اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912024923413571

کلاس آموزش کورل در آموزشگاه کامپیوتر عصر نخبگان

کد: 139912024923413571

https://bit.ly/3kc9ZRE

، تهران , (اخبار رسمی): دوره‌های آموزشی کورل همراه با مدرک معتبر و رزومه اختصاصی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در آموزشگاه عصرنخبگان برگزار می گردد.

کلاس آموزش کورل در آموزشگاه کامپیوتر عصرنخبگان
کلاس آموزش کورل با مدرک معتبر و قیمت مناسب در آموزشگاه عصرنخبگان

آموزشگاه عصرنخبگان نماینده رسمی سازمان فنی حرفه ای جزء برترین آموزشگاه های برگزارکننده کلاس آموزش طراحی با کرل در شرق تهران است. در دوره اموزش کرل هنرجویان علاوه بر یادگیری جامع کرل در ظرف مدت یک ماه و نیم با کمترین هزینه آموزش از امکاناتی نظیر بررسی تمامی سرفصل های آموزش کورل دراو از مقدماتی تا پیشرفته، مدرک رسمی آموزشگاه، مدرک فنی و حرفه ای کرل، فیلم های آموزش کورل و... برخوردار خواهند شد. برای توضیحات بیشتر با ما همراه باشید.

آموزشگاه کامپیوتر عصرنخبگان به عنوان واحد مجاز آموزشی سازمان فنی و حرفه ای در شرق تهران با برگزاری کلاس آموزش کورل به صورت کاملاً کاربردی و پروژه ای، توسط اساتید مجرب سعی در افزایش مهارت هنرجویان در یادگیری این نرم افزار داشته است به طوریکه هنرجو پس از اتمام دوره آموزشی توانایی حضور در بازارکار را خواهد داشت.

برای مشاهده سرفصل ها، قیمت و ثبت نام کلاس روی این لینک کلیک کنید:   کلیک کنید 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عصرنخبگان

آموزشگاه عصرنخبگان در سال 92 با هدف ارتقا سطح دانش و مهارت علاقه مندان در رشته های حسابداری، کامپیوتر، گرافیک، معماری و هم چنین ارائه دیپلم رسمی در 5 رشته در شرق استان تهران آغاز به فعالیت نمود. عصرنخبگان با شعار عصرنوآوری در آموزش های کاربردی در طول این سال ها سعی در ارائه آموزش های متناسب با نیازهای روز بازار کار با بیانی ساده به کارآموزان داشته است و همواره از همراهی شما عزیزان در این مسیر برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش