اطلاعات تماس
  • 090302*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911184903915817

تاثیرات چهره و زیبایی در موقعیت‎ های شغلی و کسب و کار

کد: 139911184903915817

https://bit.ly/2MVcLyA

، (اخبار رسمی): امروزه در دنیای کسب و کار باید ویژگی و فاکتور‌های زیادی داشته باشیم. رقابت در دنیای کسب و کار هر دارد سخت و سخت‌ تر می شود؛پس باید برای موفق شدن ویژگی‌های زیادی داشت؛ ویژگی‎ های مثل سابقه کار، تجربه، مدرک دانشگاهی مرتبط با کار، قدرت بیان، چهره و زیبایی ،نظم و انضباط و...

تاثیرات چهره و زیبایی در  موقعیت های شغلی و کسب و کار
زیبایی و موقعیت های شغلی

در دنیای امروز در روابط اجتماعی و کسب و کار و کل زندگی چهره و زیبایی تاثیری به سزایی دارد

دنیای کسب و کار

امروزه در دنیای کسب و کار باید ویژگی و فاکتور‌های زیادی داشته باشیم.رقابت در دنیای کسب و کار هر دارد سخت و سخت‌ تر می شود؛پس باید برای موفق شدن ویژگی‌های زیادی داشت ؛ویژگی‌های مثل سابقه کار ،تجربه،مدرک دانشگاهی مرتبط با کار،قدرت بیان ،چهره و زیبایی ،نظم و انظباط و ... ما امروز در مورد تاثیرات چهره و زیبایی در کسب و کار حرف خواهیم زد.

در سال‌های اخیر هر روز و هر روز رقابت سخت تر و پیپچده تر می‌شود و دنیای تجارت به دنیای  مناقشه ‌ها، مناظره و دنیای رسانه ای تبدیل شده است.
و با استفاده از دنیای مجازی دارند با هم رقابت می‌کنند.
پس برای اینکه بتوانند توجه مخاطب را جلب کنند از افرادی با چهره زیبا و آراستگی ظاهری استفاده می‌کنند.

طبق گفته‌ها و فکت‌های روان شناسی افرادی که چهره و زیبایی دارند بیشتر مورد توجه قرار می گیرند و همیشه در کانون توجه عموم هستند و کسانی که در کانون توجه عموم قرار میگیرند بهتر میتوانند حرف‌ها و ارائه‌های خود را منتقل دهند و چون بیشتر از دیگران مورد توجه قرار گرفته اند احتمال اعتماد به آن‌ها افزایش می یابد. در عصر جدید از افراد با چهره و زیبایی استفاده می‌کنند  برای کسب در آمد بیشتر و جلب اعتماد و قرار گرفتن در کانون توجه و دید عمومی.

چهره و زیبایی و تاثیرات آن

چهره و زیبایی تاثیرات بسیار زیادی روی روابط اجتماعی آن فرد و افراد مقابل آن می‌گذارد .بزارید واقع بین باشیم ؛تمام ما در برخورد اول فرد مقابل مان را از روی چهره و زیبایی و تیپ و قیافه قضاوت میکنیم او را می سنجیم. و وقتی که از چهره و زیبایی فردی خوشمان آمد راه اعتماد کردن به او را هموارتر می کنیم و کار فرد دارای چهره و زیبایی را آسان تر می‌کنیم.
طبق تحقیقات کسانی که از چهره و زیبایی برخوردار هستند معمولا  اعتماد به نفس بیشتری نسبت به بقیه دارند و در کارهایشان محکم‌تر و با اعتماد به نفس تر عمل می‌کنند.

بیایید با واقعیت دیگری روبه شویم.شما از چند نفر که توانایی‌های مشابه دارند معمولا فردی که چهره و زیبایی بیشتری دارد را انتخاب می‌کنید، مشخصا چهره و زیبایی یک فاکتور بسیار مهم است که هر کسی آن را ندارد .
چنانچه گفتیم کسب و کار امروزی رو به رسانه ای شدن آورده است و با پوشش رسانه ای و با استفاده از فضای مجازی کار خود را گسترش می‌دهند و جذب مخاطب می‌کنند و چه بسا شرکت‌ها و کاسب‌ها از افراد با چهره و زیبایی بیشتر برای ارائه  محصولات و جذب مخاطب استفاده می‌کنند.

افراد با چهره زیبا در چه زمینه‌هایی می توانند  کار کنند؟

افرادی که زیبا هستند می‌توانند تقریبا در همه ی کار‌هایی که سر رشته و استعداد دارند موفق شوند.ما همانطور که گفتیم از جمع افراد با توانایی‌های مشابه از فرد زیباتر استفاده میکنیم.
کسانی که چهره زیبایی دارند عملا در کار‌های جذب مشتری موفق تر عمل می‌کنند.
مثلاً در تجارت و‌ مذاکرات رو در رو از آنها استفاده می‌شود. 
در کار‌های رسانه ای از افراد با چهره زیبا به عنوان خبرنگار ،مجری ،مدل و یا بازیگر استفاده می‌شود و در فضای‌های مجازی از آنها به عنوان بلاگر و واینر استفاده می‌شود.

پس بیایید برای موفق شدن به زیبایی‌ها و آراستگی‌های خود بی افزاییم و همیشه به خودمان برسیم و به زیبایی خود اهمیت دهیم. فراموش نکنید داشتن زیبایی یک ویژگی بسیار حائز اهمیت در روابط اجتماعی و کسب و کار و زندگی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 090302*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | روانشناسی و موفقیت