کد: 139910064834715694

آیا صرافی‌ها و ممیزی‌های کیف پول قابل اعتمادند؟

کد: 139910064834715694

https://bit.ly/35sigKT

، اصفهان , (اخبار رسمی): در این مقاله ما ثابت میکنیم که صرافی‌ها و ممیزی‌های کیف پول خیلی هم قابل اطمینان نیستند.

وایت پیپر تتر-قسمت اول
آیا صرافی‌ها و ممیزی‌های کیف پول قابل اعتمادند؟

صرافی ها و ممیزی های کیف پول خیلی هم قابل اطمینان نیستند و در عوض پیشنهاد می کنیم که صرافی ها و کیف پول ها حضانت وجوه کاربران را از طریق تتر به ما واگذار کنند.

تتر، توکن دیجیتالی است که توسط یک پول فیات پشتیبانی می‌شود، راه حلی غیرمتمرکز و بسیار قدرتمند است که اشخاص و البته سازمان ها به وسیله یک واحد محاسباتی آشنا می توانند مبالغ مورد نظرشان را انتقال دهند.

فناوری نوین بلاکچین، دفتر کل ایمن و رمزنگاری شده ای است که قابل محاسبه نیز می باشد. ناشران توکن های با پشتوانه و افراد فعال بازار هم می توانند از مزیت های بلاکچین، سیستم اجماع تعبیه شده برای معامله ارزها و دارایی های آشنا و کم نوسان بهره ببرند. اگر به دنبال ارزی با ثبات هستید که پاسخ گوی نیازهایتان باشد، ما به شما تتر را معرفی می کنیم چرا که در ازای هر تتر یک ارز فیات در دنیای واقعی وجود دارد که آن را پشتیبانی و برای اثبات این حقیقت از بلاکچین بیتکوین استفاده می کند.

مقدمه

در کل دنیا طیف گسترده ای از دارایی هایی وجود دارد که مردم به دلخواه به عنوان سپرده، روش انتقال پول و یا سرمایه از آنها استفاده می کنند. از نظر ما بلاکچین بیت کوین بهترین فناوری برای انتقال، ذخیره و مدیریت این دارایی هاست. طبق آمار، ثروت جهانی تقریبا 250 تریلیون دلار تخمین زده شده که بیشتر آن نزد بانک ها و موسسات مالی است. استفاده از فناوری روز و انتقال این دارایی ها به بلاکچین فرصتی استثنایی به حساب می آید.

بیتکوین ابتدا به عنوان یک سیستم پرداخت الکترونیکی مبتنی بر رمزنگاری و نه مبتنی بر اعتماد ایجاد شد. که دوطرف بدون نیاز به اینکه یکدیگر را بشناسند و بدون حضور شخص سومی قادر بودند برای هم پول ارسال کنند. بیتکوین نوع جدیدی از ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز و رمزنگاری شده را برای جهانیان به ارمغان آورد.

مزیت های رمزارزها عبارتند از:

-کارمزد کم

-تبدیل پذیری و قابلیت انتقال به فرامرزها

-نیمه ناشناس

-انتقال سریع

-ایمنی در برابر مشکلات سیستم های بانکی

و اما چرا انسان های کمی از رمزارزها استفاده میکنند:

-نوسان قیمت ها.

-تسلط نداشتن به مفاهیم.

– سخت بودن فرآیند برای کاربران غیرفنی.

نظریه رمزارزهای تثبیت شده نخستین بار در ژانویه سال 2012 ، توسط جی آر ویلت یکی از اعضای شبکه بیتکوین کسی که وایت پیپیر مسترکوین را نوشته بود، مطرح شد. امروزه کم کم شاهد به اجرا درآمدن این ایده در ارزهایی مثل  BitAssets ،Ripple, Omni, Nxt, NuShares، Bits  هستیم.

باید توجه داشت که همه صرافی های بیتکوین  و کیف پول هایی مانند ( Coinbase، Bitfinex و   Coinapult)که می توانید مبلغی را در آنجا به ارز فیات ذخیره کنید، سرویس مشابهی به شما ارائه می دهند. که کاربران می توانند از نوسانات (یا صفات دیگر) یک ارز خاص از راه تبدیل و فروش آن به ارز فیات، طلا یا هر دارایی دیگری، جلوگیری کنند.

به علاوه تقریباً بیشتر مؤسسات مالی، ارائه دهندگان سیستم های پرداختی هم از چنین خدماتی برخوردارند.

در این وایت پیپر تمرکز ما بیشتر روی برنامه هایی است که ارز فیات در آنها ذخیره  و توسط برنامه متن بازی ارسال می شود. این برنامه ها رمزنگاری شده هستند و از تکنولوژی دفتر کل توزیع شده یعنی یک رمزارز واقعی استفاده می کنند.

اگرچه هدف هر رمزارز موفقی این است که اعتماد را حذف کند، اما اجرای هر آنچه در بالا گفته شد یا به نوعی به یک شخص ثالث قابل اعتماد متکی است و یا محدودیت ها و ایرادات فرآیندی و فنی دارد.

و اما راه حل ما برای این مشکلات، رمزارزهای با ثبات فیات هستند که «تتر» نامیده می شوند.همه تترها در ابتدا از طریق پروتکل چندگانه Omni بر روی بلاکچین بیتکوین منتشر می شوند و درنتیجه به عنوان توکن یک رمزارز موجودیت پیدا می کنند. شرکت هنگ کنگی خالق این رمزارز معادل هر واحد تتر یک دلار در خرانه ذخیره می کند.

هر بار که تتری صادر می شود می توان آن را ذخیره، ارسال و یا تبدیل به بیتکوین یا هر رمزارز دیگری  کرد. فیات ذخیره شده همه خصوصیات یک رمز ارز را دارد و قیمتش همگام با ارز فیات می شود.

مزیت های تتر نسبت به دیگر رمزارزهای تثبیت شده فیات :

تتر بر روی بلاکچین پیشرفته و تست شده بیتکوین توسعه یافته است. نه بر روی بلاکچین یک آلتکوین یا در نرم افزار متن بسته فعال روی پایگاه داده ای متمرکز و خصوصی.

تتر هم درست مثل بیتکوین قابل استفاده در محیطی امن،رمزنگاری شده ،غیرمتمرکز، نیمه ناشناس و همتا به همتاست.

تتر هم مانند رمزارزهای دیگر می تواند مورد استفاده تجار، صرافی ها و کیف پول ها قرار بگیرد.

تتر به تمام ویژگی های پروتکل های چند لایه از جمله غیرمتمرکز بودن، مبتنی بر مرورگر، متن باز، رمزنگاری شده، تراکنش مبتنی بر بیتکوین، قابل حسابرسی، امنیت چند جانبه و قابلیت ارائه گزارش مجهز است.

شرکت «تتر» رویکرد کارآمد، اما بسیار ساده ای را برای انجام اثبات ذخایر به کار گرفته که به طرز قابل توجهی احتمال وقوع خطرات محتمل را برای ما که مسئول این دارایی ها هستیم کاهش می دهد.

صدور یا بازپرداخت تتر با هیچ محدودیت قیمتی یا نقدینگی روبه رو نخواهد شد. کاربران دستشان در خرید و فروش تتر باز است. آنها هر مقدار تتر که بخواهند را با کمترین کارمزد و بسیار سریع ترید می کنند.

تتر با خطرات محتمل بازار و حوادثی مثل (کتاب قوی سیاه) Black Swan ، بحران نقدینگی و غیره روبه رو نخواهند شد؛ چرا که ذخایر بیش از آنکه به عوامل موثر بر بازار متکی باشند با یک نسبت واحدی پشتیبانی می شوند.

کاربران غیر فنی این ذخیره سازی واحد و «یک به یک» را بهتر از تکنیک های وثیقه گذاری و استراتژی های فرعی درک می کنند.

همیشه باقی مانده تتر ذخیره شده ما مساوی یا بیشتر از تعداد تترهای در گردش خواهد بود. این پیکربندی ساده به راحتی از فرایند قابل اعتماد اثبات ذخایر پشتیبانی می کند؛ فرآیندی که وجودش برای حفظ تعادل قیمت بین تترهای در گردش و ارزهای فیاتی که در خزانه به عنوان پشتوانه نگه داری می شود، بسیار ضروری است.

در این مقاله ما ثابت می کنیم که صرافی ها و ممیزی های کیف پول خیلی هم قابل اطمینان نیستند و در عوض پیشنهاد می کنیم که صرافی ها و کیف پول ها حضانت وجوه کاربران را از طریق تتر به ما واگذار کنند.

کاربران می توانند تتر را به راحتی از کیف پول تحت وب ما ( Tether.to ) یا از صرافی هایی که تتر ارائه می دهند مثل بیتفنیکس خریداری کنند.

به علاوه کاربران می توانند تتر خود را از طریق هر کیف پول مجهز به لایه Omni مثل Ambisafe ، Holy Transaction یا Omni Wallet انتقال و یا به راحتی ذخیره کنند. سایر صرافی ها و کیف پول ها تشویق می شوند تا درمورد جایگزینی تتر با روش های پرداخت سنتی با ارز فیات با ما تماس بگیرند.

به تازگی متوجه شده ایم که پروژه ما آنقدر هم غیرمتمرکز نبوده است چرا که ناشر تتر، ذخیره دارایی ها را به صورت متمرکز انجام می دهد (اگرچه تترهای در گردش به عنوان ارز دیجیتال غیر متمرکز در بازار موجود هستند).

به هر حال ما معتقدیم که این پروژه پایه و اساس پروژه های بی نقصی را برای آینده پی ریزی می کند که دیگر ضعف های این اجرا را نخواهند داشت و پلتفرم قدرتمندی برای سرویس ها و خدمات جدید خواهند بود. همچنین این پلتفرم از رشد و سودمندی بلاکچین بیتکوین در دراز مدت هم پشتیبانی خواهد کرد.

برخی از این نوآوری ها عبارتند از:

تسهیل پرداخت موبایلی بین کاربران و شرکای دیگر از جمله کاربران و بازرگانان

انتقال سریع مبالغ بین طرفین

کاربرد اسمارت کانترکت و قابلیت های چند امضایی برای بهبود امنیت، اثبات ذخایر و فعال سازی ویژگی های جدید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فکت کوینز

''فکت کوینز'' حاصل تلاش یک تیم متخصص وعلاقمند درزمینه بلاک چین وارزهای دیجیتال است که سعی می کند مقالات آموزش های مرتبط را با کیفیت بالا به علم اندوزان ارائه نماید وب سایت www.factcoins.com