اطلاعات تماس
  • 090302*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910284864915817

بهترین برند ماشین اصلاح ویژگی ها و مقایسه چند برند برتر

کد: 139910284864915817

https://bit.ly/3qsuHi3

، (اخبار رسمی): برای یک آرایشگر ماهر ماشین اصلاح به منزله عضوی از بدن اوست. ماشین های اصلاح کیمی VGR و WAHL را در ای مقاله با هم بررسی و دوره می کنیم. برای خرید بهترین مدل ماشین اصلاح این مقاله را تا آخر بخوانید.

برتین دماشین اصلاح برای یک آرایشگر ماهر چیست؟
پیکوبای

پیکوبای برجسته ترین مرجع فروش ماشین های اصلاح در سرار ایران است. با بیش از 100 مدل از تمامی برندهای جهان

ماشین اصلاح تولید شده در برند کیمی‌یک گزینه ی اقتصادی و مناسب است. برند کیمی‌تولیدکننده و توزیع کننده وسایل آرایش برقی بوده که در سال ۱۹۹۸تاسیس شد.هدف از این شرکت ایجاد یک برند ورزشی بین المللی برپایه آخرین دستاوردهای آرایشگرای به روز جهان است. تیم کیمی‌شامل (طراحان گرافیک،آرایشگران مشهور المپیک، مهندسین بسیار ماهر و کاربلد، و توسعه دهندگان است. این برند به تولید محصولاتی با کیفیتی بالا و با استفاده از مواد نوآورانه پاشخگوی حرفه ای آرایشگران در سراسر جهان است.

کیمی(kemei) یک نام و برند تجاری در زمینه تولید محصولات برقی پیرایش و اصلاح است. کیمی‌نامی‌است که کمپانی بزرگ Ejet Solutions LTD برای محصولات انتخاب نموده است. این برند و کمپانی ساخت کشور چین است که خیلی زود توانست محصولاتش را به سراسر جهان بشناساند و در بیش از ۵۰ کشور به فروش رساند . پس از معروف شدن کیمی‌این کمپانی فروش محصولاتش را گسترده تر کرد و علاوه بر کشور خود یعنی چین به خارج از مرزهای چین نیز محصولاتش را صادر کرد.محصولات برند کیمی‌از جمله (ریش تراش، سشوار، اتومو و…) را می‌توان نام برد.

مشخصات ماشین اصلاح برند کیمی‌(kemei)

این کمپانی با داشتن محصولاتی با کیفیتی بالا و طراحی زیبا و نوآورانه و همچنین قیمت مناسب محصولاتش خیلی زود به یکی از بهترین تولید کنندگان عرصه ی آرایش و پیرایش تبدیل شد. ماشین اصلاح‌های نسل کیمی‌یکی از محصولات پرطرفدار میان مصرف کنندگان می باشند. که دارای ویژگی‌هاو خصوصیات منحصربه فردی هستند. ماشین‌های اصلاح کیمی‌با طراحی ارگونومیکی که دارند باعث می شود که حتی در صورت استفاده طولانی مدت از دستگاه دست شما خسته و بی حس نشود. این یکی از چندین ویژگی منحصربه فرد سرتراش‌های کیمی‌ است.

علاوه برآن خط زن‌ها و سرتراش‌های کیمی‌دارای طراحی زیبا می باشند که چشم هر خریداری را مجذوب خود می کند. و هر آرایشگری نمی تواند به راحتی از این دستگاه بگذرد به طور متوسط در هر جای دنیا هر آرایشگر حداقل یک ماشین اصلاح کیمی‌در سالن خود دارد و از آن بهره می برد.

یکی دیگر از دلایل محبوب شدن ماشین‌های اصلاح کیمی‌موتور پرتوان آن است که می تواند به راحتی حتی ضخیم ترین موها را نیز اصلاح کند. ویژگی بعدی ماشین‌های کیمی‌تیغه‌های آن است که متخصصان کمپانی کیمی‌به طراحی خلاقانه و نوآورانه تیغه‌هایی طراحی می کنند که دارای طول عمری بیشترباشد و به مرور زمان کند نشوند.

همراه هر ماشین اصلاح کیمی‌در جعبه آن چهار عدد شانه در سایزهایی متفاوت دیده می شود. همچنین دارای برس تمیز کننده و روغن روان کننده، آداپتور برقی یا کابل شارژUSB و دربیشتر موارد سر محافظ دیده می شود.از دیگر ویژگی‌های که برخی ازسرتراش‌های کیمی‌دارند این است که دارای صفحه نمایشگر دیجیتالی برای نشان دادن شارژ باقی مانده تعبیه شده است که همین ویژگی به محبوبیت این برند در بازار می‌افزاید.

برای خرید ماشین اصلاح برند کیمی‌با تخفیف باورنکردنی اینجا کلیک کنید.

معرفی برند و سرتراش وال (Wahl)

وال(Wahl) که در زمینه‌های مختلف الکترونیکی مانند ساخت ماشین اصلاح ،سشوار،ریش تراش، موزن گوش وبینی، فرکننده‌های مو و… فعالیت می کند .اما به صورت اختصاصی و بیشتر برروی ماشین اصلاح‌های سر و صورت و ریش تراش‌ها فعالیت میکند و بیشتر تمرکزدارد. ماشین اصلاح وال ساخت کشور آمریکا می باشند. این کمپانی به ساخت ماشین اصلاح‌های شارژی مانند مجیک کلیپ کردلس(ماشین اصلاح وال پنج ستاره) و… و ماشین‌های سیمی‌مانند انواع کلیپر‌ها و تریمرها نظیر ماشین اصلاح دیتایلر در سری‌ها مختلف همچون وال پنج ستاره و … ازجمله سرتراش‌های این برند می باشند .

همچنین علاوه بر تولید ماشین اصلاح‌ها قطعات آنهارا نیز تولید و روانه بازار می کند. در میان محصولات اصلاح موی سر و صورت می توان نام وال(Wahl) رانام برد .که یکی از معروف ترین و قدرتمندترین نام‌های تجاری است.که محصولاتی با کیفیتی فوق العاده تولید و روانه بازار میکند. تنوع در امکانات و ویژگی‌های ماشین اصلاح در محصولات وال با توجه به کیفیت عالی موتور و تیغه مورد استفاده در این ماشین‌هااز نقاط قوت محصولات وال است که باعث شده یکی از پر فروش ترین برند در بازار جهانی باشد‌.

همانطور که گفته شد وال(Wahl)یک شرکت و برند آمریکایی است که در سال۱۹۱۹ با اولین ایده برای ساخت ماشین اصلاح سر و صورت وارد عرصه تولید ماشین اصلاح شد. ازآن زمان تا کنون برند وال در صنعت ماشین‌های اصلاح خانگی و حرفه ای به عنوان یک رهبر پیشرو و نوآور بوده است . بیش از ۱۵۰۰نفر کارمند در سرتاسر جهان برای برند وال که بنیان گذار آن آقای لئو جی وال تاسیس شد کار می کنند.

  • درسال۱۹۶۷وال با استفاده از فناوری باتری قابل شارژ اولین قیچی موی بیسیم را تولید کرد.
  • درسال۱۹۸۴ وال اولین دستگاه اصلاح کننده بیسیم ریش و سیبیل را اختراع کرد.

مشخصات سرتراش برند وال

وال هرساله به تغیرات در ماشین اصلاح‌های خود مشغول است. و همواره برکیفیت ماشین‌های خود می‌افزایندوهمیشه مشتری مداری یکی از اولین اولویت‌های این شرکت بوده و است. امروزه محصولات برند وال در بیش از ۱۷۰کشور به فروش میرسد. و دارای ۸کارخانه مادر و ۱۵ شعبه فروش در سراسر جهان است. در کمپانی وال همواره به نوآوری و فکر برای حاضر بودن برای آینده تاکید می شود.

وال در آستانه صدمین سال تاسیس خود است و همچنان موفق در صنعت تولید محصولات پیرایش وسالن‌های حرفه ای است. وال همواره در تلاش است که درصدر رقابت باقی مانده و روز به روز خود را در این صنعت رشد و گسترده تر کند.

وال چه کاربردی دارد؟

یک ریش تراش و موتراش آمریکایی است. که جزو کاربردی ترین ماشین اصلاح قدرتمند برای انسان وحیوان است. این سرتراش هم قابلیت شارژی و هم قابلیت سیمی‌دارد.
پیکوبای برای این دسته از افراد و آرایشگران حرفه ای و حتی استفاده شخصی این امکان را فراهم کرده که طبق کارآمد هر شخص آن فرد از بین چند مدل وال با کاربردهای مختلف یکی را برگزیند.

مزایای استفاده از ماشین‌های اصلاح وال

  • ایده آل برای اصلاح حرفه ای وقدرتمند به همراه لوازم جانبی که بسیار خوش دست و دقیق است. تیغه ماشین ریش تراش وال بالدینگ دارای کروم پیشرفته با دوام و ضدزنگ است. همچنین دارای موتور قدرتمندی می باشند که برش مستقیم و صفر زنی مو دارند.

برند وال : wahlusa.com

معرفی برند و سرتراش وی جی آر(VGR)

شرکت Yiwu gemei Electric Appliance co سازنده لوازم شخصی برقی با برندهای وی جی آر(VGR)،جیمی(GEMEI)،و آی جیمی (I GEMEI)است. که وی جی آر ارتقا یافته دو برند دیگر به حساب می‌آید. این شرکت پیشرفته با فناوری بالا که شامل تحقیق و توسعه، تولید، فروش و تجارت است. در واقع این شرکت دارای ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته و سیستم مدیریت استاندارد است و از تجربه ای بالغ بر ۱۵سال در این صنعت برخوردار است که به دلیل کیفیت بالای محصولات مورد تایید استاندارد اروپا قرار گرفته است .

همچنین محصولات این برند معتبر به تمامی‌نقاط جهان از جمله اروپا،خاورمیانه ،هند،و…صادر میشود. و ایران نیز یکی از کشورهایی است که محصولات وی جی آر به این کشور صادر می شوند.

ماشین‌های اصلاح وی جی آر نیز همانند سایر ماشین اصلاح‌های دیگر دارای خصوصیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد خود است. ازجمله ویژگی‌های آن طراحی زیبا و منحصر به فرد آن می توان نام برد .

مشخصات سر تراش‌های وی جی آر

برند وی جی آر همواره بر کیفیت محصولات خود می‌افزاید. تا از رقابت با برندهای دیگر دور نشود. موتورهای ماشین وی جی آر بسیار پرتوان میباشند که میتوانن به راحتی موها را کوتاه کنند. و بسیار مناسب برای آرایشگران وسالن داران میباشند . همچنین این کمپانی دارای خط زن‌هایی با کیفیت و توان بالایی است که اصلاحی با کیفیت بالا را به شما میدهد. و همچنین ماشین اصلاح‌های این برند بسیار خوش دست بوده که کار با آن را بسیار راحت میکند.

این کمپانی طراحی ارگونومیکی را به ماشین‌های اصلاح خود اضافه کرده است. طراحی ارگونومیکی چیست؟ طراحی ارگونومیکی یعنی اینکه حتی در صورت استفاده طولانی مدت دست شما خسته و بی حس نمی شود. تیغه‌های این ماشین نیز از جنس‌های باکیفیت و با خلاقیت و نوآورانه متخصصان این شرکت ساخته می شوند. درپایین عکس یکی از ماشین اصلاح‌های وی جی آر را مشاهده میکنید که چه طراحی زیبایی دارند.

برای خرید ماشین اصلاح برند وی جی آر با تخفیف باورنکردنی اینجا کلیک کنید.

نتیجه گیری

با خواندن این مقاله تاحدی انتخاب برای خرید ماشین اصلاح را برای شما آسانتر کرده است. چراکه سه شرکت و کمپانی معتبر جهانی را مورد بررسی قرار دادیم و ویژگی‌ها و خصوصیات آنهارا بیان کردیم .بیشتر افراد برای پیداکردن ماشین اصلاح‌هایی با کیفیت بالا و اصل به مشکل برمی‌خورند. چراکه محصولات چینی بی کیفیت آنقدر در بازار زیاد شده اند که محصولات اصل و با کیفیت به سختی گیر می‌آیند. فروشگاه اینترنتی پیکو بای یکی از فروشگاه‌هایی است که به صورت مستقیم و مستقل ماشین اصلاح‌های اصل را وارد کرده و روانه بازار می کند. به همین دلیل برای خریدی مطمئن و باکیفیتی بالا و قیمت مناسب به فروشگاه اینترنتی پیکوبای مراجعه کرده و محصول خود را بیابید و انتخاب کنید و بخرید.

منبع : ترب

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 090302*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | کار و استخدام