اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911104889915669

جلسه مدیران شتابدهنده «گذر» با اعضای انجمن سرمایه‌گذاران و کارآفرینان کیش

کد: 139911104889915669

https://bit.ly/3cuXsXw

، تهران , (اخبار رسمی): جلسه مدیران شتابدهنده «گذر» با اعضای انجمن سرمایه‌گذاران و کارآفرینان کیش، با هدف بررسی پتانسیل‌های اکوسیستم کارآفرینی و استارتاپی جزیره کیش و زمینه‌های همکاری بین دوطرف، چهارشنبه ۸ بهمن برگزار شد.

جلسه مدیران شتابدهنده گذر با اعضای انجمن سرمایه‌گذاران و کارآفرینان کیش
جلسه مدیران شتابدهنده «گذر» با اعضای انجمن سرمایه‌گذاران و کارآفرینان کیش

جلسه مدیران شتابدهنده گذر با اعضای انجمن سرمایه‌گذاران و کارآفرینان کیش، با هدف بررسی پتانسیل‌های اکوسیستم کارآفرینی و استارتاپی جزیره کیش و زمینه‌های همکاری بین دو طرف، چهارشنبه ۸ بهمن برگزار گردید.

در این نشست که در دفتر شتابدهنده گذر در برج نوآوری کیش برگزار شد دکتر نادر شریعتمداری مدیرعامل شتابدهنده گذر، امیرمیثم گیاهی مدیر دفتر کیش شتابدهنده و آقایان قریب، صدوق، ابراهیمی و کتابفروش اعضای انجمن سرمایه‌گذاران و کارآفرینان کیش حضور داشتند. 

شرکت کنندگان در این نشست، ضمن بیان نقش و اهمیت منطقه آزاد کیش در توسعه فرهنگ کارآفرینی، بر ضرورت حمایت از استارتاپ‌های هم‌ راستا با اکوسیستم نوآوری جزیره کیش تاکید کردند و اعضای انجمن سرمایه‌گذاران کیش آمادگی خود را برای حمایت و سرمایه‌گذاری استارتاپ‌های شتابدهنده گذر اعلام کردند.

در این نشست همچنین ضرورت تعامل و همکاری دو سویه بین انجمن سرمایه گذاران و کار آفرینان کیش و شتابدهنده گذر در حوزه  تامین و آموزش نیروی انسانی هوشمند و فناور محور و توسعه مهارت های نیروی های موجود در جزیره کیش مورد تاکید قرار گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شتابدهنده گذر

با توجه به تجربه و شناخت از مسائل صنعت عمران، انرژی و محیط‌زیست و با هدف کشف استعدادها و حمایت از نخبگان جوان و توسعه فرهنگ کارآفرینی دانش بنیان و نوپا، شتابدهنده گذر به عنوان تنها شتابدهنده تخصصی حوزه عمران و ساختمان با مدیریت آقای دکتر نادر شریعتمداری در سال 1399 آغاز به کار کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]