اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912255061515528

پیکرتراشی

هرآنچه باید درباره پیکرتراشی بدن بدانید

کد: 139912255061515528

https://bit.ly/3llIpBT

، تهران , (اخبار رسمی): هدف قرار دادن این نواحی با لیپوماتیک می تواند از طریق برش های کوچک و نامحسوس انجام شود. امروزه فناوری لیپوماتیک با دستگاه پال (Pal) حتی بهتر از گذشته امکان پیکرتراشی را دارد.

هرآنچه باید درباره پیکرتراشی بدن بدانید
هرآنچه باید درباره پیکرتراشی بدن بدانید

پیکرتراشی چیست؟

طیف وسیعی از اقدامات جراحی و غیر جراحی برای کمک به بیماران در کاهش و ریزش چربی بدن استفاده می شود.

پیکرتراشی بدن نامی است که طیف وسیعی از اقدامات پزشکی را شامل می شود:

  • مناطق چربی لجباز بدن را کوچک می کنند بدن را تغییر شکل می دهند تا ظاهر باریک تری به آن بخشد

تکنیک های مختلفی برای پیکرتراشی بدن وجود دارد - بعضی از آنها جراحی هستند ، بعضی از آنها نه. درصورت مشاوره با پزشک متخصصی که برای درمان از وی بازدید می کنید ، به شما خواهد گفت کدام یک برای شما بهتر است.

لیپوماتیک

لیپوماتیک روشی است که مناطق لجباز چربی را هدف گرفته و از بین می برد. بسیاری از افراد ، با وجود رژیم و ورزش ، مستعد ابتلا به مناطق خاصی از بافت چربی اضافی هستند که در برابر ورزش مقاوم هستند. لیپوماتیک با خیال راحت گردن ، بازوها ، شکم ، پهلو ، باسن ، ران داخلی و خارجی و زانوها را فرم می دهد.

هدف قرار دادن این نواحی با لیپوماتیک می تواند از طریق برش های کوچک و نامحسوس انجام شود. امروزه فناوری لیپوماتیک با دستگاه پال (Pal) حتی بهتر از گذشته امکان پیکرتراشی را دارد.

چه کسی کاندید مناسبی برای لیپوماتیک است؟

کاندیداهای مناسب برای روش لیپوماتیک مردان و زنانی هستند که از سلامت جسمی و روانی خوبی برخوردار هستند و دارای چربی موضعی و پوستی با کیفیت خوب و الاستیک هستند. با پوستی شل یا بیش از حد آویزان ، احتمالاً یک روش برای سفت شدن پوست لازم است.

لیپوماتیک همچنین می تواند با روش های انتقال چربی ، بازیافت چربی برای افزایش حجم و کاهش افتادگی پستان ، باسن استفاده شود.

ابدومینوپلاستی

جراحی تامی تاک(Tummy tuck) که از نظر پزشکی به آن ابدومینوپلاستی گفته می شود ، برای از بین بردن پوست و چربی اضافی از قسمت میانی و تحتانی شکم و در عین حال سفت شدن عضلات دیواره شکم طراحی شده است. در حالی که لیپوماتیک به خودی خود می تواند یک راه حل عالی برای از بین بردن چربی اضافی اطراف قسمت میانی بدن باشد ، اما برای دستیابی به نتیجه بهتر ترکیب لیپوماتیک با ابدومینوپلاستی توصیه می شود.

جراحی اسلیو معده

جراحی اسلیو معده یک عمل چاقی است که 75-80٪ معده را از بین می برد.

جراحی اسلیو معده تغییرات عمیقی در زندگی ایجاد می کند!

  • به طور کلی کیفیت زندگی بهبود می دهد کاهش وزن بیش از حد حدود 60-70٪ طی یک سال از عمل جراحی بهبودی از عوارض مرتبط با چاقی مانند دیابت شیرین نوع II ، فشار خون بالا ، بیماری کبد چرب ، درد مفاصل و چربی خون میل به غذا خوردن کاهش می یابد کاهش احساس گرسنگی

در این عمل ، جراحان بخشی از معده شما را برداشته و قسمتهای باقیمانده را بهم پیوند می دهند تا یک معده جدید به اندازه موز ایجاد کنند. خیلی سریعتر از حالت قبل احساس سیری خواهید کرد. شما نمی توانید مانند گذشته غذا بخورید که به کاهش وزن کمک می کند.

جراحی ژنیکوماستی

ژنیکوماستی رشد بیش از حد بافت پستان در مردان است. از نظر چربی اضافی در پستان متفاوت است.

جراحی ژنیکوماستی ، اندازه پستان را در مردان کاهش می دهد ، باعث صاف شدن و افزایش خطوط قفسه سینه می شود.

اضافه وزن در مردان باعث آویزان شدن پستانها و کشیدگی آرئولا (پوست تیره اطراف نوک سینه) می شود. در این موارد می توان موقعیت و اندازه آرئول را با جراحی بهبود بخشید و پوست اضافی را کاهش داد.

به جراحی پلاستیک برای اصلاح ژنیکوماستی از نظر تکنیکی ماماپلاستی احیا گفته می شود.

چندین علت احتمالی ژنیکوماستی وجود دارد ، از جمله چاقی زیاد، عدم تعادل هورمونی ، شرایط سلامتی زمینه ای یا عوارض جانبی دارو. بیشتر موارد در دوران بلوغ اتفاق می افتد. نوزادان و مردان مسن نیز ممکن است ژنیکوماستی را تجربه کنند.

ماموپلاستی (جراحی زیبایی پستان)

  • کاهش سایز سینه
  • پروتز سینه (افزایش سایز سینه)
  • بازسازی سینه
  • لیفت سینه (ماستوپکسی)
  • کاهش سایز سینه

جراحی کاهش سینه اغلب در زنانی که سینه بزرگ و سنگین دارند و به دلیل وزن سینه ها ناراحتی قابل توجهی از جمله گردن درد ، بی حسی کمر درد یا ضعف دارند ، استفاده می شود. در طی این روش ، پوست اضافی ، چربی و بافت پستان برداشته می شود.

پس از جراحی ، کاهش سایز سینه ممکن است باعث تغییر در احساس سینه و همچنین عدم توانایی در شیردهی شود. در مورد برداشت های بزرگ که شامل پیوند زدن نوک سینه است ، تقریباً همه احساسات و توانایی شیر دادن را از دست می دهند. اگر شیردهی برای شما مهم است ، ممکن است بخواهید روش کاهش سایز سینه را تا پایان بچه دار شدن به تعویق بندازید.

پروتز سینه (افزایش سایز سینه)

حجم دادن به سینه برای زیبایی ، اندازه و خطوط سینه های زن انجام می شود. زنان به دلایل مختلف پروتز سینه را انجام می دهند. بعضی از خانم ها احساس می کنند سینه هایشان خیلی کوچک است. برخی بعد از تغییر سینه ها بعد از بارداری تمایل به افزایش دارند. دیگران تمایل به اصلاح عدم تقارن در اندازه سینه دارند.

پروتز سینه با ایمپلنت انجام می شود که می تواند در زیر عضله سینه یا روی عضله سینه قرار گیرد. برش را می توان در زیر بغل (زیر بغل) ، آرئولا یا چین پایین سینه قرار داد. به طور کلی ، تمام تقویت های پستان روش های کم تهاجمی هستند و شامل برش هایی هستند که طول آنها فقط سه سانتی متر است.

لیفت سینه (ماستوپکسی)

در بعضی از زنان ، پوست به اندازه کافی مقاوم و سفت نیست که بتواند وزن سینه را تحمل کند و باعث آویزان شدن سینه ها می شود. با این شرایط  پوست بیش از حد در بافت پستان وجود دارد . برای لیفت کردن سینه ، باید پوست اضافی آن برداشته شود. به طور کلی سه روش جراحی وجود دارد:

  • این برش به شکل لنگر در اطراف سینه و زیر پستان قرار دارد.
  • لجور برش دور آرئول و پایین می رود.
  • دونات یا نیمه آرئولار. این برش فقط در اطراف آراله قرار دارد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی