اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910014825213571

کلاس آموزش طراحی سایت با وردپرس بدون کدنویسی

کلاس آموزش طراحی سایت وردپرس

کد: 139910014825213571

https://bit.ly/2LGhIKr

، تهران , (اخبار رسمی): دوره آموزش حضوری طراحی سایت وردپرس بدون کدنویسی یکی از دوره های کاربردی آموزشگاه کامپیوتر عصرنخبگان بوده و توانسته است تا حد زیادی کارآموزان این دوره را برای ورود به بازار کار کمک نماید.

کلاس آموزش طراحی سایت وردپرس
آموزش طراحی سایت وردپرس بدون کدنویسی در آموزشگاه عصرنخبگان

اگر میخواهید وارد حوزه وب و طراحی سایت شوید کلاس آموزش وردپرس یکی از بهترین کلاس ها در حوزه طراحی سایت می باشد که به شما این اعتماد به نفس را می دهد که خیلی سریع وارد بازار کار شوید.

عصرنخبگان نمایندگی رسمی سازمان فنی حرفه ای شرق تهران در دوره آموزشی طراحی سایت وردپرس که به صورت مقدماتی تا پیشرفته برای علاقه مندان به طراحی و ساخت سایت بدون کدنویسی برگزار میشود تمام سعی خود در جهت آموزش به صورت کاربردی و کاملا پروژه محور کرده است. در این دوره تمام آموزش ها براساس بازار کار و نمونه کارهای که در این دوره از دانشجویان دریافت می شود به عنوان نمونه کار در رزومه آنها قرار گرفته و می توانند در ورود به بازار کار برای معرفی خود از آنها بهره بگیرند.

در کلاس آموزش طراحی سایت با وردپرس پس آشنایی شما با روند طراحی و ساخت سایت، به معرفی و کار با محیط پیشخوان، معرفی افزونه ها و بهترین و کارآمدترین ابزارها و منابع در این حوزه میپردازیم و زمینه ساخت 0 تا 100 سایت مورد نظر کارآموز را در طول مدت زمان برگزاری کلاس فراهم خواهیم کرد و همانطور که توضیح داده شد کارآموزان در انتهای دوره علاوه بر داشتن یک سایت کامل و جامع از کسب و کار مورد نظر خود که به نوعی نمونه کارشان نیز محسوب میشود؛ برای ورود به بازار کار مشتاق تر بوده که قطعا موجب فعالیت بیشتر آنها در این زمینه خواهد شد.

همین چند سال پیش وقتی برای کسب و کاری لازم بود که یک سایت راه اندازی شود حتما باید به سراغ یک طراح سایت میرفتیم اما اکثرا در پایان کار با مشکلاتی شامل صرف هزینه زیاد، قطع همکاری پیش از موعد و تحویل کار، سپردن پروژه به دست طراح جدید و در نهایت با یک سایت نیمه کاره مواجه بودیم. اما اگر بگوییم انقلابی در طراحی سایت ها رخ داده است بیراه نگفتیم. حال و با استفاده از وردپرس ساخت سایت فروشگاهی، شرکتی و یا هر نوع سایت متناسب با کسب و کار شما نه تنها امری محال نیست بلکه شما خودتان بدون داشتن هیچ گونه دانش کندنویسی میتوانید در کمترین زمان ممکن سایت خود را طراحی کنید.

برای اطلاعات بیشتر رویکلاس آموزش وردپرس کلیک کنید.

و یا با شماره های آموزشگاه تماس حاصل فرمایید: 02133786425 – 02133345339

کلاس های مجموعه عصرنخبگان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شوند اما اگر به هر دلیلی امکان حضور در کلاس ها را ندارید پیشنهاد ما به شما استفاده از بسته آموزش غیرحضوری وردپرس همراه با پشتیبانی آنلاین است

*با آرزوی موفقیت برای شما عزیزان*

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عصرنخبگان

آموزشگاه عصرنخبگان در سال 92 با هدف ارتقا سطح دانش و مهارت علاقه مندان در رشته های حسابداری، کامپیوتر، گرافیک، معماری و هم چنین ارائه دیپلم رسمی در 5 رشته در شرق استان تهران آغاز به فعالیت نمود. عصرنخبگان با شعار عصرنوآوری در آموزش های کاربردی در طول این سال ها سعی در ارائه آموزش های متناسب با نیازهای روز بازار کار با بیانی ساده به کارآموزان داشته است و همواره از همراهی شما عزیزان در این مسیر برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش