اطلاعات تماس
  • 021554***** - 091228*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911014872415364

اتصالات استنلس استیل با کاربری صنعتی

کد: 139911014872415364

https://bit.ly/39jjAlF

، تهران , (اخبار رسمی): اتصالات استنلس استیل با کاربری صنعتی در واقع اتصالاتی هستند که بi صورت مشنرک برای اسلینگ های زنجیر و سیم بکسل استیل بکار می روند و از گرید های استیل 304 و 316 تولید می شوند. اتصالات استنلس استیل مانند انواع قلاب استیل، شگل استیل، مهارکش استیل، بست بکسل استیل و لینک اتصال زنجیر استیل می باشند.

اتصالات استنلس استیل
اتصالات استنلس استیل

اتصالات استیل نه تنها برای ایجاد انواع اسلینگ های زنجیری بلکه برای ایجاد سازه های مختلف زنجیری و سیم بکسلی بکار گرفته می شوند. برخی از اتصالات استیل حتی کاربرد زینتی داشته و از برخی اتصالات استیل بعنوان یراق آلات نیز در تولید انواع اکسسوری استفاده می شود.

اتصالات استنلس استیل نه تنها در برابر آب و رطوبت مقاومت مناسبی دارند که در واقع اصلی ترین دلیل استفاده از این قطعات در صنایع محسوب می شود بلکه دارای رنگی براق و جذاب هستند که سبب افزایش استفاده روز افزون از اتصالات استیل شده است. اتصالات استیل را در زبان انگلیسی با نام های مختلفی مانند Stainless steel rigging, Stainless steel accessories می شناسند.

اغلب از 18% کروم و 8% نیکل در ساختار اتصالات استنلس استیل سیم بکسل و زنجیر استفاده می کنند. وجود الکترون های آزاد در این فلزات میل به از دست دادن الکترون را بالا برده و در تماس با خورنده های محیطی در واقع این فلزات هستند که با از دست دادن الکترون از زنگ زدگی آهن Fe موجود در ترکیبات استیل جلوگیری به عمل می آورند.

در کل مقاومت کششی اتصالات استنلس استیل در مقایسه با اتصالات فولادی کمتر می باشد و دارای تنسایل 1570 نیوتن بر میلیمتر مربع هستند. انواع قلاب استیل که در شکل های قلاب ثابت، قلاب گردان، قلاب کارابین و قلاب دانه گیر استیل تولید می شوند در دسته پر مصرف ترین این اتصالات هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سیم بکسل و اتصالات استیل تکین

سیم بکسل و اتصالات تکین وارد کننده و عرضه کننده انواع سیم بکسل های فولادی و استیل در سایز های مختلف شامل انواع سیم بکسل آسانسوری، سیم بکسل نتاب، سیم بکسل های معدنی، سیم بکسل جرثقیل و حفاری و سیم بکسل روکش دار می باشد. واردات و عرضه انواع زنجیر بار فولادی و زنجیر استیل و کلیه اتصالات سیم بکسل و زنجیر در گرید های فولادی G80 و گرید استیل 304 و 316. مرکز تخصصی واردات کلیه اتصالات استیل سیم بکسل و زنجیر انواع قلاب استیل، شگل استیل، مهارکش استیل، بست فولادی استیل، انواع حلقه و اتصال زنجیر استیل در دو گرید 304 و 316 و در سایز های اینچی و میلیمتری در ایران می باشد.

اطلاعات تماس
  • 021554***** - 091228*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید