اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912265062012232

گاوصندوقی با استاندارد‌های آمریکا

معرفی گاوصندوق‌های آرینته در صنعت گاوصندوق ایران

کد: 139912265062012232

https://bit.ly/3eIIT3D

، تهران , (اخبار رسمی): گاوصندوق آرینته، نسوز ضدآب و امن با استاندارد‌های آمریکایی یکی برند‌های معتبر در صنعت گاوصندوق ایران است که به تازگی وارد بازار شده است. گاوصندوق آرینته با وجود ضریب امنیت بالا و استاندارد‌های معتبر در محدوده قیمت مناسبی نیز قرار می‌گیرند که آنها را تبدیل به انتخاب مناسبی برای خرید گاوصندوق می کند.

معرفی گاوصندوق های آرینته در صنعت گاوصندوق ایران
گاوصندوق ضدآب و نسوز آرینته تحت لیسانس سنچری سیف آمریکا

گاوصندوق آرینته تحت استاندارد ها و لیسانس کشور آمریکا برای اولین بار وارد بازار ایران شد. گاوصندوق های آرینته با وجود امکانات امنیتی و قیمت مناسبی که دارند تقریبا در بازار این روز ها بی رقیب هستند. اگر به دنبال انتخاب و خرید گاوصندوق هستید دست نگهدارید، گاوصندوق آرینته می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

گاوصندوق آرینته در سه لاین محصولات خانگی و اداری، سیف باکس و گاوصندوق های جالب و مقاوم اسلحه وارد ایران شده اند. آرینته یک برند ایرانی است که محصولات با استاندارد ها و امکانات امنیتی بالا به صورت برون سپاری تولید می کند. آرینته همانند بسیار از برند های معروف دیگر در کشور چین تولید می شود.

نگاهی مختصر به ویژگی های این گاوصندوق ها

این گاوصندوق ها در شرایط آتش سوزی و در دمای بالای 900 درجه مقاوم هستند. تمام استاندارد های آمریکایی مربوط به امنیت گاوصندوق ها مانند ul و یا etl را دریافت کرده اند. سیستم قفل در این گاوصندوق ها اغلب تمام دیجیتال و به همراه شاه کلید است که در مواقع اضطراری می توان از آن استفاده کرد. ضخامت بالای درب و بدنه در گاوصندوق و تعداد زیاد زبانه های قوی از مواردی است که این گاوصندوق ها را از سایر محصولات در بازار متمایز می کند. علاوه بر تمام این موارد این گاوصندوق ها در برابر نفوذ آب نیز مقاوم هستند که در بازار ایران جزء معدود گاوصندوق های مقاوم در برابر نفوذ آب محسوب می شوند.

نکته مهم در خصوص این محصولات قیمت مناسب آنها در مقایسه با امکانات و ویژگی های محصول است. اگر به دنبال خرید گاوصندوق هستید اما از قیمت محصولات خارجی نا امید شدید محصولات آرینته گزینه مناسبی خواهد بود. در کنار تمام آپشن های امنیتی که به شما ارایه می دهد در محدوده قیمت پایینی قرار دارد که تقریبا انتخاب و خرید را برای شما آسان می کند. در قیمت گاوصندوق و سیف باکس ها می توانید از محدوده حدود 1 میلیون تومان در سیف باکس ها در نظر بگیرید.

ویژگی های مهم گاوصندوق های آرینته

  • ضدآب ( water proof ): گاوصندوق های آرینته ضدآب و واترپوف هستند. عایق بندی این محصولات به نوعی است که گاوصندوق را در عمق آب به مدت 24 ساعت نفوذ ناپذیر می کند. این گاوصندوق های ضدآب استاندارد های مهمی مانند etl را دریافت کرده اند که خیال شما را از بابت ضدآب و واترپروف بودن آن راحت می کند.
  • نسوز و مقاوم در آتش سوزی: اغلب گاوصندوق های خارجی و حتی ایرانی نسوز هستند اما ویژگی مهم این گاوصندوق ها مقاومت آنها برای نگهداری اقلام دیجیتالی است. هارد های اکسترنال، فلش و کارت حافظه و ... در شرایط آتش سوزی بسیار حساس و آسیب پذیر هستند و در گاوصندوق های نسوز مشخصی نگهداری می شوند. گاوصندوق های نسوز آرینته برای نگهداری این اقلام حساس طراحی شده اند.
  • ضریب امنیت بالا و ضد دیلم: ویژگی دیگر این گاوصندوق ها طراحی ضد دیلم و زبانه های قوی و محکمی است که در محصولات می بینید. سیستم های رمزنگاری معتبر و حرفه ای در کنار طراحی مقاوم و امن گاوصندوق ضریب امنیت این محصول را به حد قابل توجهی افزایش داده. طراحی قالب درب پلکانی این گاوصندوق ها در برابر نفوذ دیلم مقاوم کرده است.
  • تولید بر اساس استاندارد های آمریکا: آرینته جزء محصولاتی است که برای کشور های آمریکایی تولید می شود. اگر وارد سایت sentry safe شوید احتمالا تمام این محصولات را در آنجا خواهید دید. Sentry safe یکی از معتبر ترین و امن ترین گاوصندوق ها را در قاره آمریکا دارد.

برای اطلاعات بیشتر و یا مشاهده این محصولات:

برای مشاهده کاتالوگ ها و  همین طور دریافت مشاوره این محصولات می توانید از طریق سایت اسپیتامن اقدام کنید. در سایت اسپیتامن علاوه بر مشاوره می توانید کاتالوگ کامل تمام محصولات آرینته را دریافت کنید. اسپیتامن یک شرکت بازرگانی است که محصولات آرینته را نیز تحت پوشش خود قرار داده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بازرگانی اسپیتامن

شرکت اسپیتامن در سال 1353 با تولید و تامین صندوق‌های ایمن و نسوز آغاز به کار کرد. و امروز پس از نیم قرن تجربه، بعنوان نماینده انحصاری برترین برندهای گاوصندوق در ایران، فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید