اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001055067012232

معرفی امن ترین گاوصندوق خانگی و اداری در بازار ایران

کد: 140001055067012232

https://bit.ly/3ujC911

، تهران , (اخبار رسمی): امن ترین گاوصندوق خانگی و اداری در بازار ایران محصول چه کمپانی است؟ ویژگی های این محصولات چیست و چرا به عنوان امن ترین گاوصندوق ها شناخته شده اند؟ در این نوشته قصد داریم به معرفی امن ترین گاوصندوقی که در بازار ایران وجود دارد بپردازیم .

امن ترین گاوصندوق در بازار ایران | معرفی امن ترین گاوصندوق خانگی و اداری
گاوصندوق لوسل، انواع مختلف محصولات لوسل

امن ترین گاوصندوق در بازار ایران محصول چه شرکت و چه برندی است ؟  امن ترین گاوصندوقی که در ایران می توان خریداری کرد چه ویژگی هایی دارد و چرا امن ترین محصول شناخته شده است؟

قبل از ادامه مطلب باید بدانید که امن ترین گاوصندوق بازار برای همه مناسب نیست. طبیعتا قیمت این محصولات در محدوده بالایی قرار می گیرد که خریدن آن در توان هر کسی نیست. خرید امن ترین گاوصندوق در بازار باید یک توجیح داشته باشد. ارزش دارایی هایی که قرار است داخل محصول نگهداری شود می تواند یک توجیح خوب باشد.

امن ترین گاوصندوق در بازار امروز ایران در قلمرو برند لوسل است. وقتی به گاوصندوق لوسل نگاه می کنیم زیبایی و امنیت آن جلب توجه می کند. یک گاوصندوق لوکس و در عین حال فوق امن که در نگاه اول شاید هیچ شباهتی به یک گاوصندوق نداشته باشد. مجهز بودن به سیستم پلمپ درب، دزدگیر ضدسرقت، ماده بیهوش کننده در زمان دسترسی های غیرمجاز و سیستم رمزنگاری حرفه ای بخشی از ویژگی های این محصول است که آن را تبدیل به یک گاوصندوق امن و حرفه ای کرده است.

سیستم ضدسرقت قوی : مهم ترین مشخصه این محصول سیستم ضدسرقت قوی آن است. طراحی قالب درب و بدنه به صورتی است که عملا هیچ دیلمی به آن نفوذ نمی کند. لولا ها در این گاوصندوق کاملا پنهان و بسیار قوی طراحی شده اند. زبانه های فولادی در قسمت های مختلف درب از ویژگی های دیگر این گاوصندوق است. در صورت دسترسی غیر مجاز به این گاوصندوق به کمک سیستم ضدسرقت پلمپ درب عملا نفوذ به آن به صفر می رسد. وقتی درب گاوصندوق پلمپ می شود حتی ماهرترین نیروهای فنی شرکت که تحت کمپانی برند لوسل آموزش دیده اند برای باز کردن گاوصندوق باید زمانی حدود 7 تا 8 ساعت صرف کنند. دزدگیر حرفه ای که در زمان لرزش و هرگونه آسیبی به محصول فعال می شود و با صدای بلند شروع به آژیر کشیدن می کند.

دارای استاندارد ضدسرقت ژاپن : استاندارد ضدسرقت ژاپن همانند استاندارد rsc آمریکا یکی از سخت گیرترین استاندارد هایی است که امنیت گاوصندوق در برابر سرقت و دستبرد توسط ابزار های مکانیکی و صنعتی تست و درجه بندی می کند. لوسل جزء معدود برند هایی است که این استاندارد را دریافت کرده است.

سیستم رمزنگاری شرکت سامسونگ : سیستم رمزنگاری این محصول عملا غیرقابل نفوذ است. سیستم رمزنگاری دیجیتال و لمسی در این محصول در قسمت فوقانی درب قرار گرفته است که از رمز عددی 4 تا 20 رقم و همینطور سیستم اثرانگشتی پشتیبانی می کند. سیستم رمز در این گاوصندوق دیجیتال توسط شرکت سامسونگ طراحی شده است.

نسوز در دمای کوره :  این گاوصندوق در دمای بالای 945 درجه سانتی گراد به مدت 1 ساعت نسوز و مقاوم است. بر خلاف ظاهر زیبا و شکیل این محصول ، میزان مقاومت آن در برابر آتش سوزی بسیار بالاست. استاندارد هایی مانند ul آمریکا و یا sp سوئد امنیت و نسوز بودن این محصولات را تایید کرده اند.

امکان نصب به زمین : این گاوصندوق با وجود وزن بالایی که دارد به کمک رول بولت های فولادی به زمین متصل می شود. این ویژگی عملا جابجایی گاوصندوق را بسیار سخت می کند. زمانی که این محصول به زمین متصل می شود معادل یک گاوصندوق بالای 1 تن وزن می گیر.

معرفی نماینده رسمی لوسل در ایران

اسپیتامن نماینده انحصاری و رسمی لوسل در ایران است. اگر می خواهید محصولات لوسل را از نزدیک ببینید می توانید به شعبات فیزیکی اسپیتامن سری بزنید و محصولات این شرکت را ببینید. علاوه بر شعبات می توانید سری به سایت اسپیتامن بزنید و و محدوده قیمت و محصولات متنوع دیگری را در وبسایت مشاهده کنید.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بازرگانی اسپیتامن

شرکت اسپیتامن در سال 1353 با تولید و تامین صندوق‌های ایمن و نسوز آغاز به کار کرد. و امروز پس از نیم قرن تجربه، بعنوان نماینده انحصاری برترین برندهای گاوصندوق در ایران، فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید