اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005155364412232

نکات مهمی که اجاره نشین ها در خرید گاوصندوق باید بدانند؟

کد: 140005155364412232

https://bit.ly/2WZpXqx

، تهران , (اخبار رسمی): اجاره نشینی و آپارتمان نشینی گاها در خرید بسیار از محصولات ممکن است شما را محدود کند. خرید گاوصندوق نیز از قاعده مستثنی نیست. اگر اجاره نشین هستید باید یک سری موارد مهم را رعایت کنید تا در آینده متحمل هزینه های باللایی نشوید

نکات مهمی که اجاره نشین ها در خرید گاوصندوق باید بدانند؟
نکات مهمی که اجاره نشین ها در خرید گاوصندوق باید بدانند؟

خرید خانه با وجود افزایش قیمت ها تقریبا بسیار سخت شده و موضوع اجاره نشینی و آپارتمان نشینی اغلب در میان همه ما وجود دارد. یکی از مشکلات اصلی مشتریان گاوصندوق در انتخاب و خرید محصول دقیقا همین موضوع اجاره نشینی و جابجایی های سالیانه است. اگر نیاز به گاوصندوق دارید و در عین حال با مشکلات اجاره نشینی روبه‌رو هستید باید یک سری نکات را در نظر بگیرید تا بعد ها با هزینه های زیاد و سرسام آور جابجایی روبه‌رو نشوید.

ویژگی هایی که باید از یک گاوصندوق خانگی انتظار داشته باشیم؟

قبل از اینکه بخواهیم وارد نکات جزئی تر برای یک گاوصندوق خانگی برای اجاره نشین ها شویم باید ببینیم یک گاوصندوق خانگی به طور کلی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ یک گاوصندوق خانگی باید امنیت قابل قبولی در برابر دستبرد و آتش سوزی داشته باشد. میزان امنیت در یک گاوصندوق خانگی به عوامل مختلفی از جمله امنیت عمومی ساختمان، ویلایی یا آپارتمانی بودن و همینطور ارزش دارایی هایی که قرار است داخل گاوصندوق خانگی نگهداری شود بستگی دارد. برخی ویژگی ها در گاوصندوق خانگی مانند دزدگیر ضدسرقت خصوصا در محیط های آپارتمانی بسیار کاربردی است و می تواند تاثیر خوبی روی سطح امنیت محصول داشته باشد.

اجاره نشین ها سراغ گاوصندوق سنگین نباشید

گاوصندوق های با وزن بالا به هیچ عنوان به اجاره نشین ها توصیه نمی شود. به جای گاوصندوق هایی با وزن های بالا یک گاوصندوق سبک تر که به زمین متصل می شود گزینه بسیار بهتری است. بسیاری از گاوصندوق ها به خودی خود وزنی ندارند و برای جبران این وزن سبک با پیچ و مهره های مخصوص به زمین متصل می شوند و وزن میگیرند. گاوصندوق های با وزن های بالا در جابجایی ها دردسر های زیادی دارد . از هزینه بالای جابجایی گرفته تا خسارت هایی که عموما در جابجایی این محصولات در پله ها به ساختمان وارد می شود.

در راستای این مشکل بسیاری از شرکت های خارجی گاوصندوق محصولاتی تولید کردند که وزن های قابل قبول و پایینی دارند و زمانی که به زمین متصل می شوند همانند یک گاوصندوق با وزن 500 تا 700 کیلوگرمی وزن می گیرند. اغلب در میان گاوصندوق خارجی می توانید یک گاوصندوق مناسب با وزن و امنیت قابل قبول پیدا کنید.

عدم تحمل وزن بالا در بعضی ساختمان ها

یکی دیگر از مشکلاتی که عموما در ساختمان های آپارتمانی ممکن است با آن روبه‌رو شوید عدم تحمل وزن بالا در بنای ساختمان است. اغلب مشتریان به این مورد در خرید گاوصندوق توجه نمی کنند اما باید بدانید که در بسیاری از ساختمان قرار دادن محصولات با وزن بالا باعث نشست و خطراتی می شود که گاها جبران ناپذیر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بازرگانی اسپیتامن

شرکت اسپیتامن در سال 1353 با تولید و تامین صندوق‌های ایمن و نسوز آغاز به کار کرد. و امروز پس از نیم قرن تجربه، بعنوان نماینده انحصاری برترین برندهای گاوصندوق در ایران، فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش