اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909244809415528

لاغری

روش های لاغری شکم

کد: 139909244809415528

https://bit.ly/3h3pNUZ

، تهران , (اخبار رسمی): چربی شکم مضراتی بیش از تنگی لباس دارد و.به طور جدی مضر است.

روش های لاغری شکم
روش های لاغری شکم

چربی شکم مضراتی بیش از تنگی لباس دارد و.به طور جدی مضر است.

این نوع چربی - که به آن چربی احشایی گفته می شود - عامل اصلی خطر ابتلا به دیابت نوع 2 ، بیماری های قلبی و سایر مشکلات است.

بسیاری از سازمان های بهداشتی برای طبقه بندی وزن و پیش بینی خطر بیماری متابولیک از شاخص توده بدنی (BMI) استفاده می کنند.با این حال ، این گمراه کننده است ، زیرا افراد با چربی اضافی شکم حتی اگر لاغر به نظر برسند در معرض خطر بیشتری هستند.

از دست دادن چربی از این ناحیه ممکن است دشوار باشد ، اما برای کاهش چربی اضافی شکم چندین راهکار وجود دارد

نکته مهم این است که در ابتدا شما از ورزش و رژیم غذایی سالم برای ازبین بردن چربی استفاده کنید.اگر درنهایت ورزش و رژیم پاسخ نداد و چربی ها مقاومت کردند می توانید از روش جراحی مناسب خود با مشورت پزشک متخصص استفاده کنید .

در اینجا چندین روش برای از دست دادن چربی شکم آورده شده است .

 

 

جراحی اسلیو معده

جراحی های محدود کننده با کوچک شدن اندازه معده و کاهش سرعت هضم عمل می کنند. یک معده طبیعی می تواند حدود 3 پیمانه غذا نگه دارد. بعد از جراحی ، معده در ابتدا ممکن است به اندازه یک اونس نگه داشته شود ، اگرچه بعداً می تواند به 2 یا 3 اونس برسد. هرچه معده کوچکتر باشد ، کمتر می توانید غذا بخورید. هرچه کمتر غذا بخورید ، وزن کم می کنید.

این فرم دیگری از جراحی کاهش وزن است. در عمل جراح حدود 75٪ از معده را خارج می کند. آنچه از معده باقی مانده ، لوله یا آستین باریکی است که به روده متصل می شود.

پیکرتراشی بدن چیست؟

پیکرتراشی بدن شامل روش های جراحی پلاستیک است که برای از بین بردن چربی های اضافی ، سفت شدن پوست شل و برای جوان تر و زیباتر نشان دادن فرم بدن است.

 

جراحی ابدومینوپلاستی

جراحی ابدومینوپلاستی روشی است که با برداشتن چربی و پوست اضافی و سفت شدن عضلات دیواره شکم شما را صاف می کند.

این یک جراحی بزرگ است ، بنابراین مهم است که اطلاعات خود را بالا ببرید ، وضعیت خود را کاملاً تجزیه و تحلیل کنید و زمانی را برای رسیدن به یک تصمیم نهایی اختصاص بدهید. ابدومینوپلاستی باید آخرین گزینه برای لاغری شکم باشد و اگر تمام اقدامات دیگر شما را خسته کرده است، و نباید از این روش به عنوان جایگزینی برای کاهش وزن استفاده کرد.

لیپوماتیک چیست؟

لیپوماتیک ، که معمولاً "لیپو" نامیده می شود ، یک روش کانتورینگ بدن با حداقل تهاجم است که چربی های ناخواسته را از نواحی خاص بدن خارج می کند. این ماده اغلب در قسمت های فوقانی و تحتانی شکم و همچنین ران ها و باسن استفاده می شود ، همچنین می توان در هر ناحیه از بدن با چربی بیش از حد از جمله صورت ، بازوها ، پستان یا زانوها استفاده شود.

مزایای لیپوماتیک

لیپو نه تنها چربی های ناخواسته را در مناطق خاصی از بدن از بین می برد و باعث لاغری شکم می شود بلکه فواید زیر را نیز به همراه دارد:

ظاهر سلولیت را کاهش می دهد

هیکلی متناسب تر نشان می دهد

اعتماد به نفس را بهبود می بخشد

در مقایسه با سایر روش های پیکرتراشی بدن ، زمان کمتری برای بهبودی لازم استبدان معنا نیست که نمی توان چاق شد. اما استعداد افزایش وزن در نواحی لیپو کمتر از قبل از عمل خواهد بود.

 

لیفت بدن چیست؟

به دلیل کاهش وزن عمده ولاغری شکم، مقادیر زیادی از پوست دچار افتادگی می شود. روش لیفت بدن این پوست اضافی را از بین می برد و به طور معمول در بازوها ، معده ، پهلوها ، پشت ، باسن و ران ها انجام می شود.

 

کدام یک از روش های جراحی های لاغری شکم بهترین است؟

 

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله لاغری شکم مراجعه کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی