اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912124940213815

شناخت کامل انواع سبک های طراحی منزل

کد: 139912124940213815

https://bit.ly/383vmQ9

، اصفهان , (اخبار رسمی): انواع چیدمان و سبک های طراحی منزل

شناخت کامل انواع سبک های طراحی منزل
شناخت کامل انواع سبک های طراحی منزل

سبک مدرن و امروزی

یکی از سبک های زیبا و جذاب در طراحی منزل، سبک مدرن است. بسیاری از افراد تمایل به رنگ های یکنواخت و ترکیبی از رنگ های تیره و روشن (بیشتر رنگ های سرد) در طراحی منزل دارند که طراحان داخلی به آن ها سبک مدرن را پیشنهاد می دهند. این سبک از طراحی، مورد توجه جوانان قرار می گیرد

سبک کلاسیک در سبک کلاسیک طراحی منزل تقارن حرف اول را می زند. در یک خانه ای که به شکل کلاسیک طراحی شده است شما می توانید خانه را به دو بخش مساوی تقسیم کنید به نحوی که مانند آینه هر بخش منعکس کننده بخش دیگر باشد. در خانه هایی با سبک کلاسیک بیشتر از رنگ های قهوه ای و گرم یا کرم و بژ استفاده می شود. بر خلاف تصور، سبک های کلاسیک با شلوغی جور در نمی آید و هر چیز باید سر جای خودش باشد. استفاده از وسایل چوبی یکی دیگر از اِلمان های سبک کلاسیک در طراحی منزل است که مختص آن نیست اما لازمه آن است.

سبک فرانسوی یکی از سبک های مورد علاقه ایرانی ها در طراحی منزل، سبک فرانسوی است. در این سبک اِلمان پارچه های گران قیمت، رنگ های گرم ملایم، استفاده از چینی و نقره در طراحی داخلی و نورپردازی با شمعدان و آینه به وفور دیده می شود و شاید همه این عناصر دست به دست هم داده است که این سبک مورد علاقه ایرانی ها قرار بگیرد. جدای از شیک و زیبا بودن این سبک، هزینه طراحی منزل به سبک فرانسوی کمی گران می شود.

سبک بوهومیان اگر شما هم عاشق سبک منازل هنری و پر از گل و گیاه هستید احتمالا از طراحی منزل به سبک بوهومیان استقبال خواهید کرد. این سبک از رنگ خاصی استفاده نمی کند بلکه از انواع رنگ ها و طرح ها در خانه کمک می گیرد. وسایل فلزی و آینه ها از وسایل مورد نیاز برای طراحی منزل به سبک بوهومیان است. اشیا هنری از وسایلی است که باید در این سبک از آن ها استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه آینه و دکوراتیو زجاجی

گروه آینه و دکوراسیون زجاجی به مدیریت جناب آقای محسن زجاجی با تکیه بر تجربه نیم قرن ، گروه خود را به سبب علاقه مندی به این حرفه و با هدف نوآوری های بیشتر در زمینه دکوراسیون گسترش داده اند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید