اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005085350712232

از چه برندی گاوصندوق بخریم؟

کد: 140005085350712232

https://bit.ly/3rRk2PN

، تهران , (اخبار رسمی): انتخاب برند گاوصندوق در این روزها با وجود تنوع بالای محصولات کار سختی است. در این نوشته سعی کردیم نقاط ضعف و قوت برندهای مختلف را بررسی کنیم و ببینیم برای هر کاربردی چه برندی مناسب‌تر است.

از چه برندی گاوصندوق بخریم ؟
از چه برندی گاوصندوق بخریم؟

برای کاربرد خانگی عموما بهتر است در میان برندهای خارجی دنبال گاوصندوق باشید، چراکه در محصولات خارجی مشکل وزن بالای گاوصندوق وجود ندارد و برای جلوگیری از جابجا شدن آن می توانید آن را به زمین متصل کنید

از چه برندی گاوصندوق بخریم؟ کدام برندها بهتر هستند؟ میان برندهای ایرانی و خارجی کدام امن‌تر و مناسب‌تر است؟

یکی از سوالاتی که عموما در انتخاب و خرید گاوصندوق مطرح می‌شود، برند گاوصندوق است. این روزها برندهای متنوعی در بازار وجود دارند که هرکدام ویژگی‌ها و کاربردهای خودشان را دارند. انتخاب بین برندهای موجود در بازار به نیاز شما و توقعاتی که از خرید گاوصندوق دارید بستگی دارد. محصول یک برند برای یک مشتری متناسب با شرایط و نیازی که دارد، می‌تواند مناسب باشد اما همان محصول برای مشتری دیگر هیچ تناسبی نداشته باشد.

قبل از اینکه بخواهید درباره برند گاوصندوق تصمیم بگیرید، باید بدانید دنبال چه ویژگی‌ها و چه سطح امنیتی هستید؟ تا در ادامه متناسب با این ویژگی‌ها بتوانید درباره برند گاوصندوقی که مناسب‌تان است تصمیم بگیرید.

شما باید بدانید چه اقلامی قرار است داخل گاوصندوق‌تان نگهداری کنید، ارزش مادی آنها چقدر است؟ شرایط محلی که می خواهید برای آن گاوصندوق تهیه کنید چطور است؟ مثلا محیط دفتری است یا مسکونی؟ آیا نگهبان دارد یا خیر؟ تمام این سوالات به شما کمک می کند تا در همین قدم اول به یک جمع بندی درباره سطح امنیت گاوصندوقی که نیاز دارید برسید.

چه برندهای معروفی در بازار وجود دارند؟

برخی از برندهای گاوصندوق که در بازار می بینید، برندهای متفرقه ای هستند که در کارگاه ها تولید می شود و امنیت مناسبی نه برای خانه و نه حتی اداره دارند. اغلب این محصولات هیچ استانداردی ندارند و صرفا یک جعبه رمزدار فلزی هستند که متاسفانه به راحتی باز می شوند. اگر در بازار با محصولات با قیمت های بسیار پایین روبه‌رو شدید عجله نکنید، احتمال اینکه با یکی از همین محصولات غیرمعتبر کارگاهی روبه‌رو شده باشید، بسیار زیاد است.

برندهای محصولات ایرانی

در برندهای ایرانی محصولاتی مانند کاوه، خرم، گنجبان و گنجینه وجود دارند که محصولات معتبری هستند. یک نکته مشترک در میان تمامی این محصولات وزن بسیار بالای آنهاست که اغلب مشتریان را در مواقع جابجایی به دردسر می اندازد. هزینه های جابجایی گاوصندوق‌های ایرانی اغلب بسیار زیاد است و عموما مشتریان را از جابجایی آنها منصرف می کند. قیمت محصولات ایرانی طبیعتا پایین تر از محصولات خارجی است. یکی از مشکلات محصولات داخلی آپدیت نشدن آنها با تکنولوژی های جدیدی است که در این صنعت به کار می رود.

برندهای خارجی در بازار ایران

برندهای خارجی در بازار ایران همانند گذشته فراوان نیست و این روزها به علت تحریم ها تنوع بسیار کمتری دارند. اما از برندهای معتبری که کماکان در بازار وجود دارد، می توان به گاوصندوق ایگل اشاره کرد. ایگل از جمله محصولات خارجی است که در بازار بین المللی بسیار محبوب است و در بازار ایران توسط نماینده رسمی این شرکت وارد می شود. گاوصندوق ایگل به لحاظ امنیت، مقاومت، رمزنگاری و ویژگی های کاربردی در یک محصول امنیتی بسیار عالی است. تمام گاوصندوق‌های ایگل مجهز به دزدگیر ضدسرقت هستند، به زمین نصب می شوند، در دمای بالای آتش سوزی بسیار مقاوم و ایمن هستند و توانستند استانداردهای جهانی را دریافت کنند.

گاوصندوق آرینته، تحت لیسانس آمریکا

گاوصندوق آرینته یکی از بهترین محصولاتی است که می توانید در بازار پیدا کنید. محصولات آرینته در چین تحت لیسانس آمریکا تولید می شوند و امنیت بسیار خوبی دارند. یکی از ویژگی های مهم محصولات آرینته قیمت مناسب آنها در مقایسه با سایر محصولات خارجی است. گاوصندوق آرینته ضدآب هستند و جزء معدود محصولات در بازار ایران به شمار می روند که استاندارد مقاومت کالای الکترونیکی در برابر آتش سوزی را دارند.

گاوصندوق بامیل، کره ای و خوش قیمت

گاوصندوق بامیل یکی دیگر از محصولات خارجی است که با قیمت مناسب در بازار ایران پیدا می شود. این محصولات استانداردهای ژاپن را دریافت کرده‌اند و به خوبی با محصولات کره ای مانند ایگل رقابت می کنند. آپشن های مختلف در کنار قیمت مناسب در این محصولات یکی از ویژگی های مهم  و رقابتی است که مشتریان را به سمت خرید این محصولات سوق می دهد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بازرگانی اسپیتامن

شرکت اسپیتامن در سال 1353 با تولید و تامین صندوق‌های ایمن و نسوز آغاز به کار کرد. و امروز پس از نیم قرن تجربه، بعنوان نماینده انحصاری برترین برندهای گاوصندوق در ایران، فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]