اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910014825413571

آزمون آنلاین فنی حرفه ای برای آماده سازی و آشنایی با سوالات تستی

آزمون آنلاین فنی حرفه ای رایگان

کد: 139910014825413571

https://bit.ly/2P51bS7

، تهران , (اخبار رسمی): آزمون آنلاین فنی حرفه ای جهت آشنایی با سوالات تستی و آماده سازی هرچه بهتر و بیشتر کارآموزان طراحی شده است و این امکان برای کارآموزان دیگر آموزشگاه ها نیز فراهم شده است تا بتوانند با نمونه سوالات آزمون انلاین فنی و حرفه ای بیشتر آشنا شده و مدرک خود را دریافت نمایند.

آزمون آنلاین فنی حرفه ای رایگان
آزمون آنلاین فنی حرفه ای در سایت آموزشگاه عصرنخبگان

هرجایی هستی و هر آموزشگاهی دوره دیدی فرقی نمی کنه. قبل از شرکت در آزمون فنی حرفه ای برای آمادگی بیشتر و آشنایی با سوالات، میتونی به سایت ما مراجعه کنی و آزمون آنلاین رایگان شرکت کنی

آموزشگاه حسابداری و کامپیوتر عصرنخبگان، در جهت آماده سازی شرکت کنندگان در آزمون فنی و حرفه ای که به صورت تستی با کامپیوتر و یا کتبی برگزار می شود، آزمون آنلاین فنی حرفه ای به صورت کاملا رایگان برگزار می کند.

آزمون آنلاین فنی حرفه ای یکی از خدمات آموزشگاه عصرنخبگان است برای کارآموزانی که در هر آموزشگاهی دوره های فنی حرفه ای را آموزش می بینند تا بتوانند راحت تر مدرک فنی و حرفه ای خود را دریافت نمایند. این آزمون ها برای رشته های کامپیوتر (شامل ICDL، free hand، ایندیزاین، شهروند الکترونیکی، طراح گرافیک رایانه ای (فتوشاپ)، فلش، وردپرس، کاربر رایانه، کاربر نرم افزار اداری و کرل)، حسابداری (شامل حسابداری مقدماتی، حسابداری تکمیلی، حسابداری صنعتی، حسابداری حقوق و دستمزد و رایانه کار حسابداری مالی) و گردشگری (شامل راهنمای طبیعت گردی، راهنمای عمومی گردشگری، راهنمای محلی، راهنمای موزه و فرهنگی) طراحی شده است. 

آزمون آنلاین عصرنخبگان چه مزایایی دارد؟

• انتخاب سوالات تستی به صورت رندم توسط سامانه
• مشاهده آمار پاسخ های صحیح، غلط و سوالات بدون پاسخ کاربر
• صدور کارنامه آنلاین با احتساب نمره منفی و بدون احتساب نمره منفی
• استفاده از منابع مختلف و متنوع در بانک سوالات
• به روزرسانی بانک سوالات به صورت هفتگی
• اصلاح سوالات و جواب های غلط در اسرع وقت

برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید: کلیک کنید   کلیک کنید

“تا رسیدن به موفقیت کنارتان خواهیم بود “

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عصرنخبگان

آموزشگاه عصرنخبگان در سال 92 با هدف ارتقا سطح دانش و مهارت علاقه مندان در رشته های حسابداری، کامپیوتر، گرافیک، معماری و هم چنین ارائه دیپلم رسمی در 5 رشته در شرق استان تهران آغاز به فعالیت نمود. عصرنخبگان با شعار عصرنوآوری در آموزش های کاربردی در طول این سال ها سعی در ارائه آموزش های متناسب با نیازهای روز بازار کار با بیانی ساده به کارآموزان داشته است و همواره از همراهی شما عزیزان در این مسیر برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش