اطلاعات تماس
  • 090302*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910204853415817

سایت رسمی پیکوبای ارائه خدمات و کالای ارزان از غرب کشور را شروع کرد

کد: 139910204853415817

https://bit.ly/3oLaseP

، (اخبار رسمی): برای تبدیل بازارهای خرده فروشی و کاهش بخش دلالی بازار جامع و بزرگی به نام پیکوبای به آدرس pikobuy.com شکل گرفته است که گفته می شود بهترین مرجع برای خرید کالا از غرب کشور در سه شهر پیرانشهر، بانه و سردشت است.

سایت رسمی پیکوبای pikobuy.com ارائه دهنده خدمات و کالای ارزان از غرب کشور
پیرانشهر , بانه و سردشت مرجع خرید شما عزیزان است.

فروشگاه اینترنتی پیکوبای درسال ۱۳۹۹ از طرف مرکز رسانه های الکترونیک به ثبت رسید و با راه اندازی وب سایت فروشگاهی فعالیت خود را با فروش آنلاین لوازم خانگی،لوازم برقی،وسایل جانبی موبایل و... در فضای مجازی شروع نمود و امروزه به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از 10 هزار محصول به همراه یک تیم 10 نفره مجرب در خدمت شما عزیزان مشغول به فعالیت می باشد. فروشگاه اینترنتی پیکوبای کاملا مستقل و وابسته به هیچ نهاد و یا ارگانی نیست. خرید از بازارهای مرزی و کار با فروشندگان دسته اول و کم کردن تعداد دلالان دلیلی بود که تیم پیکوبای را وادار به ساخت وبسایت و مرجعی کرد تا محصولات را به صورت کاملا یک دست و یکپارچه به دست خریداران محترم در سراسر کشور برساند.

پیکوبای و امنیت در خرید آسان

اعتماد سازی زمینه ساز پیشرفت هر کسب و کاری است. تمامی محصولات پیکوبای از برندهای برتر جهانی بوده و هیچ کالای نامعتبری در این فروشگاه به فروش نمی رسد. چنانچه کالای خریداری شده مغایرتی با محصول سفارش داده شده از جانب شما داشته باشد پیکوبای تمامی مسئولیت آن را بر عهده می گیرد.

فروشگاه اینترنتی پیکوبای دارای نماد اعتماد اکترونیکی از مرکز توسعه ی تجارت الکترونیکی اداره ی صنعت, معدن و تجارت و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال و درگاه پرداخت مستقیم از بانک ملت و پارسیان است.

بخش پشتیبانی مشتریان پیکوبای به صورت 24ساعته در همه ی ایام هفته پاسخ گوی شماست.

دلیل قیمت پایین محصولات، واقع شدن این فروشگاه در سه شهر مرزی تجاری پیرانشهر، سردشت و بانه (مرز بین ایران و عراق و نزدیکی به مرز ترکیه)  است. علاوه بر آن پیکوبای تمام محصولات را با حداقل سود ممکن ارائه می دهد تا بتواند شمار بیشتری از خدمات را به  مشتریان ارائه دهد.

تصاویر قرار داده شده در پیکوبای مطابق با جنس موجود در انبارهای ما و هیچ مغایرتی با آن ندارد و اعتماد شما به مجموعه رضایت شما را به دنبال دارد.

ضمانت اصالت و ارتقای کیفیت

تمامی محصولات موجود در سایت پیکوبای از برترین و اصلی ترین نمایندگی های فروش در خارج از کشور تهیه می شود و پیکوبای به شما این ضمانت را می دهد که جنس خریداری شده از جانب شما یک جنس برند و مطابق با برترین آپدیت های روز دنیاست.

از این رو پیکوبای اعلام می کند که تمامی اجناس واقع در فروشگاه دارای ضمانت بازگشت 7 روزه هستند و در صورت ایراد یا مغایرت هر محصول با محصول اصلی خریدار موظف است در سریع ترین زمان ممکن با کارشنان بخش پشتیبانی تماس گرفته و آنها را مطلع سازد.

تماس با پیکوبای مرجع خرید کالا از بازارهای جهانی

تلفن پشتیبانی مشتریان:

عبدالله زاده 09149761944

خضری 09016274369

آدرس دفتر مرکزی فروشگاه اینترنتی پیکوبای:

استان آذربایجان غربی، شهر پیرانشهر، خیابان امام، جنب مجتمع شادی
سایت : pikobuy.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 090302*****
[نمایش اطلاعات]