اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101045780215941

معرفی بازار لوله و اتصالات ایران - فروشگاه لوله و اتصالات

بازار لوله اتصالات ایران

کد: 140101045780215941

https://bit.ly/36pj2fD

، تهران , (اخبار رسمی): المان هایی که برای لوله و اتصالات صنعتی در نظر گرفته می شود، خیلی حیاتی و مهم است. به دلیل استفاده از این لوله و اتصالات در شرایط مختلف آب و هوایی یا صنایع مختلف و حساس، باید فاکتور های مختلفی را به هنگام تهیه آن ها از بازار لوله اتصالات ایران در نظر گرفت.

بازار لوله اتصالات ایران
بازار لوله اتصالات ایران
بازار لوله اتصالات ایران
بازار لوله اتصالات ایران
بازار لوله اتصالات ایران
بازار لوله اتصالات ایران

امروزه با توسعه و گسترش استفاده از لوله و اتصالات در پروژه های مختلف، شاهد تنوع بالایی از این محصولات در بازار لوله و اتصالات ایران هستیم که هر کدام کاربرد خاصی در صنایع مختلف دارند.

بازار لوله اتصالات ایران

لوله و اتصالات در ساخت و ساز و صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. به دلیل اهمیت این محصولات، کیفیت و استاندارد همیشه مورد توجه افراد بوده است؛ چرا که نداشتن استاندارد قابل قبول وکیفیت خوب، موجب خوردگی و رطوبت بالا در کوتاه مدت خواهد شد. برای اینکه مجبور به تعویض و یا تعمیر لوله ها در کوتاه مدت نشوید، بایستی به هنگام خرید، استاندارد و کیفیت بالا را مد نظر داشته باشید. همان طور که می دانید، لوله و اتصالات به دو دسته فلزی و غیر فلزی تقسیم می شوند که برای انتخاب درست، باید با ویژگی و کاربردهای آن ها آشنا شده و سپس بر اساس نیاز خود، از بازار لوله اتصالات ایران اقدام به خرید کنید.

بازار لوله اتصالات ایران

ویژگی های لوله و اتصالات ساختمانی

طبیعتا لوله و اتصالات مورد استفاده در ساختمان با لوله و اتصالات صنعتی متفاوت است. درست است که لوله های مورد استفاده در ساختمان، ارتباطی با فشار و دمای بسیار بالا ندارند؛ ولی مقاومت آن ها در برابر خوردگی و رطوبت از اهمیت زیادی برخوردار است. کیفیت این محصولات در لوله کشی یک ساختمان تأثیر به سزایی دارد؛ بدین دلیل که برای عبور سیالات سرد و گرم استفاده می شود. راحتی نصب و وزن سبک یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

برند های مختلف بازار لوله و اتصالات ایران

ویژگی های لوله و اتصالات صنعتی

المان هایی که برای لوله و اتصالات صنعتی در نظر گرفته می شود، خیلی حیاتی و مهم است. به دلیل استفاده از این لوله و اتصالات در شرایط مختلف آب و هوایی یا صنایع مختلف و حساس، باید فاکتور های مختلفی را به هنگام تهیه آن ها از بازار لوله اتصالات ایران در نظر گرفت. لوله هایی که برای این منظور استفاده می شود، در انواع مختلف و قیمت های متفاوت وجود دارد که شناخت کاربرد و ویژگی هر کدام، شما را در انتخاب صحیح کمک می کند.

قبل از تهیه هر گونه لوله و اتصالات، باید صنعت مورد استفاده و نوع سیالات انتقالی مشخص شود تا بر اساس شرایط آن محیط، انتخاب درست و بهتری داشت. در واقع درجه تاب آوری هر لوله در دما و فشار مختلف، متفاوت می باشد. همچنین لوله ها در طول، قطر و ضخامت متنوع تولید می شوند که در صنایع مختلف، مثل پتروشیمی، نفت، گاز، ماشین و موتورسازی و... استفاده می شود. ناگفته نماند که جنس این لوله ها غالبا فلزی می باشد.

معروف ترین فروشگاه های لوله اتصالات ایران

شاید از آن دسته افرادی باشید که به دنبال شناخت برندهای معتبر و با سابقه ایرانی، برای خرید لوله و اتصالات صنعت و یا ساختمان خود هستید. در بازار لوله و اتصالات ایران که در بازار آهن شادآباد تهران واقع شده است فروشگاه های مطرح و معتبری از جمله بازار اتصال، پایپ کالا، آهن آنلاین، حاتم لو و ... وجود دارند که در این زمینه به خوبی درخشیده اند. برندهای مختلفی در این حوزه وجود دارد که از لحاظ مرغوب بودن و کیفیت متفاوت می باشند و شما می توانید با در نظر گرفتن نیاز خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. تولیدکنندگان برتر این حوزه در ایران، چندین سال تلاش کردند تا سطح کیفیت محصولاتشان را ارتقا داده و خیال شما را از بابت کیفیت راحت کنند. از جمله برندهای برتر بازار لوله اتصالات ایران به شرح زیر است:

  • لوله و اتصالات پلی پروپیلن آذین
  • لوله سپاهان پنج لایه
  • نیوپایپ پنج لایه
  • سوپرپایپ
  • پوش فیت های فاضلابی
  • نیوفلکس پلیمر گلپایگان
  • لوله و اتصالات تک لایه
  • لوله آسیا تک لایه، پنج لایه
  • پوش فیت نیک بسپار یزد تک لایه
  • پوش فیت یزد بسپار تک لایه، پنج لایه و پوش فیت یزد لوله

معرفی لوله و اتصالات شرکت گیتی پسند اصفهان

برندهای آذین لوله، نیوپایپ و نیوفلکس سه کارخانه زیر مجموعه شرکت معروف گیتی پسند اصفهان هستند که هر کدام در یک بخش به تولید محصولات با کیفیت می پردازند. به احتمال زیاد اسم آذین لوله را زیاد شنیده اید؛ چرا که یکی از برند های معروف و مهم در تأسیسات لوله کشی ساختمان محسوب می شود. این شرکت به دلیل استفاده از ماشین آلات مدرن و دانش به روز دنیا، محصولات با کیفیتی تولید کرده و بدین جهت، استاندارد ها و تأییدیه های زیادی را نیز به دست آورده است. لوله و اتصالات پلی پروپیلن آذین لوله در 2 گروه تک لایه و سه لایه تولید می شود.

لوله و اتصالات پنج لایه شرکت گیتی پسند اصفهان، با برند نیوپایپ به بازار داخلی و خارجی عرضه می شود. یکی از مزیت های این لوله و اتصالات این است که با وجود قیمت مناسب، از ایمنی، استحکام و دوام بالایی برخوردار است. از این محصولات برای تهویه، لوله کشی های آب گرم و سرد، دستگاه های سرمایشی و گرمایشی استفاده می کنند. در واقع می توان گفت که در بین لوله های پنج لایه، پر طرفدار ترین است.

محصولات لوله و اتصال پوش فیت شرکت گیتی پسند اصفهان با برند نیوفلکس تولید و عرضه می شود. برتری این محصولات نسبت به سایر برند ها، استفاده از حلقه آب بندی به صورت واشر لاستیکی چاک دار است که موجب راحتی نصب و اتصال، افزایش سطح مقاومت شده و همچنین از مشکلات ناشی از استفاده چسب، جلوگیری می کند. این شرکت با بهره گیری از دانش روز دنیا و فرمولاسیون پیشرفته، محصولات خود را در قالب چهار دسته روانه بازار می کند. تمامی این محصولات را می توانید از بازار لوله و اتصالات ایران تهیه کنید.

نگاهی مختصر به دنیای لوله و اتصالات

امروزه با توسعه و گسترش استفاده از لوله و اتصالات در پروژه های مختلف، شاهد تنوع بالایی از این محصولات هستیم که هر کدام کاربرد خاصی در صنایع مختلف دارند. شاید دوست داشته باشید با چند نمونه از این لوله و اتصالات و کاربرد های آن ها آشنا شوید. اولین چیزی که بهتر است بدانید، دسته بندی کلی این لوله ها است؛ لوله ها را در حالت کلی می توان در دو دسته فلزی و غیر فلزی قرار داد که هر کدام از این ها انواع مختلفی دارند.

نمونه هایی از لوله های فلزی

  • لوله های فولادی( گالوانیزه، مانیسمان و سیاه)  چدنی( داکتیل، چدن خاکستری) آلومینیومی استیل

نمونه هایی از لوله های غیر فلزی

  • لوله های پلاستیکی(لوله های PVC، UPVC، لوله های پلی اتیلن / PE) لوله کاروگیت/ پلی اتیلن دو جداره( چوبی، سفالی، سیمانی، بتنی، فایبر گلاس)

یکی از پر کاربرد ترین لوله های فلزی، لوله های فولادی است که به سه دسته تقسیم می شوند و هر کدام در صنایع مختلف کاربرد دارند. موضوعی که در مورد همه آن ها صدق می کند، تحمل فشار های زیاد است. لوله مانسیمان هم نوعی از لوله های فولادی است که بدون درز و جوش بوده و در صنایع حساس از آن استفاده می کنند. لوله های پلاستیکی هم از پر کاربرد ترین لوله های غیر فلزی است که مزایای زیادی دارد؛ از جمله وزن سبک، راحتی نصب، مقاومت بالا در برابر رطوبت و خوردگی، قیمت مناسب و....

لوله مناسب برای انتقال آب و فاضلاب

به احتمال زیاد می دانید که در زمان های قدیم، از لوله های فلزی برای انتقال آب و فاضلاب استفاده می کردند که به مرور زمان مشکلاتی را به وجود می آورد. امروزه به جای این لوله ها از لوله های پلاستیکی، مثل پلی اتیلن و پوش فیت که در قطر و ضخامت مختلف تولید می شوند، استفاده می کنند. در واقع با ظهور مواد پلیمری نگرانی مردم و مهندسان درباره خوردگی و رطوبت رفع شد.

چگونگی تهیه لوله و اتصالات

بدیهی است که با آگاهی از اهمیت کیفیت و وجود برند های مختلف لوله و اتصالات در ساختمان ها و صنایع مختلف، انتخاب بهترین نوع این محصولات، تبدیل به یکی از دغدغه های اصلی شما شده است. در واقع اگر شما فاکتور های مهم و اساسی را با توجه به شرایط مختلف در نظر نگیرید، هر چقدر اجرای لوله کشی درست انجام شود، باز هم ممکن است در کوتاه مدت متحمل هزینه ای دوباره شوید. شاید یک فرد عادی که سر رشته ای هم از این موضوع ندارد، در انتخاب محصولات دچار مشکل شود. اینجاست که یک فروشگاه معتبر که هم کارشناسان متخصصی داشته و هم گارانتی محصول دارد، می تواند نجات دهنده شما باشد.

فروشگاه لوله و اتصالات بازار اتصال، آهن آنلاین، ایلیاشیل، تجهیز آنلاین، حاتم لو و ... از خوش نام ترین فروشگاه های عرضه کننده این محصولات می باشند که با تنوع بالا، قیمت مناسب، گارانتی محصول و امکان تعویض بعضی از محصولات، انتخاب را برایتان آسان کرده اند. شما می توانید با راهنمایی کارشناس متخصص این مجموعه ها یک انتخاب مطمئن و بهتری داشته باشید.

در خصوص کسب اطلاعات بیش تر و همچنین قیمت این محصولات، می توانید به سایت www.bazaretesal.com مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بازار اتصال

فروشگاه بازار اتصال (گنجینه سازه) بورس فروش انواع لوله اتصالات شیرآلات صنعتی و ساختمانی ، تجهیزات آتش نشانی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]