اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001225084415528

پیکرتراشی چیست و چه افرادی مناسب این عمل هستند؟

کد: 140001225084415528

https://bit.ly/3mCKb2h

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه عمل های نوین زیادی برای دستیابی به اندام زیبا انجام می شود .پیکر تراشی یکی از روش هایی است که در زمانی کوتاه منجربه از بین رفتن چربی های بدن می شود. رسیدن به اندام ایده آل و استفاده از لباس های مورد علاقه ، آرزوی تمام افرادی است که دچار چاقی یا چربی بیش از اندازه هستند .

چگونه لاغر شویم؟
پیکرتراشی چیست و چه افرادی مناسب این عمل هستند؟

انباشته شدن چربی در بدن می تواند دلایل مختلفی داشته باشد ولی بارزترین دلیل آن ، عدم تحرک کافی و استفاده از غذاهای چرب می باشد . پر خوری و ورزش نکردن در کوتاه ترین زمان ممکن باعث می شود تا فرد دچار افزایش چربی شود . افزایش چربی بدن باعث می شود تا فرد دچار چاقی و عدم تناسب اندام شود.

عدم تناسب بدن و چاقی منجربه کاهش اعتماد به نفس و کاهش جذابیت اندام فرد می شود .

پیکرتراشی یکی از روش هایی است که در زمانی کوتاه منجربه از بین رفتن چربی های بدن می شود .

برخی از روش های پیکرتراشی ، تهاجمی هستند و برخی از روش ها کم تهاجمی هستند .

کاندیدای مناسب پیکرتراشی

افرادی که از تناسب اندام خود راضی نبوده و با پیکرتراشی به دنبال حذف بافت های چربی انباشته شده در مناطق مختلف بدن همچون بازو، ران ها و غیره هستند باید شرایط زیر را داشته باشند تا بتوانند برای انجام این روش اقدام کنند:

  • افرادی که به استعمال دخانیات و مصرف مشروبات الکلی اعتیاد ندارند
  • خانم هایی که باردار نیستند
  • اشخاصی که می توانند توقعات خود را به طور واضح بیان کنند

یکی از فاکتورهایی که در حاصل شدن بهترین نتایج از پیکرتراشی موثر می باشد این است که فرد بتواند توقعاتی که از این روش دارد را به طور دقیق و شفاف با پزشک خود در میان بگذارد.

افرادی که از پیکرتراشی انتظارات واقع بینانه دارند

برخی از افراد کمال طلب بوده و تحمل کوچکترین نقصی را نداشته و از پزشک خود انتظار معجزه دارند، این افراد باید بدانند جراح هرچه مجرب و ماهر هم که باشد تا یک حدی امکان مانور داشته و نمی تواند همه توقعات شما را برآورده کند.

افرادی که به مشکلات روحی دچار نیستند

برخی از افراد برای انجام پیکرتراشی اقدام می کنند چون به افسردگی مبتلا بوده و گمان می کنند که انجام این روش، به بهتر شدن وضعیت آن ها کمک می کند؛ بدیهی است که انجام پیکرتراشی با این هدف کاملاً اشتباه بوده و حتی امکان وخیم شدن اوضاع روحی به دلیل استرس نیز وجود دارد.

همچنین افرادی که به وسواس دچار بوده و مدام در حال بررسی تقارن اجزای بدن خود هستند و افرادی که ایرادای ندارند ولی به دلیل ابتلا به اختلال خود بد شکل پنداری از بدن شان ایراد می گیرند برای انجام این روش مناسب نیستند.

اشخاصی که به بیماری های مزمن ابتلا ندارن

مبتلا بودن به برخی بیماری ها در گذشته یا حال ممکن است حین انجام روش پیکرتراشی مشکل ساز شده و سلامت فرد را به خطر بیاندازد.

انواع پیکرتراشی

  • پیکرتراشی با لیپوماتیک
  • پیکرتراشی با لیپولیز
  • پیکرتراشی با اولتراسونیک
  • پیکرتراشی با لیپوست
  • پیکرتراشی با دستگاه پال

هرکدام از روش های پیکرتراشی مزایای خاص خود را دارند و برای حجم خاصی از چربی ها مناسب هستند

به همین دلیل برای تعیین روش مناسب بهتر است که فرد توسط جراح پیکرتراش معاینه شود و سپس باتوجه به حجم چربی یه روش مناسب انتخاب شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی