کد: 139911184903415947

آموزش گوگل تگ منیجر با سئو وب

کد: 139911184903415947

https://bit.ly/2Lvin1H

، تهران , (اخبار رسمی): مختصری درباره گوگت لگ منیجر Google Tag Manager

آموزش گوگل تگ منیجر با سئو وب
آموزش گوگل تگ منیجر با سئو وب

گوگل تگ منیجر چیست؟

Google Tag Manager یک سیستم مدیریت تگ است که این امکان را به شما می‌دهد تا بدون نیاز به کد‌نویسی، تگ‌های مورد نیاز خود را ایجاد و مانیتور کنید. کافیست کد Google Tag Manager را وارد هر کدام از صفحات سایت خود کنید. این کار باعث می‌شود فرایند دستی ایجاد کردن تگ‌ها حذف شود و پروسه مارکتینگ، دقیق‌تر و موثرتر صورت گیرد..

گوگل تگ منیجر چند کار انجام می‌دهد،. اول اینکه به برنامه نویسان و بخش توسعه دهنده کسب و کار شما اجازه می‌دهد تا روی وظایف مهم‌تر تمرکز کنند. دیگر نیازی نیست برای نوشتن کد هر تگ، زمان و انرژی صرف شود..

ثانیاً، از آنجایی که گوگل تگ منیجر، کد تگ‌ها را برای شما ایجاد می‌کند، احتمال خطای انسانی تا حد چشمگیری کاهش پیدا می‌کند. و سوم اینکه، Google Tag Manager این امکان را به دپارتمان مارکتینگ می‌دهد که مدیریت کامل روی تگ‌ها داشته باشد. استفاده از تگ‌ها باعث بهبود دقت سیستم آنالیز شما می‌شود. به علاوه که تضمین می‌کند که گزارش‌هایی با کیفیت بالاتر و درک درست‌تری از جامعه مخاطب خود داشته باشید.

با همه اینها، این هم ابزاری است که شما می‌بایست خودتان آن را امتحان کنید و تصمیم بگیرید که آیا به کارتان می‌آید یا نه. احتمالاً همین حالا هم سیستمی برای تگ‌گذاری روی سایت خود دارید. اما Google Tag Manager هم سرویسی رایگان است که به امتحان کردنش می‌ارزد. در ادامه خواهیم گفت که چطور باید از این ابزار استفاده کنید و آن را داخل وردپرس جاسازی نمایید.

گوگل تگ منیجر و گوگل آنالیتیکس

اگر می‌خواهید از گوگل تگ منیجر همراه با گوگل آنالیتیکس استفاده کنید، چند مرحله وجود دارد که باید طی شود. اگرچه در هر حال توصیه می‌کنیم این کار را انجام دهید. چون اضافه کردن تگ‌ها به سایت، آمار ارزشمندی را در اختیار شما قرار می‌دهد که در گزارش‌های آنالیتیکس خواهید دید.

اول از همه باید کد GA را از تمام صفحات سایت خود پاک کنید. اگر قرار است از هر دو این ابزارها استفاده کنید، گوگل تگ منیجر کفایت می‌کند. اگر هر دو ابزارها در کدهای سایت وجود داشته باشند، فقط همه چیز دوباره تکرار می‌شود و گزارشات به هم می‌ریزد.

در مرحله دوم احتمالاً می‌خواهید یک متغیر برای آی دی دنبال کننده گوگل آنالیتیکس ایجاد کنید. متغیر، یکی از ابزارهای گوگل تگ منیجر است که با ذخیره کردن داده‌های اضافی (اختیاری) که شما فراهم می‌کنید، عملکرد را بهبود می‌بخشد.

اگر آی دی دنبال کننده GA را به عنوان یک متغیر ذخیره کنید، نیازی نیست هربار که یک تگ جدید می‌سازید به سراغ گوگل آنالیتیکس بروید.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف