اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910024828313571

دوره آموزش فتوشاپ فنی حرفه‌ای با مدرک بین‌المللی

کلاس آموزش فتوشاپ مقدماتی تا پیشرفته

کد: 139910024828313571

https://bit.ly/3oxrDk0

، تهران , (اخبار رسمی): ازجمله سرفصل های آموزشی در دوره فتوشاپ مقدماتی تا پیشرفته میتوان به طراحی کارت ویزیت، لِیبل سی دی، طراحی بنر، رتوش تصاویر، ویدئوهای کوتاه و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که دوره فتوشاپ یکی از پرمخاطب‌ترین دوره‌های آموزشی عصرنخبگان می‌باشد.

کلاس آموزش فتوشاپ مقدماتی تا پیشرفته
کلاس آموزش فتوشاپ در آموزشگاه عصرنخبگان

آموزشگاه عصرنخبگان یکی از بهترین آموزشگاه‌های برگزارکننده کلاس فتوشاپ و نماینده رسمی سازمان فنی حرفه ای، دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی تا پیشرفته را مطابق با سرفصل های آموزش مشخص شده ارائه می دهد. از جمله خدماتی که عصرنخبگان را از سایر آموزشگاه های فتوشاپ متمایز می‌کند برگزاری آزمون آنلاین فتوشاپ از نمونه سوالات آزمون های فنی حرفه ای در سایت است. ضمنا کارآموزان در انتهای دوره می توانند دو نوع مدرک (مدرک رسمی آموزشگاه + مدرک فتوشاپ فنی حرفه ای و بین المللی) دریافت نمایند.

از نظر افراد عام، فتوشاپ یعنی چسباندن دو عکس کنار هم و یا رتوش عکس. این یک برداشت کاملا ناقص از نرم افزار قدرتمند فتوشاپ است. به جرات می توان گفت هیچ تصویری نمی تواند با استفاده از ابزارهای فتوشاپ زیبا نباشد. این نرم افزار نقش مهمی در پیشرفت کاری شما دارد. در حرفه هایی نظیر عکاسی، گرافیک، معماری، تبلیغات و… بسیار پرکاربرد بوده و هم چنین می توانید برای ثبت لحظات زندگی‌تان به صورت آلبوم تصاویر این نرم افزار قدرتمند را بیاموزید.

ازجمله سرفصل های آموزشی دردوره فتوشاپ مقدماتی تا پیشرفته می توان به طراحی کارت ویزیت، لِیبل سی دی، طراحی بنر، رتوش تصاویر، ویدئوهای کوتاه و … اشاره کرد. لازم به ذکر است که دوره فتوشاپ یکی از پرمخاطب‌ترین دوره‌های آموزشی عصرنخبگان است. 

برای اطلاعات بیشتر کلاس حضوری فتوشاپ به این لینک مراجعه نمایید: کلیک کنید

اگر به هر دلیلی امکان شرکت در کلاس های حضوری فتوشاپ را ندارید پیشنهاد ما به شما خرید بسته های آموزشی فتوشاپ همراه با پشتیبانی آنلاین همراه با مزایا است. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه شود: کلیک کنید

با آرزوی موفقیت برای شما عزیزان

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عصرنخبگان

آموزشگاه عصرنخبگان در سال 92 با هدف ارتقا سطح دانش و مهارت علاقه مندان در رشته های حسابداری، کامپیوتر، گرافیک، معماری و هم چنین ارائه دیپلم رسمی در 5 رشته در شرق استان تهران آغاز به فعالیت نمود. عصرنخبگان با شعار عصرنوآوری در آموزش های کاربردی در طول این سال ها سعی در ارائه آموزش های متناسب با نیازهای روز بازار کار با بیانی ساده به کارآموزان داشته است و همواره از همراهی شما عزیزان در این مسیر برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کار و استخدام | علم و آموزش