اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911044876115899

آموزش آنلاین تزریق مزوتراپی صورت

کد: 139911044876115899

https://bit.ly/2Yy142W

، (اخبار رسمی): مزوتراپی تکنیکی است که در آن لایه میانی پوست تحت تاثیر قرار میگیرد. در این روش کوکتل مزوتراپی مخصوصی از مواد مغذی نظیر ویتامین ها، عصاره های گیاهی، آنزیم ها و... را براساس نیاز فرد تهیه و با استفاده از روش تزریق مستقیم، به لایه میانی پوست تزریق می کنند.

آموزش آنلاین مزوتراپی
آموزش آنلاین مزوتراپی

برگزاری دوره آموزش آنلاین مزوتراپی توسط آکادمی آنیل که مرکزی با بیش از دو دهه سابقه در آموزش افراد متخصص در زمینه مراقبت و زیبایی پوست و مو است این دغدغه را برای افزاد تا حد بالایی کاهش داده است.

مزوتراپی یک واژه لاتین تشکیل شده از دو بخش مزو به معنی میانی و تراپی به معنی درمان است. در معنای کلی آن می توان گفت که مزوتراپی به معنی درمان لایه میانی پوست است. در این مقاله خواهید خواند که می توانید در آنیل آکادمی آموزش آنلاین مزوتراپی ببینید. مزوتراپی یکی از تکنیک های جوانسازی و رفع ایرادات پوست است که بر روی لایه میانی پوست اثر می گذارد.

روش انجام مزوتراپی

همان گونه که در بالا اشاره شد، مزوتراپی تکنیکی است که در آن لایه میانی پوست تحت تاثیر قرار می گیرد. در این روش کوکتل مزوتراپی مخصوصی از مواد مغذی نظیر ویتامین ها، عصاره های گیاهی، آنزیم ها، داروها و یا هورمون ها را براساس نیاز فرد تهیه و با استفاده از روش تزریق مستقیم، به لایه میانی پوست تزریق می کنند. انتخاب مواد تزریقی در این روش براساس نیاز هر فرد متفاوت است.

کاربردهای مزوتراپی

  • رفع اسکارها و لکه های پوستی
  • رفع سلولیت پوست
  • شفاف سازی و جوانسازی پوست
  • ترمیم پوست در اثر آسیب ناچیز سوزن
  • درمان ریزش مو

مزوتراپی مو در زنان

همانگونه که در بخش قبل ذکر گردید ریزش مو در افراد تاثیرات مخربی بر روحیه و اعتماد بنفس آنها دارد. از آنجا که طول موی سر در زنان معمولا بلند است، ریزش مو در آنها با شدت بیشتری به چشم می آید. به این معنی که چنانچه دو نفر دارای موی کوتاه و بلند به تعداد مساوی مو بریزد در فرد دارای موی بلند به دلیل حجم بیشتری که به چشم می آید این امر بیشتر موجب اضطراب و نگرانی می گردد. ریزش مو در زنان همانند مردان می تواند دلایل و توجیهات گوناگونی داشته باشد. از مسائل ساده نظیر کمبود آهن تا مسائل پیچیده هورمونی در زمان بارداری و شیردهی موجب ریزش مو در زنان می گردد.

از طرفی دیگر به دلیل وجود سیکل ماهیانه در زنان و تغییرات هورمونی در طول این سیکل و همچنین تجربه بارداری و شیردهی، ریزش موی هورمونی در آنها بیشتر دیده می شود. تمامی این موارد به اهمیت مزوتراپی مو در زنان دلالت دارد. با انجام مزوتراپی مو در زنان می توان تا حد زیادی ریزش مو ناشی از عوامل گوناگون را کنترل نمود.

آموزش آنلاین مزوتراپی در آنیل آکادمی

استفاده از روش مزوتراپی در جوانسازی پوست و مو اگرچه روشی فراگیر است اما تاثیر فرد تزریق کننده در این روش را می توان در دسته عوامل تاثیرگذار بر روی جوابدهی این روش دسته بندی کرد.

بنابراین بسیار مهم است که این عمل توسط فردی مجرب و آموزش دیده که اجحاف کاملی بر روش تهیه مواد تزریقی، اثر گذاری این مواد و همچنین روش درست و مناسب تزریق آنها دارد انجام پذیرد.

در این راستا آکادمی آنیل اقدام به برگزاری دوره های آنلاین آموزش مزوتراپی نموده است. با برگزاری این دوره ها توسط آکادمی آنیل که مرکزی با بیش از دو دهه سابقه در آموزش افراد متخصص در زمینه مراقبت و زیبایی پوست و مو است این دغدغه را برای افزاد تا حد بالایی کاهش داده است. این آکادمی افتخار دارد با آموزش افراد مجرب در زمینه مزوتراپی و سایر روش های جوانسازی پوست و مو خدمات ارزنده ای در زمینه کارآفرینی در این حوزه نموده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | سلامت و زیبایی