اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911044875915899

آموزش آنلاین میکرونیدلینگ

کد: 139911044875915899

https://bit.ly/36dJd5G

، (اخبار رسمی): میکرونیدلینگ یکی از روش های شناخته شده و بسیار محبوب جوانسازی پوست است. جوان سازی پوست در این روش با استفاده از تحریک پوست به کلاژن سازی، استفاده از ماسک ها و سرم های مخصوص صورت می گیرد.

آموزش آنلاین میکرونیدلینگ
آموزش آنلاین میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ یکی از روش های شناخته شده و بسیار محبوب جوانسازی پوست است. جوانسازی پوست در این روش با استفاده از تحریک پوست به کلاژن سازی، استفاده از ماسک ها و سرم های مخصوص صورت می گیرد.

برخورداری از پوستی با نشاط و بدون جوش، لک، زخم، اسکار و … آرزوی هر فردی است. پوست به عنوان ارگانی زنده به مراقبت دائمی نیاز دارد. از جمله مراقبت های پوستی شامل مراقبت های خانگی و کلینیکی می باشند. هر کدام از این روش ها به نوبه خود به افزایش طراوت و سرزندگی پوست کمک شایان توجهی می کنند. افراد مختلف صرف نظر از جنسیت و سن سالشان، تمایل دارند همواره پوستی شاداب و جوان داشته باشند. یکی از روش هایی که به حفظ جوانی پوست کمک می کند استفاده از روش میکرونیدلینگ است.

آموزش مجازی دوره میکرونیدلینگ

با توجه به اینکه استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ نیازمند داشتن مهارت خاصی است، افراد ارائه دهنده این تکنیک جوانسازی پوست می بایست دوره ی آموزشی خود را در یک مرکز معتبر بگذرانند.

در همین راستا آکادمی آنیل افتخار دارد که با دو دهه سابقه در برگزاری کلاس های آموزشی، جهت گذراندن این دوره در خدمت متقاضیان عزیز باشد. پس از گذراندن این دوره در آنیل آکادمی و تحت نظر مدرسین مجرب، فرد آموزش دیده با در دست داشتن مدرکی معتبر و بین المللی می تواند در زمینه تخصص خود به فعالیت بپردازد.

کاربردهای میکرونیدلینگ

از میکرونیدلینگ به عنوان روشی جهت جلوگیری از پیری پوست اسم برده می شود. در اینجا لازم است به تعدادی از کاربردهای این روش که به جوانی پوست کمک می کنند اشاره شود.

کاهش چین و چروک پوست

یکی از اساسی ترین کاربردهای میکرونیدلینگ در کاهش چین و چروکهای پوست است. با افزایش سن میزان کلاژن پوست به طور چشمگیری کاهش می یابد. با استفاده از روش میکرونیدلینگ می توان میزان کلاژن و الاستین پوست را تا حد بالایی افزایش داده و همچنین با کمک مواد مغذی موجود در سرم های مورد استفاده در زمان میکرونیدلینگ، پوست جان تازه ای به خود می گیرد.

در راستای خدمات رسانی مناسب و افزایش هرچه بیشتر کیفیت خدمات، آنیل آکادمی در نظر دارد که در برنامه های آتی خود بهترین و به روزترین دستگاه های مراقبت از پوست از جمله دستگاه میکرونیدلینگ را برای سفارش و خرید عزیزان متقاضی ارائه نماید. این امر کمک می کند که عزیزان متقاضی دستگاه های مراقبتی و درمانی پوست و مو را با خیالی آسوده از این آکادمی معتبر تهیه فرمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی