اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909244810813571

تولید در نرم افزار هلو با پروژه عملی

کد: 139909244810813571

https://bit.ly/34sRFNh

، تهران , (اخبار رسمی): با این فیلم آموزشی به هر شکلی که عملیات تولید خود را انجام میدهید، می توانید حسابداری تولید طبق فرمول در هلو را نیز انجام دهید.

تولید در نرم افزار هلو با پروژه عملی
آموزش نرم افزار حسابداری هلو در آموزشگاه عصرنخبگان

در این آموزش ابتدا با معرفی هزینه یابی و انواع روشهای آن، با تئوری حسابداری بهای تمام شده آشنا شده، سپس با تشریح دومثال در اکسل ، تولید با سیستم هلو را آموزش می بینید.

آموزشگاه عصرنخبگان از شما عزیزان دعوت می کند تا حسابداری تولید در هلو به طور کامل آموزش دیده و در کار خود بهترین باشید.

در این فیلم آموزشی ابتدا اکبر مهدیزاده شما را کمی با مبحث هزینه یابی و بهای تمام شده در نرم افزار تولید هلو آشنا می کند. بعد از آن با یک فایل اکسل، دو نمونه از کار تولید را برایتان تشریح کرده و از شما می خواهد فرمول تولید خود را مطابق با آموزش موجود در فیلم، تهیه نمایید. این کار را حتما انجام دهید!

در مرحله بعدی به سراغ نرم افزار هلو رفته و گام به گام پروژه ها را در آن تعریف می کند و شما هم باید این کار را انجام دهید.

در این فیلم شما را با قابلیت های نرم افزار در محاسبه بهای تمام شده تولید طبق فرمول آشنا می کنیم. به این شکل که از  ابتدا به صورت کامل پروژه خود را ( که شامل مواد، دستمزد، سربار متغیر است) در پنجره های تولید نرم افزار هلو، وارد کرده و سپس به سراغ گزارشات نرم افزار تولیدی هلو می رویم.

برای مشاهده دموی فیلم و اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه نمایید: کلیک کنید

همچنین می توانید برای آموزش کامل نرم افزار حسابداری هلو یک بار برای همیشه هزینه کرده و بسته آموزش جامع هلو را از آموزشگاه عصرنخبگان تهیه کنید. برای مشاهده اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید:

آموزش جامع هلو

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عصرنخبگان

آموزشگاه عصرنخبگان در سال 92 با هدف ارتقا سطح دانش و مهارت علاقه مندان در رشته های حسابداری، کامپیوتر، گرافیک، معماری و هم چنین ارائه دیپلم رسمی در 5 رشته در شرق استان تهران آغاز به فعالیت نمود. عصرنخبگان با شعار عصرنوآوری در آموزش های کاربردی در طول این سال ها سعی در ارائه آموزش های متناسب با نیازهای روز بازار کار با بیانی ساده به کارآموزان داشته است و همواره از همراهی شما عزیزان در این مسیر برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش