اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910134844415440

با وجود مصرف بالای قهوه و نوشابه

روش‌هایی برای سفید نگه داشتن دندان‌ها

کد: 139910134844415440

https://bit.ly/2XIrwpS

، تهران , (اخبار رسمی): مشکل بسیاری از مراجعه کنندگان به دندان پزشکی این است که نمی توانند عادت های روزانه خود مانند مصرف نوشیدنی های کافئین دار را کنار بگذارند. لازم است بدانید که این نوشیدنی ها با گذشت زمان می توانند باعث تغییر رنگ دندان ها و آسیب رساندن به آنها شوند

روش هایی برای سفید نگه داشتن دندان ها (با وجود مصرف بالای قهوه و نوشابه)
روش‌هایی برای سفید نگه داشتن دندان‌ها

مشکل بسیاری از مراجعه کنندگان به دندان پزشکی این است که نمی توانند عادت های روزانه خود مانند مصرف نوشیدنی های کافئین دار را کنار بگذارند. لازم است بدانید که این نوشیدنی ها با گذشت زمان می توانند باعث تغییر رنگ دندان ها و آسیب رساندن به آنها شوند. به عنوان مثال قهوه و چای حاوی ترکیبات تیره رنگی به نام تانن است که به دندان می چسبد و باعث ایجاد لکه روی آن می شود. همچنین نوشابه نیز حاوی قند و اسید بوده که به مرور مینای دندان های شما را از بین برده و خطر پوسیدگی آنها را افزایش می دهد.

توصیه ما این است که در طول روز بارها آب بنوشید تا بدن خود را سرحال نگه دارید. نوشیدن آب به دلیل ایجاد بزاق دهان، برای سالم نگه داشتن دهان شما مفید است. اما اگر روزانه به جای آب از نوشیدنی هایی مثل قهوه، چای یا نوشابه استفاده می کنید، حتما نکات زیر را در نظر بگیرید.

آب بنوشید

بعد از مصرف نوشیدنی هایی غیر از آب، دندان های خود را با آب بشویید. نوشیدن آب به شما کمک می کند تا ماده تیره رنگ و یا قند موجود از سطح دندان های شما پاک شود. در نتیجه از ماندگار شدن رنگدانه های تیره و ذرات قند جلوگیری می شود.

سریع بنوشید

هرچه مصرف نوشیدنی های کافئین دار بیشتر طول بکشد، احتمال لک شدن دندان ها و پوسیدگی آنها بیشتر می شود. به این دلیل که شما به ذرات مایع زمان بیشتری می دهید تا روی سطح دندان ها بمانند. بنابراین نوشیدنی خود را با سرعت زیاد مصرف کنید!

بهداشت دهان و دندان خود را رعایت کنید

حتماً هر بار در روز به میزان دو دقیقه مسواک زده و از نخ دندان استفاده کنید. همچنین حداقل هر شش ماه یکبار به دندانپزشک مراجعه کنید. با معاینه ساده و البته مرتب دندان ها، می توان هرگونه مشکلات مربوط به بهداشت دهان و دندان را سریعا تشخیص داده و رفع کرد.

مسواک زدن و نخ دندان کشیدن روزانه در خانه، بوی بد دهان را از بین برده و همچنین مانع از پوسیدگی و تغییر رنگ دندان ها می شود.

سفید کردن حرفه‌ای دندان ها

حتی با داشتن رعایت همه موارد مربوط به بهداشت دهان و دندان، هنوز هم این امکان وجود دارد تا دندان‌هایتان دچار تغییر رنگ شوند. بنابرین پیشنهاد می کنیم از خدمات حرفه‌ای مربوط به سفید کردن دندان ها استفاده کنید. مجموعه دندانپزشکی لبخند سپید با سال ها تجربه و البته تجهیزات کامل و مدرن مربوط به دندانپزشکی آماده خدمت رسانی در دو شعبه شرق و غرب تهران می باشد. خدماتی همچون بلیچینگ دندان ، لمینت دندان ، کامپوزیت دندان و…

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دندانپزشکی لبخند سپید

کلینیک دندانپزشکی لبنخد سپید با ۲۰ سال تجربه با استعانت از خداوند متعال و کادر درمانی متخصص و متعهد و همچنین استفاده از تجهیزات روز دنیا سعی دارد در جهت ارامش و اسایش شما عزیزان گام بردارد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان