اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909254815015528

لیپوماتیک چیست؟

کد: 139909254815015528

https://bit.ly/34jWFnk

، تهران , (اخبار رسمی): لیپوماتیک دستگاهی است که توسط FDA تأیید شده و یک سیستم اثبات شده و قابل اعتماد است که با خیال راحت و به طور موثر حذف دقیق چربی با حجم زیاد را در تمام مناطق بدن امکان پذیر می کند.

لیپوماتیک
لیپوماتیک چیست؟

لیپوماتیک دستگاهی است که توسط FDA تأیید شده و یک سیستم اثبات شده و قابل اعتماد است که با خیال راحت و به طور موثر حذف دقیق چربی با حجم زیاد را در تمام مناطق بدن امکان پذیر می کند. در لیپوماتیک ، سلولهای چربی ابتدا تجزیه می شوند (یا توسط حرکات لرزاننده کانول امولسیون می شوند و سپس برای پیکرتراشی دقیق بدن ، امولسیون چربی به آرامی کشیده میشود. لیپوماتیک مشکلات ایمنی در لیپوساکشن سنتی را برطرف می کند و علاوه بر این ، سیستم امنیتی فعال آن از بافت بدن محافظت می کند ( اعصاب ، رگهای خونی ، عضلات)

در لیپوماتیک چربی های ناخواسته را می توانند در نواحی دیگر بدن به طور موثر استفاده کنند و نتایج مطلوبی را ایجاد کنند.در لیپوماتیک نتیجه شامل: پوست صاف تر ، برجستگی کمتر و کبودی کمتر است.

لیپوماتیک چگونه انجام می شود؟

لیپوماتیک که توسط جراح آلمانی ساخته شده است ، از یک کانول با فشار هوای فشرده استفاده می کند ، که مانند یک چکش چربی را نرمتر و سریعتر بیرون می کشد. لیپوماتیک آخرین روش لیپوساکشن در کره است که ایمن ، موثر و آسان است.

در اصل ، این لیپوساکشن است که توسط یک کانول مکش ارتعاشی شتاب می گیرد. لیپوماتیک با یک موتور پنوماتیک که توسط هوای فشرده تحریک می شود کار می کند و کانول را با حرکات سه گانه تحقق می بخشد: نوسان ، چرخش و لرزش. در نتیجه این سه حرکت ، یک مسیر مارپیچ ایجاد می شود (600 لرزش در دقیقه) که به امولسیون بافت واقعی کمک می کند. اصل امولسیون امکان از بین بردن بافت چربی را بدون آسیب رساندن به سایر بافت ها مانند عضلات ، رگ های خونی و اعصاب فراهم می کند. این منجر به یک دوره بهبودی کوتاه بعد از عمل می شود. لیپوماتیک همچنین در مناطق دسترسی دشوار یا مناطقی که فیبروز بزرگ دارند باعث بالا بردن دقت می شود. لیپوماتیک در مقایسه با لیپوساکشن دستی یا لیپوساکشن لیزری خطرات ناشی از سوختگی پوست را کاهش می دهد و مزایای بیشتری دارد. لیپوماتیک باعث جمع شدن بیشتر پوست و نتایج مطلوب در مناطق فیبروتیک می شود و در مورد توانایی برتر آن می توان به ازبین بردن بی خطر چربی بدون آسیب رساندن به سایر بافت های بدن ،اشاره کرد.

مزایای استفاده از لیپوماتیک

  • سیستم امنیتی فعال ، متوقف شدن در هنگام مواجهه با بافتهای غیرچرب کمتر آسیب زا (کاهش عمده کبودی و ادم) به معنای یک روش دقیق تر و ملایم تر برای یک بیمار است مدت زمان عمل کوتاهتر می باشد درد کمتر بهبودی سریعتر

مناطق مورد هدف لیپوماتیک

لیپوماتیک با از بین بردن چربی اضافی فرم دلخواه را به بدن می دهد. این ماده بیشتر برای از بین بردن چربی در مناطقی که با رژیم و ورزش قابل درمان نیستند استفاده میشود.

متداول ترین نواحی بدن که در لیپوماتیک استفاده می شود عبارتند از:

  • شکم باسن پهلو ران بازوها زیر چانه

در هر منطقه ای که تحت درمان قرار دارد  پوست باید کشش خوبی داشته باشد. به این ترتیب پوست شما برمی گردد و افتادگی اضافی نخواهید داشت.

خطرات یا عوارض جانبی لیپوماتیک

عوارض ناشی از لیپوماتیک نادر است. شایع ترین عوارض جانبی پوست موج دار و برآمدگی است.

در صورت داشتن هر یک از عوارض جانبی زیر ، کمتر شایع اما جدی ، به پزشک مراجعه کنید:

  • واکنش بد به بیهوشی لخته خون تغییرات دائمی در رنگ پوست عفونت یا خونریزی جای زخم در بالا یا پایین پوست تغییر احساس در پوست

چه انتظاراتی بعد از جراحی لیپوماتیک وجود دارد؟

  • پس از جراحی ، تورم و کبودی را تجربه خواهید کرد. این طبیعی است و بعد از چند هفته برطرف می شود. نتایج بلافاصله پس از جراحی شروع می شوند ، اما ممکن است بلافاصله آنها را نبینید. نتایج تقریباً شش ماه طول می کشد تا کاملاً مشخص شود. در این مدت ، بدن شما روند بهبودی و تنظیم مجدد ادامه می دهد. معمولا به شما توصیه می شود که یک هفته از کار خود مرخصی بگیرید. پیاده روی سبک برای جلوگیری از لخته شدن خون توصیه می شود. شما باید از انجام فعالیت های سنگین پرهیز کرده و به مدت دو تا سه هفته ورزش کنید. ممکن است به شما آموزش داده شود برای پایین آمدن تورم لباس مخصوص یا گن بپوشید. برای کمک به حفظ نتایج بعد از جراحی لیپوماتیک ، یک رژیم غذایی متعادل مانند سبزیجات ، میوه ها و غلات بخورید.

آماده شدن برای جراحی لیپوماتیک

کلینیک شما اطلاعات دقیق و موارد لازم برای آماده سازی جراحی را در اختیار شما قرار میدهد.

به طور کلی:

  • پزشک از شما می خواهد که سابقه پزشکی خود را ذکر کنید. در مورد هر دارویی که مصرف می کنید ، از جمله مکمل ها ، به پزشک خود بگویید. همچنین اگر سیگار می کشید ، حساسیت دارید ، در لخته شدن خون مشکل دارید یا فشار خون دارید ، به پزشک خود بگویید.

پزشک شما ممکن است به شما بگوید:

  • به مدت دو هفته قبل و بعد از جراحی ازخوردن انواع نوشیدنی های الکلی پرهیز کنید. سیگار را چهار هفته قبل و بعد از جراحی متوقف کنید. دو هفته قبل از عمل از ایبوپروفن یا آسپرین استفاده نکنید. مصرف نمک خود را کاهش دهید. مصرف گیاهان دارویی و ویتامین ها را دو هفته قبل از جراحی متوقف کنید. نوشیدن مقدار زیادی آب ترتیب دهید کسی شما را به خانه ببرد و در 24 ساعت اول با شما باشد.

نکاتی برای یافتن پزشک جراح مناسب

یافتن ارائه دهنده مناسب باید مانند مصاحبه با شخصی برای کار باشد. بهتر است قبل از تصمیم گیری به تعدادی از پزشکان مراجعه کنید.

به عکسهای قبل و بعد از هر پزشک نگاه کنید.

بپرسید چه روش هایی را ترجیح می دهند از آنها استفاده کنند یا برای پرونده شما توصیه میکنند.

اطمینان حاصل کنید که شرایط صحیح را دارند. آنها باید یک جراح پلاستیک دارای مجوز باشند. در حالت ایده آل ، آنها همچنین تجربه زیادی در زمینه جراحی لیپوماتیک دارند. و همچنین در هرمکانی که جراحی میکنید باید معتبر باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی