اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910024829413815

یک نکته مهم برای خرید آینه کنسول

کد: 139910024829413815

https://bit.ly/2MMTBKx

، اصفهان , (اخبار رسمی): یکی از انواع آینه کنسول هایی که همیشه زیبایی خود را دارد و قدیمی نمی شود، آینه کنسول سفید است. البته پیش از هر چیز باید به سبک خانه و دکوراسیون آن برای خرید آینه کنسول دقت کرده و سپس انتخاب خود را انجام دهید اما آینه کنسول سفید انتخاب شیک و خاصی محسوب می شود.

یک نکته مهم برای خرید آینه کنسول !!!
یک نکته مهم برای خرید آینه کنسول

انتخاب طرح و اندازه رنگ آینه کنسول سفید بستگی به محیط خانه و سبک آن دارد. اگر طرفدار سادگی و کاربردی بودن اشیا هستید برای سبک خانه های مدرن، خرید آینه کنسول سفید جدید اما ساده توصیه می شود.

همان طور که پیش تر نیز گفته شد در دسته بندی کلی برای خانه ها دو سبک مدرن و کلاسیک وجود دارد. شاید برای شما هم سوال شده باشد که خرید آینه کنسول سفید جدید مناسب خانه های مدرن است یا خانه هایی با سبک کلاسیک؟ البته که به شما حق می دهیم که پیش از پرداخت قیمت آینه کنسول سفید از هم خوانی آن با سبک و سیاق خانه تان مطمئن شوید زیرا آینه کنسول از آن خرید هایی نیست که بشود هر سال آن را عوض کرد .

بنابراین توجه به این نکته ضروری و اجتناب ناپذیر است. انتخاب طرح و اندازه رنگ آینه کنسول سفید بستگی به محیط خانه و سبک آن دارد. اگر طرفدار سادگی و کاربردی بودن اشیا هستید برای سبک خانه های مدرن، خرید آینه کنسول سفید جدید اما ساده توصیه می شود.

در این خصوص دو نکته را حائز اهمیت می دانیم یک آن که از انتخاب آینه هایی با طرح های پیچیده جدا خودداری کنید و ترجیحا میز کنسول را به نحوی انتخاب کنید که جای کافی برای قرار دادن وسایل ضروریتان داشته باشد. در حالی که برای سبک خانه های لوکس، آینه کنسول سفید مدل های پر زرق و برق بهتر است. این آینه ها مهم ترین کاربردی که دارند زیبا سازی محیط است بنابراین اگر میز آن صرفا حالت تشریفاتی و لوکس دارد زیاد سخت نگیرید.

نکته دیگری که درخصوص خرید آینه کنسول سفید جدید برای سبک لوکس وجود دارد این است که شما در انتخاب ترکیب رنگی آینه کنسول سفید دستتان باز است و می توانید آینه ای بردارید که با رنگ طلایی شیک تر شده است. سبک مدرن و یا کلاسیک در این نوع از آینه پر طرفدار ملاک خوبی برای تعیین قیمت آینه کنسول سفید نیست.

قیمت آینه کنسول سفید بستگی به میزان کاری که روی آن شده متغیر است. به عنوان مثال برای خرید آینه کنسول سفید در بازار آینه ها به لحاظ قیمت از یک میلیون تومان شروع شده و تا 5 میلیون تومان به فروش می رسد. شاید تصور کنید قیمت آینه کنسول سفید مدرن به علت سادگی باید کمتر از قیمت آینه کنسول سفید کلاسیک باشد اما این چنین نیست زیرا تعیین قیمت بسته به عوامل متعددی هم چون برند تولید آینه، سفارشی بودن آن، میزان کار شدن روی آینه کنسول و... دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه آینه و دکوراتیو زجاجی

گروه آینه و دکوراسیون زجاجی به مدیریت جناب آقای محسن زجاجی با تکیه بر تجربه نیم قرن ، گروه خود را به سبب علاقه مندی به این حرفه و با هدف نوآوری های بیشتر در زمینه دکوراسیون گسترش داده اند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل