اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911044877815899

هزینه کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی

کد: 139911044877815899

https://bit.ly/3dAtJMY

، (اخبار رسمی): امروزه کاربرد عمده تکنیک کربوکسی تراپی برای اهداف زیبایی پوست و مو است. متخصصین پوست و همچنین مراکز مراقبت از پوست و مو از تکنیک کربوکسی تراپی به منظور کاهش عوارض پوستی استفاده می کنند.

کربوکسی تراپی
کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی نامی علمی برای تزریق گاز کربن دی اکسید به نقاط مختلف بدن با هدف ایجاد تغییر در آن نواحی است.

کربوکسی تراپی چیست؟

کربوکسی تراپی نامی علمی برای تزریق گاز کربن دی اکسید به نقاط مختلف بدن با هدف ایجاد تغییر در آن نواحی است. این تکنیک از سالهای پیش برای اهداف زیبایی و پزشکی مورد استفاده قرار گرفته است. در این مقاله شما خواهید خواند که میتوانید در آنیل آکادمی آموزش آنلاین کربوکسی تراپی ببینید. کشف این تکنیک به زمانی برمی گردد که فرانسوی ها متوجه شدند که شنا کردن در آبهای دارای کربن دی اکسید بالاتر موجب بهبودی سریعتر زخم ها و آسیب های پوستی می شود. در سالهای بعد، از این تکنیک برای درمان بیماری های قلبی و عروقی ناشی از کاهش خونرسانی به بافت و یا تجمع چربی استفاده گردید.

مکانیسم عمل در کربوکسی تراپی

گاز کربن در اکسید یکی از گازهای موجود در هوای تنفسی انسان است. از طرفی دیگر در اثر فعالیت سلولی در بافت های انسانی گاز اکسیژن مصرف شده و کربن دی اکسید تولید می گردد. بنابراین این گاز همواره به عنوان فراورده ناشی از فعالیت سلولی در بافت ها موجود بوده که میبایست از طریق سیستم خونرسانی بدن به ریه ها برده شود و از این طریق دفع گردد.

کاربردهای کربوکسی تراپی

با توجه به بی عارضه بودن این تکنیک زیبایی نسبت به جراحی های زیبایی پوست و مو از این تکنیک در کاهش عوارض پوستی بیشماری استفاده می شود. در اینجا به تعدادی از این کاربردها اشاره می گردد.

  • کاهش تیرگی زیرچشم

  • کاهش چین و چروک پوست

  • کاهش سلولیت

  • بهبود جای زخم و آکنه

  • درمان ریزش مو

آموزش آنلاین کربوکسی تراپی در آکادمی آنیل

روش کربوکسی تراپی با اهداف زیبایی امروزه در بین فعالین در این حوزه افزایش یافته است. از دلایل محبوبیت این روش می توان به پوشش دهی طیف گسترده ای از عوارض پوستی اشاره کرد. از طرفی دیگر چنانچه این کار توسط فردی آموزش دیده و مجرب صورت گیرد یکی از بی خطرترین روش های درمان و کاهش عوارض پوستی است. آکادمی آنیل با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه برگزاری کلاس های حضوری و آنلاین مراقبت از پوست و مو افتخار دارد که افرادی متخصص و مجرب را در زمینه های استفاده از تکنیک های زیبایی و مراقبتی پوست و مو روانه بازار کار نموده است. از جمله کلاس های آنلاین آکادمی آنیل دوره کربوکسی تراپی است که فرد متقاضی را در زمینه استفاده از دستگاه کربوکسی تراپی بطور اصولی و علمی آموزش می دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی