اطلاعات تماس
  • 021779*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002215127016449

اجباری شدن بیمه آتش سوزی منازل مسکونی از سال 1400

کد: 140002215127016449

https://bit.ly/3hxnKv1

، تهران , (اخبار رسمی): بیمه نامه آتش سوزی برای آپارتمان ها اجباری شد و درصورت انجام ندادند این مهم مسئولیت به عهده مدیر ساختمان می باشد ادامه خبر را بخوانید.

 اجباری شدن بیمه آتش سوزی منازل مسکونی از سال 1400
بیمه آتش سوزی و اجباری شدن بیمه آش سوزی استعلام قیمت بیمه آتش سوزی سامانه بیمه بیمستا

معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران از اجباری شدن بیمه منازل مسکونی در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: تمام مالکان منازل مسکونی در سراسر کشور از ابتدای فروردین ۱۴۰۰ مکلف به بیمه نمودن ساختمان مسکونی خود هستند.

به گزارش بیمستا به نقل از صدا و سیما، اسماعیل نجار رییس سازمان مدیریت بحران در نشست مدیریت بحران استان ایلام با اشاره به اجباری شدن بیمه منازل مسکونی از سال جاری اظهار داشت: مالکان باید از طریق فیش‌های برق که به اسم آنهاست از طریق موسسه‌های بیمه گر ملک خود را بیمه کنند.

معاون وزیر کشور افزود: قانون بیمه اجباری ساختمان‌های مسکونی توسط مجلس به تصویب رسید و در صورت بروز هرگونه خسارتی بیمه‌ها موظف به پرداخت خسارت به مالکان ابنیه آسیب دیده هستند.

وی تاکید کرد: بر اساس مصوبه قانون سه گروه مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و نیازمندانی که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند، اما تنگدستی و اعصار آن‌ها اثبات شده باشد، معاف از پرداخت حق بیمه هستند و دولت حق بیمه ان‌ها را پرداخت می‌کند.

رییس سازمان مدیریت بحران با اشاره به اینکه مقاوم سازی ساختمان‌ها و کاهش بار مالی و هزینه‌های دولت از اولویت‌های مسئولان است افزود: دستگاه‌های مشمول ماده ۲ مکلف به طراحی پیشنهادات در زمینه راه‌های پیشگیری از حوادثی چون سیل و زلزله بودند و دولت با جمع آوری این پیشنهادات بهترین و جامع‌ترین موارد عملی را برای اجرا به استان‌ها و دستگاه‌ها ابلاغ می‌کند.

وی با بیان اینکه نهادها و دستگاه‌های مختلف در زمان بروز حوادث عملکرد قابل قبولی در خدمات رسانی به حادثه دیدگان داشته اند، ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساختمان‌هایی متناسب با استانداردها و مقاوم به حوادث طبیعی را احداث کرده است.

دوستان گرامی درنظر داشته باشید با هزینه بسیار مناسب می توانید از مزایای بیمه نامه آتش سوزی بهره مند شوید. 

جهت استعلام نرخ و مشاوره رایگان بیمه آتش سوزی با کارشناسان بیمستا درتماس باشید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمستا

درباره گروه بیمه گران بیمستا . صنعت بیمه همواره یکی از بازارهای فعال موجود در ایران و جهان محسوب میشود.طبق آمار بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران تا اواخر سال 1397 ، حدود 10 میلیون دلار حق بیمه بابت کلیه بیمه های صادره در ایران دریافت گردیده است و جالب است بدانید مبلغ خسارت شرکت های خصوصی و دولتی جمعا در آخر سال 97 288/653 میلیارد ریال بوده است . افزایش رشد هر ساله ی این آمار ، نشان دهنده پویایی این صنعت است. . با توجه به اتفاقات اخیر پیش آمده در جهان ، انتخاب و صدور بیمه نامه به شکل سنتی ، با دردسرها و مشکلاتی روبرو شده است و ما به خوبی میدانیم که یافتن بهترین گزینه برای صدور بیمه های مورد نیازمان در بازار شلوغ و شرکتها و نمایندگی های متعدد بیمه ای ، امری پر دغدغه و زمانبر و گیج کننده است. . ازین رو به عنوان مجموعه ای از نمایندگان باتجربه و با سابقه 10 ساله در صنعت بیمه و فروش دست کم 20 هزار بیمه نامه در رشته های مختلف ، برآن شدیم همگام با بررسی عمیق و علمی بازار بیمه ای کنونی کشور ، بررسی و مقایسه شرایط و قیمت و تعهدات شرکتهای مختلف ، این فرصت انتخاب و مقایسه آسان و صدور آنلاین با کمترین قیمت و بهترین شرایط را در این پایگاه مجازی در اختیار همگان قرار دهیم. . بیمستا این امکان را در اختیار شما قرار میدهد که با استفاده از تلفن همراه خود و اینترنت در هر نقطه از کشور یا خارج از کشور از خدمات بیمه ای ما به صورت مشاوره ، بازدید ، مقایسه قیمت ، صدور آنلاین و ارسال بهره مند شوید. گروه بیمه گران بیمستا

اطلاعات تماس
  • 021779*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | حقوقی و قانون