اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911044876815899

بهترین آبرسان پوست

آموزش آنلاین آبرسانی پوست

کد: 139911044876815899

https://bit.ly/3wFPYs3

، (اخبار رسمی): در دوره های آموزش آنلاین و حضوری آبرسانی پوست ، مدرک معتبر این دوره را از آنیل آکادمی دریافت نمایند. تمامی مدارک ارائه شده در این مرکز مدرک فنی و حرفه ای و بین المللی بوده و در داخل و خارج از کشور امکان فعالیت را برای دریافت کنندگان فراهم می کنند.

آموزش آنلاین آبرسانی پوست
آموزش آنلاین آبرسانی پوست

دوره های آموزش آنلاین آبرسانی پوست، مزوتراپی، میکرونیدلینگ، کربوکسی تراپی و میکرودرم، دوره های تخصصی هستند که در آنیل آکادمی آموزش داده می شوند.

آموزش آنلاین آبرسانی پوست

شاید بارها شنیده باشید که هفتاد درصد بدن انسان را آب تشکیل می دهد. بله این جمله کاملا صحیح است. در واقع بیش از هفتاد درصد از بدن انسان ها را آب تشکیل می دهد. این امر بر ضرورت وجود آب در بدن دلالت دارد. ارگان های مختلف بدن برای انجام وظایف خود به آب نیاز دارند. از جمله وظایف مهم آب در بدن دفع سموم و مواد دفعی از سلول های بدن است. پوست بدن به عنوانی ارگانی زنده و مهم تحت تاثیر میزان آب در بدن قرار می گیرد. بنابراین آبرسانی پوست یکی از کارهای مهم جهت حفظ شادابی و سلامت پوست است.

تاثیر آب بر سلامت و زیبایی پوست

پوست به عنوانی ارگانی زنده که در سرتاسر بدن کشیده شده است، بیش از همه در معرض محیط بیرون قرار دارد. این مساله سبب میگردد که به علت تولید مواد دفعی نیاز به آب بالایی در سلول های خود داشته باشد. از طرفی دیگر پوست پیوسته در حال عرق کردن از طریق غدد عرقی می باشد. اینها خود بیش از همه نیاز به آب دارند. بدون شک کمبود آب در پوست بر سلامت و شفافیت آن تاثیر مستقیم دارد. از دیگر عوارض پوستی که در اثر کمبود آب و خشکی پوست ایجاد می شوند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایجاد چین و چروک در پوست
  • کاهش تعریق و تجمع مواد مضر در پوست
  • کدر شدن پوست
  • ایجاد راش و حساسیت در سطح پوست
  • کاهش انعطاف پذیری پوست
  • افزایش حساسیت به نور خورشید

روش های تخصصی آبرسانی پوست

آبرسانی پوست کاری ضروری و روتین برای رسیدگی به پوست صورت و سایر نقاط بدن است. نمی توان آبرسانی پوست را از حیث کارهای غیر ضروری اما لوکس برای رسیدگی به پوست دسته بندی کرد. زیرا در هنگام مواجهه با چالش های محیطی در قدم اول پوست دچار کم آبی شده و به اصطلاح دهیدراته می شود. به همین دلیل آبرسانی پوست امری ضروری است که هر فردی جدا از میزان حساسیتی که نسبت به اعمال رسیدگی به پوست دارد، باید آن را انجام دهد.

اما گاهی پوست تحت تاثیر عواملی نظیر استرس های روزانه، استفاده از مواد آرایشی، قرار گرفتن در معرض اشعه های مضر و … دچار کم آبی عمیق تری می شود. در چنین مواردی کمک گرفتن از روش های کلینیکی تهاجمی و غیر تهاجمی در آبرسانی پوست بسیار کمک کننده است. از جمله این موارد می توان به روش های زیر اشاره کرد:

میکرودرم

میکرودرم روشی غیرتهاجمی برای از بین بردن لایه شاخی پوست است. در این روش با از بین رفتن لایه شاخی پوست، توانایی پوست برای جذب سرم ها و کرم های آبرسان پوستی صد چندان می شود.

مزوتراپی

مزوتراپی روشی تزریقی و بسیار محبوب جهت دریافت مواد مغذی برای پوست و مو است. در این روش با تهیه کوکتل های مناسب تزریقی، مواد مورد نیاز پوست به لایه میانی آن تزریق می شود. در صورتیکه هدف از درمان توسط مزوتراپی آبرسانی و هیدراته کردن پوست باشد، کوکتل مورد نظر با این هدف تهیه می گردد. از طرفی دیگر چون این مواد با لایه های عمیق تر پوست تزریق می شود اثر گذاری آن با هدف آبرسانی پوست بسیار بیشتر است.

کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی به روشی اطلاق می گردد که در آن گاز کربن دی اکسید به لایه زیرپوست تزریق می شود. در اثر تزریق این گاز اکسیژن رسانی و خونرسانی به بافت مورد نظر افزایش می یابد. افزایش خونرسانی به پوست، افزایش آب در بافت و در نتیجه آن آبرسانی پوست را در پی خواهد داشت.

میکرونیدلینگ

یکی دیگر از درمان های کلینیکی که با هدف جوانسازی پوست استفاده می شود میکرونیدلینگ است. در این روش تعداد زیادی سوزن بسیار نازک به پوست وارد می شود. در اثر این عمل کلاژن سازس و همچنین خونرسانی در بافت افزایش می یابد. از طرفی دیگر استفاده از این روش موجب افزایش جذب سرم ها و کرم های آبرسان پوست می گردد.

آموزش آبرسانی پوست در آکادمی آنیل

آبرسانی پوست یکی از پایه های اصلی و اولیه در جوانسازی پوست است. همانگونه که در بالا اشاره شد از روش های گوناگونی برای آبرسانی پوست استفاده می شود. در آنیل آکادمی مربیان و مدرسان کارآزموده و مجرب می کوشند شما را با جدیدترین متد دنیا برای آبرسانی پوست آشنا کنند. این آکادمی با آموزش های آنلاین و به روز و ارائه مدارک معتبر بین المللی سعی در ارتقای هرچه بیشتر دانش جامعه در زمینه زیبایی و مراقبت پوست و مو دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی