اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006215429515440

نقض پنج تفکر اشتباه در مورد ایمپلنت دندان

کد: 140006215429515440

https://bit.ly/3AbEi1V

، تهران , (اخبار رسمی): اگر شما یک یا دو دندان خود را از دست داده اید، از لبخند زدن احساس خجالت میکنید. چه شما یک دندان خود را از دست داده باشید چه چند دندان یا همه ی دندان های تان افتاده باشند، ایمپلنت دندان موفق ترین راه حل برای درمان آن است.

نقض 5 تفکر اشتباه در مورد ایمپلنت دندان
نقض پنج تفکر اشتباه در مورد ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان مزایای بی همتایی دارد زیرا تنها درمان برای بازسازی کل ساختار دندان از ریشه است. اگر چه تمایل دارید از مزایای آن بهره ببرید اما شایعاتی در مورد این درمان شنیده اید. چیزی برای ترسیدن وجود ندارد. در اینجا حقایقی که باید در مورد 5 تا از شایع ترین تفکرات اشتباه در مورد ایمپلنت دندان بدانید، آمده است.

شایعه ی 1: ایمپلنت دندان فقط برای افراد مسن است.

حقیقت: اگر رشد جسم شما تمام شده باشد، دیگر هیچ محدودیت سنی برای ایمپلنت دندانی وجود ندارد. اگرچه باور بر این است که افراد مسن دندان های خود را از دست میدهند، اما افراد در دهه ی 20 زندگی نیز، ممکن است چند دندانی را از دست بدهند. اگر سلامت دهان و عمومی خوبی داشته باشید، میتوانید با استفاده از این قابل اعتمادترین راه حل، دندان های خود را بطور دائمی جایگزین کنید اما هنوز هم نیاز است که با دندان پزشک خود برای اطمینان از انتخاب مناسب شما، مشورت کنید.

شایعه ی 2: ایمپلنت دندان طبیعی بنظر نمی رسد.

حقیقت: ایمپلنت دندان هم ریشه و هم دندان را ترمیم میکند. در نتیجه، خیلی به دندان های طبیعی شما شباهت دارد. اگر به کسی درموردش نگفته باشید، آنها متوجه نخواهند شد که دندان شما واقعی نیست پس میتوانید با اعتماد به نفس لبخند بزنید.

شایعه ی 3: ایمپلنت کردن دندان، دردناک است

حقیقت: درست است که برای قرار دادن پیچ های تیتانیومی در استخوان فک تان نیاز به جراحی دارید اما نگران درد آن نباشید. از داروی بی حسی یا بیهوشی برای اطمینان از راحت بودن شما در طول عمل استفاده می شود، بنابراین چیزی احساس نمی کنید. مقداری احساس عدم راحتی در هنگام بهبودی طبیعی است. میتوانید این مشکل را با مصرف مسکن در هنگام درد، حل کنید.

شایعه ی 4: ایمپلنت دندان گران است.

حقیقت: در ابتدا، شما باید مقدار بیشتری را نسبت به دیگر درمان ها پرداخت کنید؛ اما در درازمدت، مقرون به صرفه تر هستند چون با مراقبت پس از ایمپلنت، برای چندین دهه دوام می آورند. هرگز نیاز نخواهید داشت تا برای جایگزین کردن آنها پولی پرداخت کنید. از آنجا که این عمل در چند مرحله ی مختلف انجام میشود نیازی نیست همه ی پول را یکجا پرداخت کنید و این استطاعت داشتن برای لبخندی جدید را ساده تر میکند. همچنین راه حل های متعددی برای کاهش هزینه ی آن وجود دارد مثل قسط بندی هزینه ها.

شایعه ی 5: محدودیت های غذایی وجود دارد.

حقیقت: پس از بهبود و تکمیل درمان ایمپلنت، هیچ محدودیت غذایی وجود نخواهد داشت. درواقع، 70درصد از نیروی دندان های طبیعی خود برای گاز زدن و لذت بردن از بسیاری غذاهای مورد علاقه تان را، بدست می آورید.

سرمایه گذاری برای لبخندی بی نقص

تصمیم به انتخاب ایمپلنت دندان تصمیم بزرگی است. دندانپزشک شما همه چیز را در طول مشاوره به شما توضیح خواهد داد تا با اطمینان پیش بروید. کلینیک دندانپزشکی لبخند سپید، آماده ارائه خدمات زیبایی و درمان دندان است. همین الان وقت رزرو کنید!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دندانپزشکی لبخند سپید

کلینیک دندانپزشکی لبنخد سپید با ۲۰ سال تجربه با استعانت از خداوند متعال و کادر درمانی متخصص و متعهد و همچنین استفاده از تجهیزات روز دنیا سعی دارد در جهت ارامش و اسایش شما عزیزان گام بردارد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی