اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001245086815561

مشخصات سالن های تنیس

مشخصات سالن های تنیس، خاکی و چمن

کد: 140001245086815561

https://bit.ly/2Qi2jlT

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از ورزش های مهیج و هیجانی در تمام دنیا که طرفداران زیادی از پیر و جوان دارد ورزش تنیس می باشد. این ورزش یک ورزش راکتی بین دو نفر است که گاهی هم می توان تیمی آن را انجام داد. هر فرد در این بازی یک تنیس راکتی برای خود دارد که این راکت دارای صفحه ای توری شکل می باشد.

مشخصات سالن های تنیس |خاکی و چمن|
مشخصات سالن های تنیس، خاکی و چمن

یکی از ورزش های مهیج و هیجانی در تمام دنیا که طرفداران زیادی از پیر و جوان دارد ورزش تنیس می باشد. این ورزش یک ورزش راکتی بین دو نفر است که گاهی هم می توان تیمی آن را انجام داد. هر فرد در این بازی یک تنیس راکتی برای خود دارد که این راکت دارای صفحه ای توری شکل می باشد. فرد در این بازی با استفاده از راکت توری خود یک توپ لاستیکی را که دارای پوشش نمدی است به زمین چمن تنیس حریف یا زمین خاکی تنیس حریف به منظور برنده شدن پرتاب می کند. در این بازی بازیکنی که بیشتر و زودتر امتیاز نهایی را به دست بیاورد برنده می شود. این ورزش مفرح و جذاب یک ورزش المپیکی می باشد که در برخی از کشور ها به آن تنیس میدانی نیز می گویند. در حقیقت تنیس انواع مختلفی مانند تنیس روی میز، تنیس شاهی، تنیس میدانی و … دارد. اگر شما هم می خواهید در مورد مشخصات زمین تنیس و این بازی در سالن های تنیس بیشتر بدانید کافیست در ادامه ما را دنبال کنید.

تجهیزات تنیس چیست؟

آیا می دانید تجهیزات کلی این ورزش چیست که در سالن های تنیس افراد با آن سروکار دارند؟ یکی از اصلی ترین تجهیزات در سالن های تنیس راکت می باشد. ویلسون، پرنس و هدسل ۷۵ درصد از راکت های تنیس را تشکیل می‌‌ دهند. در حقیقت در این ورزش بدون هیچ توجه ای به سطح مهارتی افراد و بازی آن ها در سالن های تنیس یا زمین چمن تنیس نیازمند ابزار یکسانی برای بازی هستند.
هر چند که ممکن است تجهیزات این بازی در کیفیت و قیمت هایشان با یکدیگر تفاوت داشته باشند اما به طور کلی راکت، زه، توپ، کفش و لباس تنیس از ضروریات بازی تنیس چه در سالن های تنیس و چه در زمین چمن تنیس به شمار می ‌روند. اگر شما هم می خواهید در مورد این ورزش جذاب که در المپیک هم راه یافته است بیشتر بدانید کافیست در ادامه ما را دنبال کنید تا از یک فرد مبتدی به یک فرد حرفه ای در تنیس تبدیل شوید.

انواع راکت تنیس و زه

وقتی یک فرد قصد خرید راکت تنیس برای بازی در سالن های تنیس می کند ابتدا باید به کیفیت آن توجه کند. وقتی می خواهید یک راکت تنیس برای بازی در سالن های تنیس برای خود بخرید برچسب ها، کارت ها و آویزه ‌ها اطلاعات ارزشمندی را در زمینه سر راکت، سایز، طول، کشش زه، نرمی راکت تنیس و سایر ویژگی‌ های مورد نیاز به شما می دهند.
به طور کلی حدود سه چهارم تمامی راکت های تنیس پرس شده می باشند و از آلومینیوم و یا گرافیت سبک ساخته می شوند. اما اگر شما یک فرد مبتدی هستید که تنها می خواهید در زمین چمن تنیس با دوستانتان بازی کنید ما راکت های معمولی موجود در بازار را به شما پیشنهاد می کنیم.
در حقیقت یک فرد مبتدی که تازه وارد ورزش تنیس شده بهتر است راکتی را انتخاب کند که در عین محکم بودن سبک باشد. زیرا در راکت های سبک وزن راکت تنیس جوری توزیع شده که بیشترش به سمت سر راکت تمایل دارد. اگر یک فرد مبتدی این نوع راکت را انتخاب نکند تولید نیرو برایش بسیار مشکل و سخت می شود.

ویژگی های توپ تنیس

یکی دیگر از تجهیزات مورد نیاز این ورزش هیجانی توپ تنیس می باشد. در طی سال های گذشته توپ های تنیس تغییرات بسیار زیادی کرده اند. در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که اگر یک فرد مبتدی هم هستید که نمی خواهید در سالن های تنیس بازی کنید بهتر است سراغ توپ های کم کیفیت نروید.
به عبارتی صریح تر حتی اگر می خواهید در زمین خاکی تنیس هم بازی کنید به سراغ توپ های تنیس با کیفیت بروید. معمولا مارک های ویلسون، پن و دانلوپ بهترین مارک های توپ تنیس هستند که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند. به همین دلیل در هنگام خرید توپ تنیس حتما به بسته پلاستیکی روی آن دقت کنید.

بهترین سالن های تنیس

پس از بررسی تجهیزات مورد نیاز ورزش هیجانی و جذاب تنیس نوبت به بررسی بهترین سالن های تنیس می رسد. اگر شما هم جزو افرادی هستید که می خواهید در بهترین سالن های تنیس همراه دوستان و آشنایان خود تمرین کنید تا از یک فردی مبتدی به یک فرد حرفه ای تبدیل شوید کافیست نگاهی به سالن های تنیس ذکر شده بیاندازید. بهترین سالن های تنیس عبارت هستند از :
• سالن تنیس سبز
آدرس : ولنجک – جنب بیمارستان طالقانی – باشگاه تنیس سبز
تلفن : ۲۲۴۰۸۰۹۶
تعداد زمین رو باز : ۲ زمین
• سالن تنیس توچال
آدرس : ولنجک – مجتمع فرهنگی ورزشی توچال
تلفن : ۲۲۴۲۱۵۰۵
تعداد زمین رو باز : ۶ زمین
• سالن تنیس نفت (الهیه)
آدرس : خیابان شریعتی – پل رومی – خیابان شریفی منش – خیابان واثق نوری – پلاک ۶
تلفن : ۲۲۶۰۱۲۱۴
تعداد زمین رو باز : ۳ زمین
• شهید کشوری
آدرس : بلوار میرداماد – خیابان شهید حصاری جنوبی – مجتمع ورزشی شهید کشوری
تلفن : ۲۲۲۵۵۱۲۲
تعداد زمین رو باز : ۲ زمینمشخصات زمین تنیس

مشخصات زمین تنیس سرپوشیده

اگر می خواهید در زمین تنیس سرپوشیده همراه دوستان و آشنایان خود به تمرین این بازی هیجانی و جذاب بپردازید دیگر نگران نباشید. زیرا در ادامه به بررسی مشخصات زمین تنیس سرپوشیده در سطح تهران پرداخته ایم. مشخصات زمین تنیس سرپوشیده به طور کلی عبارت است از :
• سالن های تنیس – خیریه عمل
مشخصات زمین تنیس سرپوشیده : ۲ عدد زمین سرپوشیده
شماره تماس : ۴۴۶۰۴۴۰۰ و ۴۴۶۰۴۴۱۳
آدرس : پونک – اشرفی اصفهانی – ستاری – فرحزاد – چهار دیواری – سیمون بولیوار
• سالن های تنیس – صنایع دفاع
مشخصات زمین تنیس سرپوشیده : ۲ عدد زمین رو باز و ۱عدد سالن سرپوشیده
شماره تماس : ۲۲۵۵۱۹۸۰
آدرس : نوبنیاد – خیابان شهید لنکری – روبروی بیمارستان شهید چمران
• سالن های تنیس – میثاق
مشخصات زمین تنیس سرپوشیده : ۴ عدد زمین رو باز و ۳ عدد سالن سرپوشیده
شماره تماس : ۲۲۸۳۸۹۴۲
آدرس : آجودانیه – انتهای سیزدهم شرقی
• سالن های تنیس – دیباجی
مشخصات زمین تنیس سرپوشیده : ۳ عدد سالن سرپوشیده
شماره تماس : ۰۹۱۲۶۸۶۸۶۱۱
آدرس : خیابان دولت – خیابان دیباجی جنوبی – کوچه رحمانی

ادامه مطلب سالن های تنیس را در وبلاگ ورزشی سایت آسان اسپرت مطالعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسان اسپرت

گروه تخصصی "آسان اسپرت" در سال ۱۳۹۵ با هدف فعالیت در زمینه ارائه کلیه خدمات و محصولات ورزشی از طریق فضای مجازی شروع به فعالیت نمود. ما نیز همانند بسیاری از شما مراجعه کنندگان به فضای مجازی و مشتریان سنتی که به دنبال سریعترین، ساده ترین و ارزانترین راه دریافت خدمات و محصولات ورزشی بودید، همواره دچار سختی ها و پیچیدگی های مراحل خرید یا فروش در شکل سنتی و مجازی بوده ایم و به خوبی می دانیم که یافتن بهترین گزینه ی ممکن برای خرید و فروش خدمات و محصولات ورزشی در بازار شلوغ کنونی، کاری بس پر دغدغه، زمان بر، و گیج کننده است. از این رو گروه آسان اسپرت به عنوان جامعه متخصصین ورزش کشور و مسلط به مقوله ورزش و تحولات گوناگون این صنعت بر آن شد که ضمن بررسی علمی و دقیق نیاز ها، محدودیت ها، فرصت ها و تهدیدهای موجود بازار فعلی ورزش کشور ، به ایجاد و راه اندازی پایگاهی مجازی بپردازد. اگرچه نهایت سعی خود را نموده ایم که حداکثر سادگی را در فرآیند ارائه خدمات و محصولات داشته باشیم، لیکن همواره مشتاق دریافت نظرات و پیشنهادات سازنده شما برای هرچه بهتر و کارآمدتر کردن این فرآیند هستیم. در صورتی که علاقمند به در میان گذاشتن نظرات خود با ما هستید، آنها را به آدرس[email protected] ارسال نمائید. آسان اسپرت با ساده سازی و روشن سازی فرآیند خرید و فروش انواع خدمات و محصولات ورزشی، شما را یاری می کند تا با کمترین دردسر و در کمترین زمان "بیابید" یا "بسپارید".

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مکان‌های ورزشی