اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910294865915669

برگزاری جلسه هم‌اندیشی بین شتاب‌دهنده گذر، مرکز نوآوری کیش و گروه رایمند

کد: 139910294865915669

https://bit.ly/2XTsEHn

، تهران , (اخبار رسمی): جلسه هم‌اندیشی و بررسی زمینه‌های کاری مشترک فی‌مابین شتابدهنده گذر، مرکز نوآوری کیش و گروه رایمندتک شنبه ۲۷ دی‌ماه در دفتر شتاب‌دهنده گذر واقع در مرکز نوآوری کیش، برگزار گردید.

برگزاری جلسه هم‌اندیشی فی‌مابین شتابدهنده گذر،مرکز نوآوری کیش و گروه رایمند
برگزاری جلسه هم‌اندیشی بین شتاب‌دهنده گذر، مرکز نوآوری کیش و گروه رایمند

جلسه هم‌اندیشی و بررسی زمینه‌های کاری مشترک فی‌مابین شتاب‌دهنده گذر، مرکز نوآوری کیش و گروه رایمندتک شنبه ۲۷ دی‌ماه در دفتر شتاب‌دهنده گذر واقع در مرکز نوآوری کیش، برگزار گردید.
در این جلسه که با حضور امیرمیثم گیاهی مدیر دفتر شتاب‌دهنده گذر درکیش، مهندس عطایی معاون مرکز نوآوری کیش، محمدحسین دانش و امین توکلی پور هم بنیان گذاران رایمندتک برگزار شد پتانسیل‌های اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی جزیره کیش بررسی گردید.

آقای امیرمیثم گیاهی در این جلسه ضمن بیان اهداف مجموعه شتاب‌دهنده گذر در جزیره کیش تصریح کردند: شتاب‌دهنده گذر جهت حمایت از صاحبان ایده و استارتاپ، خدمات تامین سرمایه‌ بذری، تامین فضای استقرار، بهره‌مندی از شبکه مشاورین و منتورشیپ مجرب و اتصال به شبکه سرمایه‌گذاران و بازار وسیع را در نظر گرفته است.

همچنین مقرر گردید با همکاری سه مجموعه، در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی و رویدادها در حوزه استارتاپی و کارآفرینی و همچنین حمایت از استارتاپ‌ها در حوزه‌های عمران، انرژی، محیط زیست، آموزش، گردشگری و شهر هوشمند فعالیت‌های مشترک بین سه مجموعه صورت پذیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شتابدهنده گذر

با توجه به تجربه و شناخت از مسائل صنعت عمران، انرژی و محیط‌زیست و با هدف کشف استعدادها و حمایت از نخبگان جوان و توسعه فرهنگ کارآفرینی دانش بنیان و نوپا، شتابدهنده گذر به عنوان تنها شتابدهنده تخصصی حوزه عمران و ساختمان با مدیریت آقای دکتر نادر شریعتمداری در سال 1399 آغاز به کار کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ