اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911034875515669

شتاب دهنده گذر و استارتاپ ژئوکان در نمایشگاه نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی

کد: 139911034875515669

https://bit.ly/3olStuw

، تهران , (اخبار رسمی): بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار نفت ملی کالا و خدمات ایرانی سوم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران افتتاح شد که شتابدهنده گذر و استارتاپ ژئوکان در سالن ۱۰ و ۱۱ مختص به شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها حضور دارند.

حضور شتابدهنده گذر و استارتاپ ژئوکان در نمایشگاه نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی
شتاب دهنده گذر و استارتاپ ژئوکان در نمایشگاه نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار نفت ملی کالا و خدمات ایرانی سوم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران افتتاح شد که شتابدهنده گذر و استارتاپ ژئوکان در سالن ۱۰ و ۱۱ مختص به شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها حضور دارند.

استارتاپ ژئوکان با تولید محصول ژل‌های عامل‌دار شده‌ی آلی-معدنی مستحصل از پسماندهای صنعتی جهت جلوگیری از تولید ماسه در چاه‌های نفتی در نمایشگاه امسال حاضر شده است که محصول آن‌ها می‌تواند موجب افزایش ضریب ازدیاد برداشت چاه‌های نفتی گردد.

این دوره از نمایشگاه با موافقت وزارت بهداشت با حضور ۵۵۰ شرکت داخلی، ۱۵ دانشگاه و ۵۲ شرکت استارتاپی و ۲۷ شرکت صندوق نواوری و شکوفایی برگزار می‌شود که به علت تلاش برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به تعدادی از متقاضیان فضا اختصاص داده نشد. نمایشگاه امسال به علت شیوع کرونا متمرکز بر شرکت‌ها و خدمات داخلی بوده و با هدف تعامل با شرکت ها، نخبگان و جذب سرمایه گذاران برگزار می‌گردد. 

 لازم به ذکر است که این نمایشگاه تا ششم بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شتابدهنده گذر

با توجه به تجربه و شناخت از مسائل صنعت عمران، انرژی و محیط‌زیست و با هدف کشف استعدادها و حمایت از نخبگان جوان و توسعه فرهنگ کارآفرینی دانش بنیان و نوپا، شتابدهنده گذر به عنوان تنها شتابدهنده تخصصی حوزه عمران و ساختمان با مدیریت آقای دکتر نادر شریعتمداری در سال 1399 آغاز به کار کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]