اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911274915315941

فروش ویژه اتصالات جوشی گالوانیزه توپی برزیل 22 درصد تخفیف ویژه

تخفیف‌ 22 درصدی اتصالات گالوانیزه توپی برزیل از 1 اسفند 1399

کد: 139911274915315941

https://bit.ly/3bfTfVh

، تهران , (اخبار رسمی): برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فروش اتصالات گالوانیزه، بورس فروش انواع لوله گالوانیزه جوشی فشار قوی، اتصالات گالوانیزه و جوشی، شیرآلات برنجی و چدنی، تجهیزات آتش نشانی، می‌توانید با فروشگاه به شماره 02166644999 تماس حاصل بگیرید.

تخفیف‌ 22 درصدی اتصالات ایران اتصال آسیا از 1 اسفند  1399
فروش ویژه اتصالات گالوانیزه توپی برزیل 22% تخفیف

فروش ویژه اتصالات جوشی گالوانیزه توپی برزیل با 22 درصد تخفیف ویژه شروع شده است و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فروش اتصالات گالوانیزه می توانند با فروشگاه باشماره های  02166644999 و  09125081351 تماس حاصل نمایید.

فروشگاه گالوانیزه توپی برزیل 
بورس فروش انواع لوله گالوانیزه جوشی فشار قوی، اتصالات گالوانیزه و جوشی ، شیرآلات برنجی و چدنی، تجهیزات آتش نشانی، اتصالات گالوانیزه توپی برزیل یکی از باکیفیت ترین و محبوب ترین اتصالات گالوانیزه موجود در بازار آهن تهران است. 
این اتصالات از سایز 1.2 الی 6 اینچ تولید می شوند. 

علی صادقی مدیرعامل شرکت اتصالات گالوانیزه توپی برزیل ایجاد یک خرید حرفه ای و به صرفه را هدف اصلی برگزاری این جشنواره خرید دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: این جشنواره برای تمام همکاران و مشتریان عزیز فروشگاه در نظر گرفته شده است و ارسال بار به تمام نقاط ایران امکان پذیر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت شرکت اتصالات گالوانیزه توپی برزیل مراجعه نمایید.

فروشگاه شرکت اتصالات گالوانیزه توپی برزیل بورس لوله اتصالات و شیرآلات صنعتی ساختمانی و آتش نشانی است و  از دیگر اتصالات گالوانیزه می توان به برندهای مک، جورج فیشر و چینی اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اتصالات گالوانیزه می توانید به صفحه خرید اتصالات مراجعه کنید.

لینک منبع خبر 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بازار اتصال

فروشگاه بازار اتصال (گنجینه سازه) بورس فروش انواع لوله اتصالات شیرآلات صنعتی و ساختمانی ، تجهیزات آتش نشانی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید