اطلاعات تماس
  • 090302*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910304870115817

بررسی برترین برندهای هدفون های بی سیم، مشخصات و منبع خرید آن‌ها

کد: 139910304870115817

https://bit.ly/3pk5Dto

، (اخبار رسمی): عمر باتری بالا، شارژ وایرلسی و دستیار صوتی سیری از جمله امکاناتی است که ایرپاد های اپل را بسیار محبوب کرده است، با این وجود قیمت بالای آن ها باعث شده کاربران، بیشتر به فکر هندزفری های بلوتوثی دیگر باشند. آیا شما هم به فکر جایگزین های اقتصادی تر ایرپاد هستید؟ تا پایان مقاله همراه ما باشید

بررسی برترین برندهای هدفون های بی سیم - مشخصات و  منبع خرید آنها
هدفون بی سیمی شیائومی redmi

پیکوبای با ورود به بازار رقابتی این روزهای ایرپاد و هدفون های بی سیم بهترین محصولات را با کمترین قیمت ارائه می کند.

از لحاظ کیفیت صدا، هندزفری های بلوتوثی معمولا از کیفیت پایین تری نسبت به هندزفری های سیم دار برخوردارند، البته باید توجه داشته باشید که این جمله با توجه به مبلغ پرداختی شما برای خرید هندزفری می تواند نادرست باشد.

عمر باتری یکی دیگر از معیار های مهم در خرید هندزفری است. همانطور که می دانید هندزفری های با سیم نیازی به شارژ کردن ندارند و این مورد یکی از برتری های آن ها نسبت به بی سیم هاست. همچنین عمر باتری در ایرپاد ها یا همان هندزفری های بی سیم با توجه به قیمت پرداختی متفاوت است. بنابراین شما می توانید بر اساس نیاز خود هندزفری مورد علاقه خود را تهیه کنید.

باز هم می گوییم، موارد گفته شده بر اساس قیمتی که برای خرید پرداخت می کنید می تواند متفاوت باشد، البته که هندزفری های وایرلس معمولا از قیمت بالاتری برخوردار هستند. اما مولفه هایی که برای لیست کردن بهترین ایرپاد ها مهم است، همین موارد ذکر شده است.

بهترین ایرپادها چه ویژگی‌هایی دارند؟

هنگامی که در جستجوی بهترین هندزفری بلوتوثی هستید که بتواند نیازهای شما را برطرف کند، خوب است که چندین فاکتور مهم را در نظر بگیرید. در ادامه مطلب به بررسی چند ویژگی کاربردی -که باید هنگام خرید ایرپاد رویایی خود در نظر داشته باشید- می‌پردازیم.

نسخه بلوتوث؛ از مهم‌ترین عوامل انتخاب بهترین ایرپاد

انواع نسخه‌های بلوتوث وجود دارد که عملکرد یکسان ندارند. وقت انتخاب هندزفری بلوتوثی خود، بهتر است به دنبال محصولی باشید که از آخرین نسخه بلوتوث پشتیبانی کند.

با اینکه اکثر نسخه‌های قدیمی بلوتوث هنوز هم می‌توانند به دستگاه‌تان متصل شوند و به شما خدمت کنند، اما ممکن است نسخه‌های قدیمی مشکلات اتصال بیشتری داشته باشند و از محدوده کوچک‌تری پشتیبانی کنند.

اما چرا این مورد، یکی از مهم‌ترین موارد به شمار می‌رود؟ دلیل انتخاب این است که مطمئنیم هیچکس از قطع و وصل شدن بیش از حد خوشش نمی‌آید و قطعا به این خاطر، اعصاب همه خورد می‌شود.

طراحی درون یا بیرون گوشی؛ دیگر عامل انتخاب بهترین ایرپاد

هندزفری های بی سیم به 2 شکل طراحی می‌شوند؛ یا به داخل گوش فرو می‌روند و یا بیرون گوش را فرا احاطه می‌کنند.

احتمالا محبوب‌ترین شیوه طراحی آنها، مدلی است که وارد گوش می‌شود. چرا که ایرپادهای بیرون گوشی کمی بزرگ‌تر هستند.

با این حال نباید فراموش کرد که دسته دوم برای استفاده کاربران فعال و پرکار مناسب است یا ممکن است این نوع طراحی برای استفاده برخی کاربران راحت‌تر باشد.

در هر صورت پیشنهاد می‌کنیم پیش از خرید، هر 2 حالت را امتحان کنید تا هنگام استفاده از ایرپاد خود عذاب نکشید و به افسردگی پس از خرید دچار نشوید!

عمر باتری؛ بهترین ایرپادها چند ساعت کار می‌کنند؟

عمر باتری برای هندزفری های بیسیم قطعا یکی از مهمترین فاکتورها به حساب می‌آید. یکی از خوبی‌های هندزفری‌های سیمی این بود که هنگام استفاده از آنها، نگران چیزی به اسم عمر باتری نبودیم.

اما با ظهور ایرپادها باید عمر باتری‌شان را در نظر بگیریم تا به مشکل بر نخوریم و در لحظات حساس، ارتباط خود را از دست ندهیم.

متاسفانه دستگاه‌های بلوتوثی به نیاز به شارژ مکرر شهرت دارند و این اصلا خوب نیست. بنابراین حتما باید عمر باتری ایرپادها و کیس نگهدارنده آنها دقت داشته باشید و ایرپادی بر اساس نیاز خود انتخاب کنید.

مثلا اگر زیاد به شارژر دسترسی ندارید، بهتر است هندزفری بلوتوثی‌ای بگیرید که نسبت به رقبای خود بیشترین عمر باتری را دارد. اما اگر دسترسی سریع به برق دارید، کیفیت بالای صدا می‌تواند عامل مهم‌تری برای شما باشد.

معمولا اکثر ایرپادها با خود قاب نگهدارنده دارند که غیر از محافظت از ایرپاد و جلوگیری از گم شدن آنها، آنها را شارژ می‌کند. همانطور که بالاتر گفته شد، بهتر است هنگام توجه به عمر باتری خود ایرپاد، به عمر باتری کیس آن هم توجه داشته باشید.

همچنین برخی گوشی‌ها هستند که قابلیت شارژ بیسیم معکوس دارند و اگر کیس نگهدارنده ایرپاد شما قابلیت شارژ شدن بیسیم را داشته باشد، می‌توانند به شما در افزایش عمر باتری ایرپادتان کمک کنند.

بهترین هندزفری های بیسیم می‌توانند صدای اضافه محیط را حذف کنند!

اگر در شهری شلوغ و پر سر و صدا زندگی می‌کنید یا قصد استفاده از ایرپاد خود را در مکان‌های عمومی دارید، احتمالا دنبال ابزاری برای برقراری آرامش در محیط اطراف خود باشید!

با استفاده از ایرپاد هایی که نویز کنسلینگ دارند، این قابلیت را خواهید داشت.

کیفیت و متریال ساخت ایرپاد؛ بهترین انتخاب کدام است؟

بستگی به محیط مورد استفاده ایرپاد، هندزفری بلوتوثی شما می‌تواند مستحکم و سنگین یا معمولی و سبک باشد. بهترین ایرپاد را شما و بر اساس نیازهای‌تان انتخاب می‌کنید.

همچنین ممکن است به خاطر شرایط خود، به دنبال ایرپادی با مقاومت در برابر آب باشید تا هزینه‌ای که می‌کنید به خاطر آب به باد نرود!

پیشنهاد می‌کنیم حتما به این عوامل هم توجه داشته باشید که تا تجربه خرید شما به بهترین تجربه تبدیل شود. در آینده نزدیک، بیشتر درباره این موارد توضیح خواهیم داد.

پس فراموش نکنید که ماه بعد به بلاگ سایت مای رند سر بزنید. برای راحتی بیشتر، این صفحه را ذخیره یا Bookmark کنید.

کیفیت صدا

داشتن کیس نگهدارنده

راحتی در استفاده

قیمت

بهترین ایرپاد اسپرت ؛ Bose SoundSport Free

برخلاف بسیاری از ایرپاد های بازار که هنگام قرارگیری در گوش، گوش شما را مورد تهاجم قرار می دهند، ساند اسپورت فیری این طور نیست. این ایرپاد برتر در حوزه ورزش به خوبی در گوش شما جا خوش کرده و اذیتتان نمی کند. نکته قابل توجه در مورد این هندزفری بی سیم جایگیری آن در گوش است تا در هنگام ورزش بدون ایجاد حس مزاحمت به موسیقی گوش فرا دهید.

Bose SoundSport Free در این مورد به خوبی عمل کرده است، به طوری که بسیاری از رقبای این ایرپاد اسپرت نتوانسته اند نیاز کاربران را رفع کنند.

بهترین ایرپاد بوز، از دو سیستم عامل محبوب Android و iOS نیز پشتیبانی می کنند، همچنین کنترل های مخصوص تنظیم صدا و پخش موسیقی نیز در آن قرار گفته است که در نتیحه نیاز نیست هنگام ورزش برای کم و زیاد کردن صدا به سراغ تلفن همراه خود بروید.

این چنین اعدادی معمولا در ایرپادهای اعلا و گران قیمت مشاهده می‌شوند. نسخه اتصال بلوتوث Airpod ایرفان ایر 5 است که آخرین نسخه می‌باشد. به لطف نسخه بلوتوث بالا، خریداران اتصال مطمئن و همیشگی را تجربه خواهند کرد که به نوبه خود تجربه لذت‌بخشی است. البته باز هم از شما می‌خواهم به میزان هزینه‌ای که می‌کنید، از این دستگاه انتظار داشته باشید.

در نهایت باید گفت که این دستگاه از 2 سیستم عامل اندروید و iOS پشتیبانی می‌کند.

عملکرد بهترین ایرپاد Earfun هنگام تماس هم دلپذیر بوده و صدا دو طرف، به شکل شفاف رد و بدل می‌شود. صدای این ایرپاد هنگام پخش موسیقی نیز پر انرژی است. در هر صورت، اگر به دنبال جایگزینی خوش قیمت و خوش صدا برای ایرپاد اپل هستید، نام Earfun Air را به خاطر بسپارید.

نقاط قوت

کیفیت دلپذیر صدا

قابلیت‌های بسیار

کیفیت بالای ساخت و رنگ دستگاه

برای شارژ دستگاه نیازی نیست ساعت‌های متوالی منتظر بمانید. به لطف وجود پورت تایپ C، سرعت شارژ این دستگاه نسبت به اکثر رقبا بیشتر است. به طوری که تنها با 5 دقیقه شارژ کردن می‌ـوانید به مدت 1 ساعت و به شکل بی‌وقفه، از این ایرپاد استفاده کنید.

اگر ایرپاد خود را به شکل کامل شارژ کنید، می‌توانید انتظار 6 ساعت فعالیت را داشته باشید. خریداران این محصول با استفاده از کیس مخصوص شارژ آن می‌توانند 10 ساعت دیگر به عمری باتری دستگاه بیفزایند.

در رابطه با کیفیت صدای بهترین ایرپاد ورزشی Jaybird باید گفت که این دستگاه صدایی زنده، سرگرم‌کننده و پر از بیس تولید می‌کند که برای افزایش میزان سرعت شما هنگام فعالیت شما ایده‌آل است.

نقاط قوت

صدای پر جنب‌وجوش و سرگرم‌کننده

بیس سنگین

جایگیری در گوش عالی

نقاط ضعف

ضعف در طراحی بصری

بهترین ایرپاد که اصلی‌ترین ایرپاد هم هست؛ ایرپادز پرو اپلهنگام فعال بودن حالت حذف صدای محیط، انواع صداهای موجود در خیابان یا دفتر کاری شما به یک صدای مبهم و آرام تبدیل می‌شوند که این تنها چیزی است که همه از نویز کنسلینگ فعال می‌خواهند. کیفیت صدا آنقدر بالا است که نمی‌توان درباره کم سخن گفت. البته باید گفت: اپل است دیگر! مگر می‌شود چیزی بسازد که تعادل همه چیز به خوبی در آن رعایت نشده باشد؟

همچنین باید اشاره کنم که ایرپاد سونی -که در بالای لیست معرفی شدند- از کیفیت صدای بهتری برخوردار است اما اگر از طرفداران محصولات اپل هستید و از آیفون استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌کنم این ایرپاد را امتحان کنید. چرا که با داشتن آیفون و ایرپاد پرو، به تجربه‌ای خارق‌العاده دست پیدا خواهید کرد.

نقاط قوت

راحتی استفاده

حذف صدای محیط خارق‌العاده

صدای متعادل

نقاط ضعف

حالت حذف صدای محیط شارژ زیادی مصرف می‌کند

رقبای کلیدی صدای بهتری ارائه می‌کنند

ایرپاد ارزان اپل؛ با کیفیت و به صرفه

اگر بودجه شما زیاد نیست و یا قصد صرفه‌جویی دارید، یک پیشنهاد عالی و یک جایگزین بسیار مناسب برای ایرپادهای اپل هندزفری I18 TWS است.

منبع : پیکوبای

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 090302*****
[نمایش اطلاعات]