اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912114938815528

سوالات رایج درباره پیکرتراشی

کد: 139912114938815528

https://bit.ly/2PdlqwO

، تهران , (اخبار رسمی): پیکرتراشی باعث آسیب کمتری به بافت بدن ؛چربی زیر پوست یکنواخت، زیبایی ظاهری پوست و ماندگاری آن بیشتر است.

سوالات رایج درباره پیکرتراشی
سوالات رایج درباره پیکرتراشی

پیکرتراشی چقدر خطرناک است؟

مانند هر عمل جراحی ، پیکرتراشی خطرات مانند خونریزی و واکنش به بیهوشی را به همراه دارد. عوارض احتمالی مخصوص پیکرتراشی عبارتند از: بی نظمی های کانتور. به دلیل از بین بردن چربی ناهموار ، الاستیسیته ضعیف پوست و بهبودی غیرمعمول ، ممکن است پوست شما متلاطم ، موج دار یا پژمرده به نظر برسد.

لیپوماتیک چیست؟

لیپوماتیک و لیپوساکشن. لیپوساکشن به معنای لاغری ، پر کردن و تغییر شکل مجدد نواحی خاص بدن با از بین بردن رسوبات اضافی چربی یا انتقال به مناطق مورد نظر است.

آیا لیپوماتیک عوارض جانبی دارد؟

برخی از عوارض جانبی که بیماران ممکن است بعد از تحت لیپوساکشن تجربه کنند در زیر آورده شده است.

کبودی - کبودی بعد از لیپوماتیک شایع است. ممکن است ابتدا کبودی دردناک باشد ، اما معمولاً طی چند هفته از بین می رود.

با پیکراتراشی یا لیپوساکشن چقدر می توان وزن از دست داد؟

در حال حاضر ، جراحان بدون در نظر گرفتن تغییرات در وزن یا وضعیت چربی بدن ، حداکثر میزان استخراج 5000 میلی لیتر چربی (11 پوند) را برای همه بیماران تعیین می کنند. اما مطالعه جدید نشان می دهد که جراحان می توانند از شاخص توده بدنی بیمار (BMI) استفاده کنند تا میزان چربی کشیدن ایمن باشد.

بهبود پیکرتراشی چقدر درد به همراه دارد؟

پیکرتراشی که تحت بیهوشی عمومی انجام می شود ، معمولاً منجر به درد شدیدتر می شود که به تجویز داروهای ضد درد نیاز دارد. برخی انتظارات کلی در مورد درمان درد بعد از لیپوماتیک در زیر ذکر شده است: درد شدیدترین دو تا چهار روز بعد از عمل خواهد بود و به تدریج کاهش می یابد.

آیا پیکرتراشی دائمی است؟

سلول های چربی که با پیکرتراشی از بین می روند ، برنخواهند گشت ، به طور دائم از بین می روند ، بنابراین از این نظر نتایج پیکرتراشی در واقع دائمی است.

دیدن نتایج حاصل از پیکرتراشی چقدر طول می کشد؟

انتظار برای نتایج پیکرتراشی به طور کلی ، نتیجه نهایی پیکرتراشی می تواند یک سال کامل بعد از عمل طول بکشد. اینکه دیدن نتایج چه مدت طول می کشد  در هر بیمار می تواند متفاوت باشد. برخی افراد سه یا شش ماه بعد از عمل بهبودی چشمگیر خود را می بینند.

بهترین نوع لیپوساکشن چیست؟

لیپوساکشن Tumescent لیپوساکشن (تزریق مایع) رایج ترین نوع لیپوساکشن است... تکنیک فوق العاده مرطوب شبیه به لیپوساکشن تومور است. ... لیپوساکشن به کمک سونوگرافی (UAL) از لرزش های اولتراسونیک برای تبدیل سلول های چربی به مایع استفاده می کند. ... لیپوساکشن با کمک لیزر (LAL) از انرژی لیزر برای مایع سازی سلولهای چربی استفاده می کند.

لیپوسونیکس چیست؟

LipoSonix دستگاه جدیدی در ایالات متحده است که در خارج از کشور برای رهایی دائمی سلولهای چربی و کاهش اندازه دور کمر از آن استفاده شده است. LipoSonix از امواج اولتراسوند متمرکز استفاده می کند تا بطور دائم از سلول های چربی در مناطق مشکل شما خلاص شود.

آیا پوست بعد از لیپوساکشن سفت می شود؟

اگرچه در ناحیه تحت درمان میزان بافت چربی کاهش می یابد ، اما خود پوستی که باقی می ماند اغلب در صورت کمبود سفت تر خواهد شد. لیپوساکشن پوست اضافی را درمان نمی کند. فقط عمل جراحی برای از بین بردن پوست اضافی (توک شکم ، لیفت بازو ، لیفت ران و غیره) می تواند این کار را انجام دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان