اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909274818413571

استقبال از کلاس آموزش حسابداری بازار کار

کد: 139909274818413571

https://bit.ly/2XKKOuV

، تهران , (اخبار رسمی): دوره آموزش حسابداری بازار کار پرمخاطب‎ترین دوره آموزشگاه های حسابداری فنی حرفه ای است که موسسه عصرنخبگان توانسته است با برگزار کردن این کلاس در بالاترین سطح کیفی، کارآموزان این دوره را برای ورود به بازار کار تاحد زیادی کمک نماید.

کلاس آموزش حسابداری بازار کار
کلاس آموزش حسابداری بازار کار در آموزشگاه عصرنخبگان

عصرنخبگان به عنوان واحد برتر سازمان فنی حرفه ای به خوبی می داند درحال حاضر شما چه نیازی دارید و چه نیازی در آینده خواهید داشت. به همین دلیل برای رسیدن شما به هدفتان برنامه خاصی را در نظر گرفته است.

آموزشگاه عصرنخبگان بهترین واحد برگزارکننده دوره حسابداری بازار کار واقع در شرق تهران است و اگر می خواهید وارد شغل حسابداری شوید؛ اما هیچ شناختی از آن ندارید و یا فارغ التحصیل این رشته هستید؛ اما به دلیل داشتن استرس و نبود اعتماد به نفس لازم برای انجام کار حسابداری، نمی توانید در این حرفه ورود کنید و احساس می کنید باید در یک دوره آموزشی در یک آموزشگاه فنی حرفه ای حسابداری شرکت کنید؛ این صفحه به خوبی می تواند به شما کمک نماید.

گذراندن دوره آموزش حسابداری ویژه بازار کار به همراه مدرک، جزوه و فیلم های آموزشی رایگان و با هزینه مناسب به شما کمک می کند تا با مباحث مقدماتی و کاربردی حسابداری به خوبی آشنا شده و زمینه آموزش حرفه ای شما را به صورت کاملا عملی در دوره فوق العاده و منحصر به فرد شغل حسابداری (حسابداری عملی) فراهم آورد.

لازم به ذکر است که حتما قبل از ثبت نام در این دوره، خدمات آموزشگاه حسابداری عصرنخبگان را با آموزشگاه های دیگر مقایسه نموده و حتما یک جلسه به صورت رایگان در آموزشگاه ها حضور به هم رسانید تا بعد از آن بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

حتما قبل از انتخاب یک آموزشگاه حسابداری خوب از مجوز آموزشگاه مطمئن شده و بعد از آن مواردی همچون تعداد ساعات آموزشی ، ارائه مدرک معتبر ، چیدمان صحیح سرفصلهای آموزشی متناسب با بازارکار و محیط آموزشگاه را بررسی نمایید.

لازم به ذکر است کلاس های آموزشگاه عصرنخبگان با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگذار می گردد.

برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه نمایید: کلیک کنید 

و یا با شماره های آموزشگاه (02133786425 – 02133345339) تماس حاصل فرمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عصرنخبگان

آموزشگاه عصرنخبگان در سال 92 با هدف ارتقا سطح دانش و مهارت علاقه مندان در رشته های حسابداری، کامپیوتر، گرافیک، معماری و هم چنین ارائه دیپلم رسمی در 5 رشته در شرق استان تهران آغاز به فعالیت نمود. عصرنخبگان با شعار عصرنوآوری در آموزش های کاربردی در طول این سال ها سعی در ارائه آموزش های متناسب با نیازهای روز بازار کار با بیانی ساده به کارآموزان داشته است و همواره از همراهی شما عزیزان در این مسیر برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کار و استخدام | علم و آموزش