اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910014825313814

ورزش بهترین راه 2021 درمان پروستات !

کد: 139910014825313814

https://bit.ly/35tgYj4

، اصفهان , (اخبار رسمی): تا چندین سال عقیده دانشمندان این بود که دارویی کشف کنند که به درمان پروستات کمک می کند؛ اما امروزه دیدگاه ها عوض شده است و بیشتر عقاید به سمت تغییر شیوه زندگی تغییر مسیر داده اند. درمان پروستات با ورزش یکی از موضوعات داغ در جامعه پزشکی است که روز به روز به طرفداران آن افزوده می شود.

ورزش بهترین راه 2021 درمان پروستات !!
ورزش بهترین راه 2021 درمان پروستات !

پژوهش های متعددی ثابت کرده اند که ورزش و تحرک بدنی می تواند از بزرگ شدن این غده جنسی جلوگیری و به مدیریت علائم بزرگی آن و همچنین درمان پروستات کمک کند

وقتی صحبت از سرطان پروستات می شود، ما داریم در مورد سرطانی صحبت می کنیم که دومین سرطان شایع در مردان است و از هر 8 الی 10 مرد، یکی را در طول زندگی درگیر می کند. در گذشته این سرطان بیشتر افراد مسن را درگیر می کرد؛ اما امروزه به سراغ جوانان هم آمده است. دلیل این موضوع را می توان تغییر سبک زندگی دانست و این که پیوند بین سبک زندگی و سلامت پروستات تا حدی دست کم گرفته شده است. برای درمان پروستات، اکثر بیماران به سمت استفاده از داروهای شیمیایی روی آورده اند. این داروها ممکن است برای مدتی به مشکل کمک کنند، اما نتایج آن ها پایدار نمی مانند. تا چندین سال عقیده دانشمندان این بود که دارویی کشف کنند که به درمان پروستات کمک می کند؛ اما امروزه دیدگاه ها عوض شده است و بیشتر عقاید به سمت تغییر شیوه زندگی تغییر مسیر داده اند.

پژوهش های متعددی ثابت کرده اند که ورزش و تحرک بدنی می تواند از بزرگ شدن این غده جنسی جلوگیری و به مدیریت علائم بزرگی آن و همچنین درمان پروستات کمک کند. در یک تحقیق، 40 هزار نفر داوطلب برای بررسی درمان پروستات با ورزش مورد آزمایش قرار گرفتند.

نتایج حاکی از آن است که مردانی که فعالیت بدنی متوسط یا جدی دارند؛ در مقایسه با افراد کم تحرک برای طولانی مدت، احتمال کمتری برای ابتلا به مشکلات پروستات برای آن ها وجود دارد. همچنین در این پژوهش که 5 سال به طول انجامید، مشخص شد افرادی که در هفته 6 ساعت یا بیشتر ورزش می کنند،40 تا 60 درصد کمتر از افرادی که در هفته کمتر از 2 ساعت ورزش و فعالیت بدنی می کنند، احتمال ابتلا به این بیماری را داشتند.

نتیجه کلی این آزمایش که در سال 2018 به چاپ رسید، هیاهوی زیادی به پا کرد و این هنجار را در میان مردان به تثبیت رسانید و در جواب این سوال که آیا ورزش توانایی کاهش اندازه پروستات را دارد ؟ را داد: که درمان پروستات با ورزش امکان پذیر است. لازم به ذکر است که اکثر بیماری های پروستات با سندرم متابولیک ارتباط قوی دارد. این سندرم شامل چاقی شکمی، افزایش قند خون و تری گلیسیرید، کاهش کلسترول لیپوپروتئین با چگالی بالا  و فشار خون بالا است.

اگر شما سعی کنید درکنار ورزش و تحرک رژیم غذایی تان را هم به سمت سلامت محوری هدایت نمایید، به طور حتم درمان پروستات برای شما در کوتاه ترین زمان ممکن صورت خواهد پذیرفت.

** جهت اطلاع از ورزش های مناسب درمان پروستات به این مقاله مراجعه نمایید **

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی فدولا

فروشگاه اینترنتی فدولا - خرید و فروش عمده و جزیی انواع قهوه در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی