اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910114841615567

می خواهید با تسلط به زبان خارجی مورد نظرتان به هر آنچه که می خواهید برسید؟

آموزش زبان مثل آب خوردن

کد: 139910114841615567

https://bit.ly/3hJ68Km

، (اخبار رسمی): یادگیری زبان های خارجی هزاران مسیر برای پیشرفت، رشد و بالندگی در مقابل تان قرار می دهد، کافیست مدتی را با شیوه ای جدید به یادگیری بپردازید تا نتایج فوق العاده دریافت کنید. می دانید که شیوه آموزش آنلاین زبان با بهره گیری از اصول مک گروهیل می تواند چاره کارتان باشد.

آموزش زبان مثل آب خوردن
آموزش زبان مثل آب خوردن
آموزش زبان مثل آب خوردن
آموزش زبان مثل آب خوردن

با یادگیری زبان خارجی به کمک وبسایت من و زبان، یک انسان جدید می شوید. گویی دو ملیت متفاوت در کالبد خود دارید و هر کجا که حضور داشته باشید، موسسات، افراد، شرکت ها و... روی دانش زبانی شما حساب می کنند.

خیلی اوقات در زندگی نیاز به زبان دارید ولی ممکن است بخاطر تسلط نداشتن به آن زبان مورد نظر، دچار مشکل شوید. وقتی که یک فیلم خارجی زبان اصلی را نگاه می ‌کنید که از 100 جمله ‌‌آن، فقط تعدادی را متوجه می‌ شوید، با خودتان می‌گویید چه می‌شد اگر زبانم قوی بود و می ‌توانستم راحت بفهمم چه می‌ گویند. یا وقتی که جنسی خارجی را می ‌خرید و نمی‌ توانید نحوه استفاده اش را از توی دفترچه بخوانید، باز هم به فکر یادگیری زبان می افتید. حتی ممکن است برایتان اتفاق افتاده باشد که یک توریست از شما آدرس یا راهنمایی بخواهد، ولی نتوانید کمکش کنید، چرا که زبانتان ضعیف است. همه مواردی که گفتیم، همراه با ده ها مورد دیگر ضرورت یادگیری زبان را به شما گوشزد می ‌کنند و برای رهایی از این موضوع باید به دنبال یک راه حل مناسب بود.

فقط کافیست تصمیم بگیرید که چه زبانی را می‌خواهید یاد بگیرید
چند سالی است که استارتاپ‌ های مختلف، به کمک ما آمده اند و زندگی را برایمان راحت ‌تر کرده اند. سامانه‌ های هوشمند، شکل زندگی و انجام کارهای روزمره ما را تغییر داد اند. دیگر نیازی به حضور فیزیکی نیست و همه کارها را می ‌شود با صرف وقت و هزینه کمتر از خانه انجام داد. بعضی ها شاغل هستند و وقتی برای گذراندن دوره‌ های آموزشی ندارند. در زندگی امروز که مثل یک ماراتن است و برای عقب نماندن از دنیا باید از صبح تا شب دوندگی کنید، انتخاب‌ های مهم و هوشمندانه، تاثیر زیادی بر روی روند کاری و زندگی می‌ گذارند. سایت من و زبان به آدرس manozaban.ir  یک استارتاپ موفق در زمینه آموزش زبان های خارجی است که برنامه ‌ای جالب برای آموزش 12 زبان زنده دنیا دارد. همچنین گواهینامه مورد تایید از وزارت علوم را نیز ارائه می دهد.

چه زبان هایی را می‌ شود با من و زبان یاد گرفت؟

  • انگلیسی
  • فرانسه
  • ترکی
  • چینی
  • آلمانی
  • ایتالیایی

من و زبان چگونه است چه مزایایی دارد؟
من و زبان بزرگترین مرکز آموزش زبان های خارجی در ایران است که یک سایت خیلی قدرتمند دارد. به زودی اپ آن هم وارد بازار می‌شود تا کاربر‌ان راحت ‌تر بتوانند به آن دسترسی داشته باشند. یکی از مزیت های مهم من و زبان این است که می ‌توانید اکانت دو روزه رایگان داشته باشید و به مدت دو روز از طریق سایت، آموزش ‌های زبان انتخابی تان را ببینید و بررسی کنید. نکته مهم‌ تر این است که بعد از گذراندن دوره آموزش زبان، مدرک معتبر زیر نظر وزارت علوم، به زبان آموزان داده می ‌شود. آموزش ها خیلی جامع و کاربردی هستند و همراه با ویدئوهای جذاب ارائه می ‌شوند. با دنبال کردن آموزش ها، تسلط کامل پیدا می‎کنید و مثل زبان مادری می ‌توانید آن زبان خارجی را صحبت کنید. در ضمن گارانتی بازگشت وجه در صورتی که از آموزش من و زبان ناراضی باشید، وجود دارد.

من و زبان اولین مرجع آموزش زبان انگلیسی آنلاین در ایران است که امکانات منحصر به فرد زیر را دارد:

  • دسترسی نامحدود در هر جا و هر مکان.
  • محیط یادگیری بسیار ساده، جذاب، متنوع و دوست داشتنی.
  • امکان کار با موبایل، تبلت، تلویزیون،‌ کامپیوتر، لپ تاپ.
  • شراکت در کارهای انسان دوستانه با همراهی من و زبان.
  • یادگیری گروهی در کنار دیگران.
  • یادگیری تلفظ صحیح از اساتید فارسی مقیم هر کشور.
  • ساده ‌ترین روش یادگیری به دور از گرما، سرما، شلوغی، ترافیک و حضور در کلاس.

من و زبان، مهاجرت به خارج از کشور را برایتان آسان کرده است
چنین چیزی دیگر یک تصور یا رویای دور از دسترس نیست. به لطف من و زبان می ‌توانید خیلی ساده برنامه‌های مهاجرتی ‌تان را انجام دهید. همه می دانند که یکی از شرایط مهم گرفتن اقامت و مهاجرت، تسلط به زبان کشور مورد نظر است. اگر شما هم این رویا را در سر دارید، باید بگوییم که دیگر جای نگرانی نیست. 

از زبان فراری هستید و هر کاری که می‌کنید یاد نمی ‌گیرید
از دوران مدرسه در زبان ضعیف بودید و یادگیری زبان برایتان تبدیل به یک کابوس شده است؟ روش ‌های مختلف آموزش زبان را امتحان کرده اید و نتیجه نگرفته اید؟ احساس درماندگی می‌ کنید؟ دوستی داشتم که همیشه از زبان فراری بود. موقع امتحان های زبان، جواب ها را حفظ می ‌کرد و یا با تقلب سعی می‌کرد نمره بگیرد. چند باری هم بخاطر برگه ‌های کوچکی که مراقب های امتحان از او گرفته بودند، در امتحان مردود شده بود. دوستم همیشه از نفرتش نسبت به زبان حرف می‎زد و این رویا را داشت که یک روزی از شر زبان راحت شود. گاهی اگر درست آموزش ببینیم و فضای مناسب برایمان ایجاد شود، متوجه می شویم که خیلی‌ در زبان بد و بی استعداد نیستیم. شاید راه درست را پیدا نکرده ایم. شاید هنوز دیر نباشد. شما راه یادگیری زبان با بهترین روش را می ‌دانید؟

یکبار هزینه کنید، بهترین کیفیت را تجربه کنید
رفتن به کلاس‌های مختلف زبان شاید به کلی شما را مایوس کرده باشد. این ‎همه هزینه، دریغ از نتیجه. موسسه‌های مختلف را زیر و رو کرده اید، استادهای زیادی را ملاقات کرده اید ولی باز هم یک جای کار می‌لنگد؟ انتخاب مناسب، برایتان کیفیت را به همراه می آورد. ممکن است یکبار هزینه کنید و برای همیشه کافی باشد.

زندگی تان متحول می شود اگر کار را به کاردان بسپارید
افرادی که دوره‎های آموزش زبان را می‎گذرانند، ممکن است که تسلط خوبی پیدا کنند ولی باز هم اشکالاتی را در تلفظ یا به کار بردن صحیح جملات و عبارات داشته باشند. خیلی باید جالب باشد که وقتی با یک فرد اروپایی صحبت می‌کنید، او اصلا نتواند تشخیص بدهد که شما شهروند آن کشور نیستید. یعنی آنقدر عالی صحبت کنید که کسی شک نکند. بهترین کار برای رسیدن به این هدف آن است که مطمئن باشید کار آموزش زبانتان را به دست کاردانش سپرده اید.

هیچ چیز بهتر از به روز بودن نیست
همیشه جدیدترین و بهترین چیز‌ها را برای خودتان بخواهید. هر چقدر که می‌توانید سعی کنید با تکنولوژی پیش بروید. روش‌های جدید، امکانات جدید، انتخاب های جدید. این ها همه منجر به یک زندگی جدید و ایده‌آل می شوند. همیشه در هر سیستمی آپدیت شدن وجود دارد. در دنیای نرم ‌افزار‌ها هر از گاهی نسخه جدیدی به بازار می آید؛ ساختمان سازی‌ ها مدرن می‌شوند، شکل ظروف غذاخوری عوض می‌شوند، هر سال یک تیپ جدید مُد می ‌شود. شکل جدید هر چیز، یعنی نسخه‌های قبلی از دور خارج شده اند و چیزی که الان هست از همه‌ی موارد قبلی بهتر است. شکل آموزش هم به روز می شود. بنابراین سبک آموزش خودتان را عوض کنید. آپدیت شدن همیشه عالی است. 

زبان پل ارتباطی با همه ملت‌ ها
با هر زبانی که یاد می‎گیرید، انگار که یک آدم جدید می شوید. یک آدم با یک قابلیت مهم ارتباطی. هر جای دنیا که سفر کنید، می ‌توانید با افراد ملل مختلف ارتباط برقرار کنید، می ‌توانید بفهمید در نقاط مختلف دنیا، مردم چطور فکر می ‌کنند، چطور زندگی می‌ کنند و نگاهشان به دنیا چگونه است. 

داستان من و زبان چیست؟ زیر نظر کجاست؟
موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان با مجوز قطعی در سال 1388 در شهر تهران به ثبت رسید. این موسسه بعدها موفق به گرفتن مجوزهای برگزاری دوره‎ های آمادگی آزمون کارشناسی ارشد، دکتری و فراگیر پیام نور شد. همچنین دارای زمینه فعالیت مدیریت و حسابداری، فناوری اطلاعات، هنر، معماری، حقوق و زبان‌های خارجی است. موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان اساس کار خودش را بر آموزش فوق تخصصی و آموزش‌های با کیفیت برتر قرار داده است.
آن چیزی که فن پردازان را از بقیه‌ ی موسسات آموزشی کشور متمایز می کند، تمرکز بر روش‌ های نوین آموزشی است. موسسه فن پردازان، آموزش عموم مردم را به دیگر موسسات سپرده و هدف خودش را، فقط بر آموزش افراد برجسته در حوزه های کلان قرار داده است. 
من و زبان یکی از زیر مجموعه‌ های موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان است. پروژه استارتاپی موفقی که دیگر خیلی از افراد آن را می شناسند و با آن ارتباط برقرار کرده اند.

شاد و برنده با من و زبان
همه کسانی که وارد سایت من و زبان شده و از آن استفاده کرده اند این باور را دارند که بستر خوبی برای یادگیری دارد. می گویید نه! می توانید امتحان کنید. اگر هم بخواهید، می توانید در پیج اینستاگرام من و زبان، نمونه های آموزشی خوب آن را دنبال کنید. پست هایی که هر روز در پیج من و زبان قرار می گیرد، توسط متخصصین زبان با بهترین کیفیت و جدیدترین متدها آماده می شوند. افراد متخصص زبان های چینی، ایتالیایی، فرانسوی، ترکی، انگلیسی و آلمانی، به زبان ساده برای شما آموزش ها را آماده کرده اند و هر سوالی که داشته باشید با کمال میل پاسخ می دهند.

گارانتی آموزش زبان و پاسخ گویی به موقع اساس کار من و زبان 
در این دوره و زمانه، دیگر کسی بدون ضمانت کاری را قبول نمی کند. حتما باید یک گارنتی وجود داشته باشد که پول و زمانتان را دور نریخته باشید. تیم متخصصان من و زبان، به شما گارنتی آموزش ارائه می دهند و با خیال راحت می توانید از امکانات زیادی که برایتان آماده کرده اند استفاده کنید. از همین حالا خودتان را مسلط به زبان دلخواهتان بدانید. فقط کامپیوترتان را روشن کنید، یک اکانت در سایت من و زبان بسازید و استارت یادگیری را بزنید. با گذشت زمانی کوتاه، متوجه پیشرفت یادگیری زبانتان می شوید. تیم پشتیبانی من و زبان، 24 ساعته پاسخگویی به سوالات شما را در دستور کارشان دارند و با راهنمایی و مشاوره ای که می دهند، می توانید دوره مورد نظرتان را با پرداخت هزینه به صورت آنلاین داشته باشید. پکیج های آموزشی خاصی هم در سایت موجود است که با خریداری هر کدام، می توانید از امکانات جالب آن استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کارآفرینی و استارتاپ | علم و آموزش