اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910014825013571

کلاس آموزش نرم افزار هلو ویژه بازار کار

کد: 139910014825013571

https://bit.ly/3iOgzNk

، تهران , (اخبار رسمی): آموزشگاه فنی و حرفه ای عصرنخبگان، نماینده رسمی شرکت هلو با تجربه چند ساله در برگزاری کلاس آموزش نرم افزار هلو ویژه بازارکار همیشه جز پرمخاطب ترین آموزشگاه ها بوده است.

کلاس آموزش نرم افزار هلو
کلاس آموزش نرم افزار هلو در آموزشگاه عصرنخبگان (این عکس قبل از کرونا گرفته شده است)

دوره آموزش نرم افزار هلو ویژه بازارکار در آموزشگاه عصرنخبگان به صورت حضوری و غیرحضوری با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد

آموزشگاه عصرنخبگان نماینده رسمی آموزش شرکت طرفه نگار، برگزارکننده دوره آموزش نرم افزار هلو ویژه بازارکار در شرق تهران بوده و خدمات منحصر به فردی را برای کارآموزان در نظر گرفته است. هنرجویان میتوانند به دو طریق حضوری و یا غیرحضوری در این دوره ثبت نام کنند.

کلاس آموزش نرم افزار حسابداری هلو ویژه بازارکار دارای مخاطبین زیادی است، زیرا این نرم افزار جزء مطرح ترین نرم افزارهای حسابداری بوده که بازار هدف خود را برای شرکتهای کوچک در نظر گرفته است. افرادی که می خواهند در شغل حسابداری فعالیت نمایند، باید در رزومه کاری خود تسلط به این نرم افزار را قید نموده و بتوانند متناسب با بازار کار با این نرم افزار کار کنند.

شما در آموزشگاه عصرنخبگان علاوه بر آموزش به مدت 10 ساعت با دوبار تکرار دوره رایگان که مجموعا 30 ساعت خواهد بود و با دریافت فیلم آموزش رایگان نرم افزار هلو به خوبی می توانید به این نرم افزار تسلط پیدا کنید و در پایان دوره مدرک معتبر دریافت کنید.

لازم به ذکر است کلاس های آموزشگاه عصرنخبگان با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

برای اطلاعات بیشتر می توانید روی این لینک کلیک کرده: کلیک کنید

و یا با شماره های آموزشگاه تماس بگیرید: 02133786425 – 02133345339

برای خرید بسته آموزش غیرحضوری نرم افزار هلو و شرکت در کلاس های پشتیبانی آنلاین می توانید به این لینک مراجعه نمایید: کلیک کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عصرنخبگان

آموزشگاه عصرنخبگان در سال 92 با هدف ارتقا سطح دانش و مهارت علاقه مندان در رشته های حسابداری، کامپیوتر، گرافیک، معماری و هم چنین ارائه دیپلم رسمی در 5 رشته در شرق استان تهران آغاز به فعالیت نمود. عصرنخبگان با شعار عصرنوآوری در آموزش های کاربردی در طول این سال ها سعی در ارائه آموزش های متناسب با نیازهای روز بازار کار با بیانی ساده به کارآموزان داشته است و همواره از همراهی شما عزیزان در این مسیر برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش