اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001255087912232

سیف باکس بخریم یا گاوصندوق؟

کد: 140001255087912232

https://bit.ly/3g7AwQ3

، تهران , (اخبار رسمی): سیف باکس شباهت زیادی به گاوصندوق های کوچک دارد و شباهت زیاد آنها به هم گاها مشتریان را دچار دردسر می کند . قبل از هر چیز برای انتخاب صحیح باید به یک برآوردی از نیاز های و دغدغه هایی که دارید برسید تا به کمک این بتوانید محصول مناسب تان را پیدا کنید.

سیف باکس بخریم یا گاوصندوق ؟
سیف باکس یا گاوصندوق ؟

سیف باکس ( Safe Box ) برای من مناسب تر است یا گاوصندوق ؟ تفاوت این دو محصول در چیست ؟ تفاوت قیمت گاوصندوق و سیف باکس چقدر است؟

سیف باکس در نگاه اول شباهت های زیادی به گاوصندوق های کوچک دارد. اینکه سیف باکس بخریم یا گاوصندوق در درجه اول به نیاز و دغدغه های ما بستگی دارد. سیف باکس همانطور که از نامش مشخص است یک جعبه امن رمز دار است که در اندازه کوچک طراحی می شود .

سیف باکس ها در محیط های مختلف از جمله خانه و اداره و دفتر کار کاربرد دارد اما بیشترین استفاده از سیف باکس در هتل ها است. هتل ها برای دریافت مجوز حتما باید یک سیف باکس در هر اتاق قرار بدهند تا مسافران مدارک مهم شان را در آن نگهداری کنید.

تفاوت گاوصندوق و سیف باکس چیست ؟  

برای اینکه بتوانید تصمیم بگیرید گاوصندوق مناسب نیاز شماست یا سیف باکس در ابتدا باید تفاوت های این دو محصول را بدانید.

  • اولین ویژگی مهم در هر گاوصندوقی امنیت آن است. گاوصندوق باید حتما فاکتور های امنیتی برای مقاومت محصول در برابر آتش سوزی و سرقت را داشته باشد. جنس فولاد به کار رفته در گاوصندوق، ضخامت ورق ها، نوع طراحی محصول و حتی رمزنگاری آن به نوعی است که امنیت گاوصندوق را بالا می برد .

در حالیکه در سیف باکس بحث امنیت مطرح نیست. سیف باکس یک جعبه فلزی رمزدار است که دسترسی افراد را محدود می کند. اما در برابر دستبرد و آتش سوزی مقاومتی ندارند.

  • طراحی قالب درب وبدنه در گاوصندوق به صورت پلکانی است تا محصول در برابر نفوذ دیلم و ابزار های مکانیکی مقاوم باشد در حالیکه در سیف باکس این ویژگی وجود ندارد و قالب درب وبدنه کاملا ساده طراحی شده است. زبانه ها و لولا ها در گاوصندوق قوی تر کار شده اما در سیف باکس ها حساسیت زیادی روی زبانه ها و لولاها وجود ندارد. نسوز بودن سومین تفاوت اساسی این دو محصول است. یک گاوصندوق نسوز حداقل در دمای بالای 700 تا 800 درجه مقاوم است در حالیکه سیف باکس ها به طور کلی مقاومتی در شرایط آتش سوزی ندارند.

در یک گاوصندوق نسوز برای مقاومت محصول در شرایط آتش سوزی از عایق حرارتی بین دوجداره استفاده می شود. در گاوصندوق نسوز خارجی این عایق از جنس آلیاژ هایی است که مقامت گاوصندوق نسوز را بالا می برد اما در سیف باکس ها عموما از یک لایه ورق استفاده شده و هیچ عایقی بین دوجداره وجود ندارد.

تفاوت قیمت گاوصندوق و سیف باکس

طبیعی است که قیمت گاوصندوق به واسطه نوع طراحی و امنیتی که دارد در محدوده بالاتری قرار دارد . قیمت گاوصندوق بسته به جنس فولاد، درجه نسوز، نوع رمزنگاری و میزان مقاومت آن متفاوت است اما به طور کلی قیمت گاوصندوق در بازار از محدوده بالای 7 میلیون تومان باید در نظر گرفت .

اما قیمت سیف باکس از محدوده 1 تا 5 میلیون تومان وجود دارد. قیمت سیف باکس ها بسته به نوع رمزنگاری، ورق به کر رفته در آن و همینطور ابعاد محصول متفاوت است.

گاوصندوق بخریم یا سیف باکس ؟

همانطور که در ابتدا گفتیم تصمیم گیری درباره این موضوع کاملا وابسته به نیاز و دغدغه های شما است. اگر بحث امنیت در برابر سرقت و ... برای شما دغدغه نیست یک سیف باکس جوابگو است و کالای مقرون به صرفه تری است اما اگر امنیت در برابر آتش سوزی و ... برای شما مطرح است طبیعتا دیگر سیف باکس پاسخگو نیاز شما نخواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بازرگانی اسپیتامن

شرکت اسپیتامن در سال 1353 با تولید و تامین صندوق‌های ایمن و نسوز آغاز به کار کرد. و امروز پس از نیم قرن تجربه، بعنوان نماینده انحصاری برترین برندهای گاوصندوق در ایران، فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید