اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909254814215561

مناسب ترین ورزش برای کودکان + 20 حرکت ورزشی سرگرم کننده

کد: 139909254814215561

https://bit.ly/37kDXht

، تهران , (اخبار رسمی): ورزش در خانه کودکان باید به گونه ای باشد که هم تفریح و هم سرگرمی باشد یعنی کودکان همانند ما ادم بزرگ ها نمی توانند تمرینات ورزشی را انجام دهند.

مناسب ترین ورزش برای کودکان + 20 حرکت ورزشی سرگرم کننده
مناسب ترین ورزش برای کودکان + 20 حرکت ورزشی سرگرم کننده

ورزش در خانه کودکان باید به گونه ای باشد که هم تفریح و هم سرگرمی باشد یعنی کودکان همانند ما ادم بزرگ ها نمی توانند تمرینات ورزشی را انجام دهند.

همان طور که همه ما می دانیم ورزش کردن باعث سلامت اندام های بدن می شود از این رو کودکان نیز برای سلامت بدن خود باید ورزش کنند و این ما هستیم که باید آن ها را به سمت ورزش ترغیب کنیم. دنیای کودکان سرشار از تنوع و هیجان است اما مسئله مهم ترغیب کردن کودکان به ورزش می باشد و از این طریق نیز می توانیم از اتلاف وقت آن ها جلوگیری کنیم. اگر با فرزندان خود شروع به ورزش کردن کنید هم خود و هم کودکتان از سلامت جسمی و روحی بسیاری برخوردار خواهید شد اما سوال اینجاست که چه ورزش هایی مناسب سن کودکان می باشد؟ در ادامه این مقاله به طور کلی به انواع حرکات ورزشی مناسب برای کودکان و تاثیر ورزش بر جسم و روح آن ها پرداخته ایم. کافیست با ما همراه باشید تا به موضوع اصلی یعنی ورزش در خانه کودکان بپردازیم.

مناسب ترین ورزش کودکان در خانه 

وقتی با کودکان خود در مورد ورزش کردن شروع به صحبت کردن می کنیم ذهن آن ها به سمت باشگاه کشیده می شود در حالی که ورزش در خانه کودکان مد نظر ما می باشد. اکثر کودکان تمایل دارند ورزش هایی مانند دویدن روی تردمیل، دوچرخه سواری را انجام دهند در صورتی که امروزه ورزش در خانه کودکان بهترین گزینه برای سن آن هاست.

ورزش در خانه کودکان باید به گونه ای باشد که هم تفریح و هم سرگرمی باشد یعنی کودکان همانند ما ادم بزرگ ها نمی توانند تمرینات ورزشی را انجام دهند. به عبارتی دیگر اگر ورزش در خانه کودکان با بازی و تفریح همراه باشد کودکان عاشق ورزش کردن می شوند و در بزرگسالی نیز ورزش را سر منشا زندگی خود قرار می دهند از این رو در انتخاب ورزش مناسب برای آن ها باید دقت زیادی به خرج دهید.

فواید ورزش کودکان در خانه

در این بخش از بحث می خواهیم به فواید ورزش کودکان در خانه و مزایایی که ورزش کردن با خود همراه دارد بپردازیم. یک کودکان فعال مزایای زیر را نسبت به بقیه دارا می باشد :

• قوی تر بودن استخوان ها و ماهیچه ها

• بدن مستحکم تر و با استقامت بیشتر

• خطر کم تر برای ابتلا به افزایش وزن

• خطر کم تر برای ابتلا به دیابت نوع ۲

• فشار خون پایین تر و سطح کلسترول کمتر در خون

• ظاهر و فیزیک بهتر

ورزش در خانه کودکان

موارد گفته شده در بخش بالا مربوط به فواید ورزش کودکان در خانه بود اما به طور کلی ورزش کردن مزایای زیادی دارد که همگی نه تنها بر جسم فرد بلکه بر روح فرد نیز تاثیرات مثبت می گذارد. برخی از مهم ترین فواید ورزش کردن عبارت است از:

تنظیم عملکرد دستگاه گردش خون و قلب

کنترل فشار خون

کمک به ساخت و تقویت اسکلت استخوانی

جلوگیری از رسوب چربی در رگ ها

کنترل انرژی

کنترل قند خون

کنترل وزن

بهبود عملکرد ریه ها

ورزش در خانه کودکان

انواع ورزش برای کودکان در خانه

در ورزش برای کودکان در خانه والدین هستند که باید فرزندان خود را تشویق به ورزش کردن کنند و سه فاکتور استقامت، قدرت و انعطاف را در فرزند خود تقویت کنند تا در بزرگسالی و پیری به انواع بیماری ها و درد های مفصلی دچار نشوند. برای مثال فاکتور قدرت در ورزش ایروبیک یافت می شود. در هنگام انجام حرکات ایروبیک، عضلات بزرگ مدام حرکت می کنند و ضربان قلب تند تر می شود در نتیجه نفس های کودک قوی تر می شود. علاوه بر ایروبیک ورزش های دیگری هستند که با توجه به علاقه فرزند خود می توانید به انتخا آن ها بپردازید. در ادامه نام برخی از ورزش در منزل برای کودکان را برایتان شرح داده ایم :

تنیس

اسکیت

بسکتبال

دوچرخه سواری

طناب

دو

شنا

خرید توپ بسکتبال را می توانید از فروشگاه ورزشی آسان اسپرت انجام دهید.

چه مقدار ورزش در خانه برای بچه ها کافی است؟

یک سوال در اینجا وجود دارد که چه مقدار ورزش در خانه برای بچه ها کافی است؟ در حقیقت هر والدینی باید مطمئن باشد که کودک اش به اندازه کافی فعالیت بدنی داشته باشد. مقدار مناسب ورزش در خانه برای بچه ها و کودکان یک ساعت در روز با شدت معمولی می باشد. نوزادان نیز نباید ساکن و بی حرکت باشند به همین علت حداقل ۶۰ دقیقه در روز همان بازی های کودکانه و مخصوص سنشان را با آن ها انجام دهید. علاوه بر این اگر کودک شما در سنین مدرسه می باشد نباید به او اجازه دهید که در طول روز بیشتر از دو ساعت تحرک نداشته باشد و در سنین بالا تر این عدد باید یک ساعت باشد.

راه هایی برای جلوگیری از آسیب ورزش در منزل برای کودکان

هیچ ورزشی در دنیا وجود ندارد که برای بدن مضر باشد یا اسیب هایی جدی و سطحی به بدن فرد وارد کند بلکه ما خودمان در صورت اشتباه انجام دادن یک تمرین باعث اسیب رساندن به بدن خود می شویم. ورزش در منزل برای کودک نیز از این قاعده مستنثنا نبوده و در صورت عدم رعایت تمرین ها ورزش در منزل برای کودک سخت و دشوار خواهد بود. در ادامه برخی از نکاتی که در هنگام انجام تمرین های ورزشی باید بدانید را شرح داده ایم :

انواع ورزش های مختلف مثل ایروبیک، ورزش قدرتی و استقامتی را با یکدیگر ترکیب کنید.

هرگونه آسیب دیدگی و یا خستگی را مراقبت کنید و به پزشک مراجعه کنید.

اجازه ندهید که کودک شما بیش از یک ساعت در روز ورزش کند.

یک کودک در هفته حداقل باید یک روز را استراحت کند و ورزش نداشته باشد.

آموزش ورزش در خانه برای کودکان

در این بخش از مقاله به آموزش ورزش در خانه برای کودکان پرداخته ایم و چند ورزش مهم را که در خانه می توانید همراه فرزندانتان انجام دهید و از وقت خود نهایت لذت را ببرید برای شما شرح داده ایم:

دویدن

ورزش های جهشی

اسکات

پرش

تند راه رفتن

کرانچ و پوش آپ

تمرین های کششی

جانگل جیم

پلانک

لانچ

جمع بندی نهایی

در جمع بندی نهایی این مقاله به طور کلی با مناسب ترین نوع های ورزش برای کودکانتان و ورزش در خانه کودکان اشنا شدید و دریافتید که چگونه کودک خود را ترغیب به ورزش کنید همچنین دریافتید که چه تایمی برای ورزش کردن مطابق با سن فرزندتان برای او مناسب می باشد. در پایان این مقاله امیدوار هستیم مطالب فوق برایتان مفید بوده و نهایت استفاده را از آن برده باشید.

وبلاگ آسان اسپرت

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسان اسپرت

گروه تخصصی "آسان اسپرت" در سال ۱۳۹۵ با هدف فعالیت در زمینه ارائه کلیه خدمات و محصولات ورزشی از طریق فضای مجازی شروع به فعالیت نمود. ما نیز همانند بسیاری از شما مراجعه کنندگان به فضای مجازی و مشتریان سنتی که به دنبال سریعترین، ساده ترین و ارزانترین راه دریافت خدمات و محصولات ورزشی بودید، همواره دچار سختی ها و پیچیدگی های مراحل خرید یا فروش در شکل سنتی و مجازی بوده ایم و به خوبی می دانیم که یافتن بهترین گزینه ی ممکن برای خرید و فروش خدمات و محصولات ورزشی در بازار شلوغ کنونی، کاری بس پر دغدغه، زمان بر، و گیج کننده است. از این رو گروه آسان اسپرت به عنوان جامعه متخصصین ورزش کشور و مسلط به مقوله ورزش و تحولات گوناگون این صنعت بر آن شد که ضمن بررسی علمی و دقیق نیاز ها، محدودیت ها، فرصت ها و تهدیدهای موجود بازار فعلی ورزش کشور ، به ایجاد و راه اندازی پایگاهی مجازی بپردازد. اگرچه نهایت سعی خود را نموده ایم که حداکثر سادگی را در فرآیند ارائه خدمات و محصولات داشته باشیم، لیکن همواره مشتاق دریافت نظرات و پیشنهادات سازنده شما برای هرچه بهتر و کارآمدتر کردن این فرآیند هستیم. در صورتی که علاقمند به در میان گذاشتن نظرات خود با ما هستید، آنها را به آدرس[email protected] ارسال نمائید. آسان اسپرت با ساده سازی و روشن سازی فرآیند خرید و فروش انواع خدمات و محصولات ورزشی، شما را یاری می کند تا با کمترین دردسر و در کمترین زمان "بیابید" یا "بسپارید".

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش