها به این لینک مراجعه نمایید: کلیک کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عصرنخبگان

آموزشگاه عصرنخبگان در سال 92 با هدف ارتقا سطح دانش و مهارت علاقه مندان در رشته های حسابداری، کامپیوتر، گرافیک، معماری و هم چنین ارائه دیپلم رسمی در 5 رشته در شرق استان تهران آغاز به فعالیت نمود. عصرنخبگان با شعار عصرنوآوری در آموزش های کاربردی در طول این سال ها سعی در ارائه آموزش های متناسب با نیازهای روز بازار کار با بیانی ساده به کارآموزان داشته است و همواره از همراهی شما عزیزان در این مسیر برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش