اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911044877215899

فواید کراتین

کراتین درمانی مو

کد: 139911044877215899

https://bit.ly/3gsDUoU

، (اخبار رسمی): مو یکی از عوامل تاثیرگذار بر ظاهر انسان هاست. این امر سبب می گردد که افراد مختلف حساسیت خاصی نسبت به موهای خود داشته باشند.

کراتین درمانی مو
کراتین

کراتین مو یکی از کارهایی است که به کمک احیای موی آسیب دیده می آید .

کراتین

مو یکی از عوامل تاثیرگذار بر ظاهر انسان هاست. این امر سبب می گردد که افراد مختلف حساسیت خاصی نسبت به موهای خود داشته باشند. در بین افراد گوناگون حالت موهای مختلفی دیده می شود. حالت موهای مختلف شامل موهای صاف و لخت، فر، مجعد، وز و شکننده و حالت های دیگر است. بسیاری از افراد تمایل دارند موهایی صاف و لخت داشته باشند.بر همین اساس به دنبال روشی برای صاف کردن موهای خود هستند. در این مقاله سعی داریم یکی از روش های متداول و پرطرفدار در صافی مو را به شما معرفی کنیم. در اینجا نگاهی به کراتین مو به عنوان روشی جهت صاف و احیای موهای وز و فر میپردازیم.

کراتین چیست؟

کراتین یکی از پروتئین های اصلی ساختاری در بدن انسان و سایر جانداران است. این پروتئین در بخش های مختلف بدن دیده می شود. یکی از اصلی ترین وظایف آن در بدن قرارگیری در ساختمان مو می باشد. برخی از افراد موهایی با کراتین بالا دارند که این امر سبب میشود که موهایی صاف و لخت داشته باشند. از طرفی دیگر برخی از افراد دارای موهایی وز بوده و در ساختار موهای آنها فضاهایی خالی از این پروتئین به چشم می خورد. این امر خود سبب وز شدم موها می گردد.

کراتین و صافی مو

همانگونه که در بخش های بالا ذکر گردید، موی برخی از افراد وز و ناصاف است. تعدادی از افراد تمایل دارند موهای خود را از حالت وز به صاف تغییر دهند. یکی از روش هایی که امروزه کاربرد زیادی در صاف کردن مو دارد کراتین مو است. کراتین مو به عنوان روشی نیمه دائمی در صافی موها، امروزه به طور گسترده در کلینیک ها و سالن های زیبایی پوست و مو مورد استفاده قرار میگیرد. در این روش مواد مورد استفاده با استفاده از تکنیک های خاصی به ساقه موها تزریق می شود. این عمل توسط قرار دادن مواد موردنظر بر روی مو و تکنیک خاص برای هر فرد انجام می گیرد.

در اینجا به چند مورد از مزایای این روش اشاره می شود:

  1. احیای مو

  2. حالت پذیری بهتر مو

  3. عدم آسیب دیدن موها

آموزش کراتین و تاثیر آن بر روی مو

تقریبا تمامی افرادی که کراتین را به عنوان روش صاف کردن مو انتخاب می کنند از انتخاب خود راضی هستند. این روش باعث صاف شدن موهای وز و آسیب دیده شده و بافتی صاف و شلاقی به مو می دهد.

تفاوت کراتین مو و ریباندینگ

کراتینه مو و ریباندینگ دو روش از شناخته شده ترین روش های صاف کردن مو به شمار می آیند. اگر شما موهای فر و مجعدی دارید و به دنبال یافتن راه حلی برای صافی موهای خود می گردید، بهتر است با ویژگی های این دو روش به خوبی آشنا باشید. در ادامه با همراه باشید تا تفاوت های اساسی این دو روش صافی مو را با یکدیگر بررسی کنیم.

نتیجه ای که در روش کراتینه مو حاصل می گردد به میزان زیادی تحت تاثیر مهارت فرد انجام دهنده قرار دارد. میزان ماده کراتین مورد نیاز برای هر فرد، تعداد دفعات کشیدن اتو مو بر روی موها و جنس موهای هر فرد از جمله عواملی است که باید توسط فرد انجام دهنده تشخیص داده شود. بر این اساس انتخاب مکانی مناسب جهت انجام کراتینه مو بسیار حائز اهمیت است. آنیل آکادمی با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه برگزاری کلاس های زیبایی و مراقبت پوست و مو، اقدام به آموزش افراد متقاضی یادگیری کراتینه مو می نماید. افراد آموزش دیده در آنیل آکادمی با در دست داشتن مدرک معتبر این موسسه، افرادی قابل اعتماد جهت سپردن موهایتان برای انجام کراتینه مو هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی