اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909244811013571

تولید در نرم افزار سپیدار سیستم

کد: 139909244811013571

https://bit.ly/3aq0cVa

، تهران , (اخبار رسمی): اگر به دنبال آموزشی هستید که بتوانید با آن به صورت کامل از پس حسابداری بهای تمام شده یا تولید در سیستم سفارش کار سپیدار بربیایید، به شما پیشنهاد می دهیم حتما این ویدئو آموزشی را به صورت کامل مشاهده فرمایید.

تولید در نرم افزار سپیدار سیستم
آموزش نرم افزار سپیدار سیستم در آموزشگاه حسابداری عصرنخبگان

در این ویدیوی آموزشی نرم افزار سپیدار، بهای تمام شده به دو روش هزینه یابی سفارش کار و مرحله ای پیش رفته است. پیشنهاد می شود حتما این فیلم را تماشا کنید.

آموزشگاه عصرنخبگان از شما علاقه مندان دعوت به عمل می آورد تا برای یادگیری کامل تولید در سیستم سپیدار به وبسایت آموزشگاه مراجعه نمایید.

فیلم آموزش تولید در سپیدار یا سیستم سفارش کار، عملیات حسابداری بهای تمام شده محصول را با استفاده از پروژه عملی و مثالهای واقعی در سیستم تولید سپیدار بررسی کرده است. در این ویدیوی آموزشی بهای تمام شده به دو روش هزینه یابی سفارش کار (برای مشاغلی که سفارش می گیرند و سپس تولید می کنند) و مرحله ای (برای مشاغلی که به صورت دائم تولید دارند و منتظر دریافت سفارش نمی شوند) پیش رفته است.

در ویدئوی منتشره با تدریس ایشان جهت آموزش تولید در سپیدار مشاهده می کنیم که مبحث با معرفی هزینه یابی به صورت تئوری آغاز شده و کارآموز پس از یادگیری آن، به سراغ سناریوهای تعریف شده می رود.

سناریوهایی که دقیقا متناسب با نیاز بازار کار تعریف شده است و براساس تجربیات گذشته مدرس، درک مبحث را برای هنرجو سهل و آسان می گرداند. پس از درک پروژه ها که در فایل اکسل Excel به مخاطب ارائه شده است، اکبر مهدیزاده به سراغ نرم افزارسپیدار رفته و فرآیند سفارش کار سپیدار را جز به جز ( نحوه فرمول دهی در سپیدار، تولید در سپیدار، پیشبینی تولید) مورد بررسی قرار داده و سناریوهای تعریف شده را به صورت کامل وارد سیستم می نماید. بعد از مشاهده این فیلم آموزشی، مطمئناً یک حسابدار می تواند از این آیتم به عنوان یکی از موارد متمایز کننده در رزومه کاری خود استفاده نماید.

برای مشاهده دموی این فیلم کاربردی و اطلاعات بیشتر روی این لینک کلیک کنید: تولید در سپیدار سیستم

همچنین می توانید یک بار برای همیشه هزینه کرده و با استفاده از بسته جامع سپیدار تهیه شده در آموزشگاه عصرنخبگان، نرم افزار سپیدار سیستم را به صورت کامل آموزش ببینید: کلیک کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عصرنخبگان

آموزشگاه عصرنخبگان در سال 92 با هدف ارتقا سطح دانش و مهارت علاقه مندان در رشته های حسابداری، کامپیوتر، گرافیک، معماری و هم چنین ارائه دیپلم رسمی در 5 رشته در شرق استان تهران آغاز به فعالیت نمود. عصرنخبگان با شعار عصرنوآوری در آموزش های کاربردی در طول این سال ها سعی در ارائه آموزش های متناسب با نیازهای روز بازار کار با بیانی ساده به کارآموزان داشته است و همواره از همراهی شما عزیزان در این مسیر برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش