اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909274817813571

کلاس آموزش نرم افزار سپیدار سیستم در آموزشگاه عصرنخبگان

کد: 139909274817813571

https://bit.ly/2OZ3C8L

، تهران , (اخبار رسمی): آموزشگاه عصرنخبگان (تنها آموزشگاه فنی حرفه ای با رتبه 1 به عنوان نماینده سپیدار) چندین سال است که برگزار کننده دوره آموزش نرم افزار سپیدار در کشور به صورت حضوری، آنلاین و مجازی و یا با ارائه بسته های آموزشی است.

کلاس آموزش نرم افزار سپیدار سیستم
کلاس آموزش نرم افزار سپیدار سیستم آموزشگاه عصرنخبگان با تدریس آقای اکبر مهدیزاده

آموزشگاه حسابداری عصرنخبگان جز واحدهای آموزشی نمایندگی سپیدار و برگزار کننده دوره آموزش نرم افزار سپیدار در شرق تهران همواره در کلاس های آموزش صفر تا صد حسابداری سپیدار با استقبال شما هنرجویان مواجه بوده است. در همین راستا سعی شده است همچون دوره‌های آموزشی دیگر، خدمات منحصر به فردی را برای کارآموزان این دوره در نظر گرفته شود.

ظهور نرم افزار سپیدار سیستم شرکت همکاران سیستم، تا حد زیادی توانست نیاز شرکت ها و بنگاه های اقتصادی را مرتفع سازد. این نرم افزار به پشتوانه شرکت همکاران سیستم توانست خیلی سریع، جایگاه خوبی در بین استفاده کنندگان از نرم افزارهای مالی پیدا کند به طوری که همیشه برای خریداران و استفاده کنندگان نرم افزارهای حسابداری به عنوان یکی از گزینه های روی میز مطرح بوده است.

با افزایش تعداد کاربران این نرم افزار، نیاز به دوره های آموزش نرم افزار سپیدار بیش از پیش در بین دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مرتبط و غیرمرتبط با شغل حسابداری نمود کرده و آنها را وادار به یادگیری این نرم افزار مالی کرده است.

مطمئناً نرم افزار سپیدار سیستم تفاوت های اساسی با نرم افزارهای مطرح دیگر داشته و شما می‌توانید با مشاهده فیلم‌ های رایگان کلاس آموزش صفر تا صد سپیدار و سایر نرم افزارهای حسابداری که توسط اساتید برتر آموزشگاه عصرنخبگان تهیه شده، این نرم افزارها را با یکدیگر مقایسه کنید. کلیک کنید

برای مشاهده مزایا، تاریخ شروع دوره ، قیمت کلاس و اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه نمایید: کلیک کنید

و یا با شماره آموزشگاه (02133786425 – 02133345339) تماس بگیرید.

شرکت در کلاس های آموزشگاه عصرنخبگان در شرایط کرونا اصلا نگران کننده نیست. چون تمام پروتکل های بهداشتی در این آموزشگاه به طور کامل رعایت می شوند. اما همچنین میتوانید از بسته های آموزش غیرحضوری همراه با پشتیبانی آنلاین استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید: کلیک کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عصرنخبگان

آموزشگاه عصرنخبگان در سال 92 با هدف ارتقا سطح دانش و مهارت علاقه مندان در رشته های حسابداری، کامپیوتر، گرافیک، معماری و هم چنین ارائه دیپلم رسمی در 5 رشته در شرق استان تهران آغاز به فعالیت نمود. عصرنخبگان با شعار عصرنوآوری در آموزش های کاربردی در طول این سال ها سعی در ارائه آموزش های متناسب با نیازهای روز بازار کار با بیانی ساده به کارآموزان داشته است و همواره از همراهی شما عزیزان در این مسیر برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش